Страница 2 от 2

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 18 ное 2017 16:09
от gimara
nitsodar написа:Източник Това е друг минус,за който ме подсещаш,колега blushing.gif Затова сме сложили една малка кутия със салфетки над нея, която се "вклинява" по ширината на подлакътника. Това ще ни предпази от поставяне на нещо директно върху флашката

s-l225.jpg

Купете си такава флашка.

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 18 ное 2017 17:02
от nitsodar
Колега, не се бях сетил! Мерси за идеята! :thumbsup:

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 18 ное 2017 18:59
от biro
USB на C-HR e долу на централната конзола, под управлението на климатроника и пред предния отвор за чашки. От ляво на USB порта има малка ниша за телефон или портфейл. Утре ще снимам как е.

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 18 ное 2017 19:34
от dracunculus
Честито за придобивката, Колега! По отношение на фаровете- мойта е с ЛЕД и осветява брутално!
Поздрави,
Георги

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 18 ное 2017 20:17
от nitsodar
Колега biro, явно при теб е на по-достъпно място :) Ясно е,че в C-HR всичко е ултра иновативно и доизпипано откъм дизайн :thumbsup:
Благодаря за честитката, dracunculus! При теб фаровете ще са страхотни,няма спор! Мисля си дали след време мога да ъпдейтна и моите до LED - ще е супер!

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 18 ное 2017 20:18
от biro
nitsodar написа:П.С. Колега biro, как е при C-HR буксата за USB- като при Авенсис или по-добре разположена?


Ето къде е USB порта при мен: Изображение

Тук съм качил малко снимки на тъмно: viewtopic.php?t=31898&start=165

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 18 ное 2017 20:42
от nitsodar
Флашката е наистина на по-достъпно местенце,колега! LED светлините нямат нужда от коментар - изглеждат много силни! Страхотно! :thumbsup:

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 19 ное 2017 12:46
от dracunculus
nitsodar написа:Източник Колега biro, явно при теб е на по-достъпно място :) Ясно е,че в C-HR всичко е ултра иновативно и доизпипано откъм дизайн :thumbsup:
Благодаря за честитката, dracunculus! При теб фаровете ще са страхотни,няма спор! Мисля си дали след време мога да ъпдейтна и моите до LED - ще е супер!


Фаровете могат да се ''ъпдейтнат'', но трябва да се сменят ЦЕЛИТЕ осветителни тела, което ще ти струва колкото след време цялата кола..

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 19 ное 2017 15:02
от nitsodar
dracunculus написа:Източник

Фаровете могат да се ''ъпдейтнат'', но трябва да се сменят ЦЕЛИТЕ осветителни тела, което ще ти струва колкото след време цялата кола..


Е,ако е така, тогава ъпдейтът ще е смяна на автомобила, не само на фаровете tooth.gif ...кото му дойде времето tongue.gif

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 19 ное 2017 21:14
от Airfan
Ще ми е интересно да споделиш след няколко месеца като направиш едни 5-6 000 км дали ще се чува нещо от спирачните апарати отпред. Аз направих тест драйв на една на 6 км и се чуваха.

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 19 ное 2017 21:43
от dracunculus
Airfan написа:Източник Ще ми е интересно да споделиш след няколко месеца като направиш едни 5-6 000 км дали ще се чува нещо от спирачните апарати отпред. Аз направих тест драйв на една на 6 км и се чуваха.


Да, интересно е да сподели. Моите, смея да твърдя, не се чуват (за 19400км вече) или поне с много въображение може да се долови нещо въобще. На Королата ми едно време ми намазаха хубаво леглата с гъста грес и проблемът се разреши! Може би и за теб би било решение?...
Поздрави!

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 20 ное 2017 07:18
от nitsodar
Airfan написа:Източник Ще ми е интересно да споделиш след няколко месеца като направиш едни 5-6 000 км дали ще се чува нещо от спирачните апарати отпред....


Airfan, чел съм темата,в която обсъждате този проблем при T27. Ще следя и след време ще споделя как е при мен. Засега спирачните апарати са тихички angel.gif

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 20 ное 2017 19:17
от Airfan
dracunculus написа:Да, интересно е да сподели. Моите, смея да твърдя, не се чуват (за 19400км вече) или поне с много въображение може да се долови нещо въобще. На Королата ми едно време ми намазаха хубаво леглата с гъста грес и проблемът се разреши! Може би и за теб би било решение?...
Поздрави!

Моите апарати ги сменяха един път гаранционно, после ги гресираха, ама изкарват по няколко хиляди и след това лека полека се засилва. Много хора не го чуват, но аз като техничар го чувам и ме влудява.

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 01 фев 2018 00:32
от powerup
И аз да си кажа - Avensis, ниво Elegance, 1.8 CVT, 147 коня, вече на 28 хиляди километра пробег за 2.5 години. Няма да повтарям колегите по-горе, за да не звучи като реклама, като цяло доволен съм, даже много. По-добре обезшумена, по-динамична, спирачки прекрасни, фарове (би лед) най-добра видимост от всички други, които съм имал преди това. Може би ще ви се стори странно, че казвам това, но голям плюс за мен са страничните огледала, формата им е такава , че позволява да гледаш и зад гърба на колата. Това, директно е взето от бмв според мен - ъгъла на огледалото съответства на страничния ъгъл на атомобила, загледайте се следващия път като се качите. На колегата по-горе - чувствителността за включване на фаровете се управлява през менюто. Минусите (имайте предвид, че все пак това е лично впечатление, за някой е проблем, за друг не) - имам чувството ,че таблото е някак високо, съответно огледалото за обратно виждане ми идва много ниско и ми намалява доста видимостта за пешеходци, решил съм си проблема като съв вдигнал максимално огледалото нагоре, а седалката максимално надолу. Вариант да си вдигнеш седалката по-високо - видимостта е лоша, разбира се има значение какъв е ръста на водача. Не ми хареса, че (поне в това ниво) няма адаптивен круиз контрол, като хардуер би трябвало всичко да го има, но...Друг проблем, поне за мен, караш с някаква скорост, имаш някакво усещане за твърдост на волана, наближаваш кръстовище намаляваш почти да спреш, свиваш в дясно и волана изведнъж "олеква", не чак да ти създаде проблем да се качиш на тротоара, но изисква свикване. Друг проблем - караш с някаква скорост, да кажем решаваш да отпуснеш педала на газта, примерно си зад автомобил и се съобразяваш със скоростта му,но изведнъж натискаш газта с цел да ускориш рязко и се получава една дупка, която е дори опасна, как да я опиша , все едно се готви за скок, но това готвене ти смъква скоростта, след това вече вдига оборотите и всичко е наред. При по-ниски скорост е по-отчетливо. Това разбира се е предплагам особеност на скоростната кутия, просто трябва да се има предвид. При потегляне от място има един кик, рязко потегляне, честно казано, не знам добре ли е или не, определено създава усещане, сякаш караш мощен автомобил, който не дава да си играеш с педала на газта, обаче за градско е малко кофти, искаш ли да не разсипваш съдържанието на торбите с покупките - трябва да внимаваш. Относно USB - вземете си от тези мини вариантите и няма да имате проблеми. Но да е версия 2.0. Защото така е по спецификация, аз си взех 3.0 и съответно понякога дава проблем, при включване на задна скорост, понякога камерата не се вижда на екрана. Странен проблем, но обяснението е точно версията на USB-то. Мястото за бутилка във вратите - вече го споменаха колегите по-горе, само за малки бутилки е. За това ниво беше неочаквано, че праговете не бяха алуминиеви. Сложих си един хром пакет (прагове и външни странични лайсни). Всичко друго са плюсове. И те са много. И си ги обяснявам, че както се говори, това е последния Авенсис, са се постарали да направят нещо запомнящо се. А междуградското шофиране, особено с автоматик - по-скоро си почиваш, отколкото да се изморяваш. Това е колеги. :-)