Страница 1 от 2

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 23 юли 2017 10:56
от dracunculus
Привет, колеги!
Е, след дълги размисли и двоумения (дали да е хибриден Лексус/RAV 4 или просто Авенсис) надделя огромната отстъпка, която получих за конкретното ниво на оборудване на Авенсиса и закупих на 14.06. такъв от ТМ Ауто и изпратих королата за спокойно доизживяване при жена ми spell.gif . Колата е 1,8 бензин, ниво на оборудване Elegance (но дойде с пълен кожен салон, а трябваше да е частично с кожа... boo.gif ) и с ръчна скоростна кутия. Тъй като не намерих подобна тема за фейслифт модела, реших тук да споделя първите ми впечатления. Ако решат модераторите могат да я преместят или да я обединят с темата за 2014-модела, която вече съществува. По темата: спрямо Королата е просто друг свят, няма какво да коментирам! В сравнение с Авенсиса на тъста ми (също така 1,8 бензин 2015 година, т.е. преди фейслифта, подобно ниво на оборудване) мога да кажа, че от Тойота са поработили доста. Материалите на интериора са, за мен, значително по-качествени, кофти пластмаси има, но са сведени до минимум. Колата е изключително добре обезшумена, дори и при скорости над 190 км/ч остава сравнително тиха. С 18” джанти е, поема неравностите много добре. С две думи комфортът е наистина на ниво. Двигателят е тих, сравнително еластичен и като се настъпи върви достатъчно (една идея по- добре от королата). За изминати вече 4300 км мога да споделя средния разход: тежко градско 9,5/100, нормално градско към 8,4/100, икономично извънградско 5,2/100, нормално извънградско 5,6-6,2 на 100, магистрала 130 км/ч 6,5-6,7 и ако се кара с над 150-160 отива на 8-8,5/100 и нагоре. Според мен напълно задоволителни стойности. При същите условия дава предишният модел (2015) с около 0,5 до 0,8/100 повече, може би е подобрена аеродинамиката...
Външният вид на колата ми харесва много, особено с 18” джанти. На тъмно осветяват ЛЕД-фаровете страхотно, нямат нищо общо със свещичките на Королата :)
По отношение на Toyota safety sence- системата....работи наистина неочаквано добре, разпознава знаците безотказно, също доста добре и маркировката на лентите. Това, което не работи добре е разпознаватето за гласови команди...пълна трагедия е, може и да се дължи, че съм я настроил мултимедията на немски, а аз имам акцент....не знам, ма е на моменти неизползваема.

С две думи, много съм доволен и не съжалявам, че не си купих Лексус за 20 000 Евро повече! Авесисът си има всичко, което ми трябва (е не е хибрид с 223 к.с., но голяма работа...)
Надявам се темата би била полезна за колегите, които имат интерес към автомобила.

Поздрави от Германия,
Георги

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 23 юли 2017 11:35
от Iliyа Damyanov
Да ти е честита и от време на време допълвай темата.

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 23 юли 2017 20:28
от memorex
Честито и безпроблемно шофиране на новата придобивка.Впечатляващ разход а и вероятно ще спадне след няколко хиляди километри.Не си сбъркал с бензиновия мотор. :thumbsup:

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 23 юли 2017 21:06
от Airfan
Силно ме вълнува дали ще ти се появи тропане от спирачните апарати скоро.

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 23 юли 2017 22:04
от Toyota Yarispz
според мен на такъв автомобил 1.8 бензин му е малък! освен ако доста не е паднало теглото!!
Честито за автомобила!!!

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 24 юли 2017 00:53
от dracunculus
Според СОС- документа тежи с конкретното ниво на оборудване с около 60кг по- малко от предшественика. Двигателят е точен, някои биха казали граничен, но то си е и според конкретните очаквания. До Airfan... за момента НЕ, но ще те държа в течение.

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 02 сеп 2017 11:27
от dracunculus
Впечатления след първите 9700км... разходът смесен (леко градско, междуградско, магистрала със 120-150, на моменти само до 170) се закова по колонка на 6,6/100, БК показва с 1л. ОТГОРЕ, не намирам начин да го калибрирам, както при Королата. Спирачните апарати НЕ тропат. ЛЕД- гаровете осветяват върховно, само дето сензорът им би било добре да беше по-чувствителен. Всичко друго е топ!

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 05 окт 2017 16:55
от KaRaM
Честито колега, безаварийно и без инциденти да си я екслоатираш.
Аз карам такава вече 22К км и също бих споделил наблюдения.
Нивото на моята е Executive и липсват лед предни светлини, кожа, гласови команди, джантите са 16" и не съм със затъмнени стъкла.
Разходът е както си го посочил, до 190км/ч не съм карал, не мисля въобще че с тези 16" джанти колата ще е стабилна при такава скорост.
На 160км/ч започва да се усеща леко нестабилна.
Имам няколко проблема. От самото начало има леко почукване като метал на пластмаса отпред вдясно, предимно при ниска скорост на леки неравности. Търпи се и не му обръщам вече внимание.
Нощно време системата от камери и датчици отказва, което повлиява на автоматичното превключване на светлините, избягването на сблъсък под 80км/ч и т.н.. Особено при мъгла нощно време системата не работи въобще.
На 16К км'ра започна да вие на студен двигател нещо, според мен е алтернатор, но в сервиза твърдят че е нормално. Опитвам се да свикна и с това и съм в очакване да се увеличи за да го диагностицират по-точно.
Та, общо взето съм доволен, но не съвсем, королите ми преди този авенсис бяха къде къде по-сполучливи, нищо че бяха закупени втора ръка.

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 06 окт 2017 20:33
от dracunculus
Здравей,
Камерите май могат да се калибрират, попитай. Ако не- рекламация! Все пак автомобилът е нов и е нервещо като не функционира нещо. Аз, както споделих, съм много доволен...при мен работи всичко. Потропването е вероятно от спирачните апарати...коментиран и много често срещан козметичен проблем...при мен още го няма, или е може би съвсем леко изразен. Поздрави!
Георги

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 08 окт 2017 21:25
от Airfan
dracunculus написа:Източник Здравей,
Камерите май могат да се калибрират, попитай. Ако не- рекламация! Все пак автомобилът е нов и е нервещо като не функционира нещо. Аз, както споделих, съм много доволен...при мен работи всичко. Потропването е вероятно от спирачните апарати...коментиран и много често срещан козметичен проблем...при мен още го няма, или е може би съвсем леко изразен. Поздрави!
Георги

Козметичен? Брутално зле е като за кола, струваща 50 000 лв. Срам за Тойота - срам!

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 08 окт 2017 22:30
от dracunculus
Козметичен, в смисъл на неповлияващ функциите на спирачната система. Прав си, че е тъпо да се появява в коли струващи толкова мангизи, но проблемът е в конструкцията на самата система от тоя тип. Шумът го има и в коли струващи почти двойно на Авенсиса...от личен опит МБ Ц-класа 2012, Волво S 60 2009 и лекичко, съвсем дискретно в Туарег 2016. Цетката е между другото АМГ- фейслифт за 48000 Еврона. Реално, поне при мен или го няма, или е наистина толкова добре обезшумен, че не се чува....де да знам :)

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 09 окт 2017 17:10
от KaRaM
dracunculus написа:Източник Здравей,
Камерите май могат да се калибрират, попитай. Ако не- рекламация! Все пак автомобилът е нов и е нервещо като не функционира нещо. Аз, както споделих, съм много доволен...при мен работи всичко. Потропването е вероятно от спирачните апарати...коментиран и много често срещан козметичен проблем...при мен още го няма, или е може би съвсем леко изразен. Поздрави!
Георги


Това, че камерите могат да се калибрират го знам, но тази операция няма отношение към моя проблем.. поне така ми обясниха от сервиза на Тойота.
Почукването не е от апаратите със сигурност, при спиране и натисната спирачка пак се чува, нещо по сглобката е и е много леко, но дразнещо.

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 17 ное 2017 21:52
от nitsodar
Привет, колеги! Използвам темата,за да напиша моите впечатления от новата ни придобивка. Новият член на семейството е Toyota Avensis 2017 1.8 CVT Executive. Преди това имахме Toyota Avensis 2.2 D4D 150 к.с. 2007г. (от която бяхме много доволни). И така - след повече от 800 км. мога да кажа,че съм изключително доволен и само с приятни впечатления. Автомобилът е много комфортен, достатъчно широк отвътре, макар отвън да изглежда малко по-компактен (по мое мнение) от действителността dry.gif Интериорът е много добре изпипан, определено от Тoyota са се постарали много в това отношение. Както споменава и колегата dracunculus, на допир е приятна кожата на подлакътника и по арматурното табло. Обикновена пластмаса се забелязва най-вече на дръжките на вратите,както и под тях. Седалките са комбинация с "обърната" кожа (ако съм разбрал правилно) и дамаска, която изглежда много здрава и не хлъзгаво-евтината като на някои други марки (което на мен специално изобщо не ми харесва). Бутоните на волана,както и тези по таблото, са достатъчно големи и лесни за натискане. Както отбеляза и съпругата ми - дори и по-нисък шофьор може с лекота да достигне всеки бутон около мултимедийния дисплей, без да е нужно да се протяга :thumbsup: Един недостатък на централния дисплей е,че при силно слънце малко се отразява и не се вижда много добре. Иначе менюто на дисплейчето между скоростомера и оборотомера е много добре видимо,лесно и интуитивно за работа. Може да се избира (както и на други модели предполагам) каква информация да се извежда и в какъв ред. Изглежда така:

Изображение

Ето и снимка на централния (мултимедиен) дисплей:

Изображение

Жабката е доста голяма, така както беше и при T25. Осветена е добре и се вижда при тършуване в нея нощем :

Изображение

Един голям недостатък според мен е изключително намаленото отделение за бутилка на вратите. На задните е по-малко от това на предните и може да се сложи, при това вертикално, едно шише от 500 мл. (не съм снимал и не мога да покажа). За сметка на това ето колко голямо е отделението на предните врати:

Изображение

Подлакътникът е изключително голям и дълбок. В него се намират USB и Aux буксите:

Изображение

Удобство е,че поставката за чаша може да се движи напред-назад. Като цяло подлакътникът не е много висок, но тъй като колата е автоматик и не се налага постоянно превключване - височината е много подходяща. Не зная дали ще е така,ако скоростната кутия бе ръчна ...
Има и допълнително място за чаша зад скоростния лост. То не е подходящо за бутилка, но пасва идеално за чаша кафе ,която сме купили от бензиностанцията да се освежим :whistle:

Изображение

Купих гумени стелки от един от сайтовете за такива (нарочно не пиша името,за да не се счете за реклама). В Тойота искат по 140-160 лв. за гумени стелки в купето и още толкова за багажника. В случая цената беше 104 лв. общо за 2-та комплекта! При това на Rezaw-plast, които нямат никаква неприятна миризма и пасват идеално на модела:

Изображение

Как се държи двигателят: тъй като идвам от 2.2 D4D 150 к.с. , много си мислих да не би да е слаб този двигател и да ме мъчи при шофиране извън града. Е, опасенията ми са били напразни. Двигателят и много добре балансиран. Изключително тих и дори доста икономичен в сравнение с това, което очаквах от бензин и то автоматик. Все пак още я караме леко и плавно/нежно, но на магистралата поддържа спокойно 100-120 км/h, при това на много ниски обороти. Мога да отбележа,че купето е изключително добре обезшумено.

Изображение

Средният разход е 7.6 за вече повече от 800 км, като 20-30 % е градско, другото - извън града, основно по магистрала. Няколко пъти ни се е налагало да дадем малко повечко газ ( до около 3000 RPM) и определено колата има достатъчно запас от мощност. Не съм ползвал режим SPORT все още, затова не мога да коментирам за поведението при него.
Автоматичната скоростна кутия е изключително прииятна, не се усеща никакво превключване, движи се много тихо и просто като самолет! Свиква се много лесно с шофирането и е просто несравнима в градско шофиране.
Камерата за обратно виждане е много добре показваща всиччко отзад. Видимостта е много добра дори и нощем! Асистентите за напускане на лента, показване на таблото на знаците, toyota safety sense са много приятни и също забавни. Може би предупреждаването за напускане на лента е по-смислено в извънградски условия, особено по магистрала. В града не го намирам за нужно, но то и не работи при скорост под 50 км/ч.
Багажникът на седана е достатъчно голям и мисля ще побира всичко, с изклюение на по-дълги товари, за които ще е нужно комби :whistle:
Сигурно е важно да отбележа,че най-накрая са се сетили,че бутона за прибиране на страничните огледала е нужно да има подсветка! Това беше голям минус при T25 нощем. Бих казал,че синята подсветка е много приятна и не дразни изобщо при нощно шофиране.
Досега, при малко повече от 800 км. не се е налагало да доливам масло или каквито и да е течности w00t.gif
Надявам се,че информацията ще е полезна за бъдещи собственици. angel.gif

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 18 ное 2017 11:52
от biro
Тия 820км с половин резорвоар ли ги мина?
Имай в предвид, че разходът на БК е занижен.
Фаровете какви са, как осветяват нощем?
Флашката има ли опасност да се прекърши ако пуснеш нещо в подлакътниак или опира в дъното?

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано: 18 ное 2017 15:08
от nitsodar
Колега, за жалост не съм ги минал с половин резервоар tooth.gif Зареждал съм, разбира се ppp.gif
Фаровете осветяват добре. Преди бях с ксенон и си мислих дали ще са добре тези- халогенни са. Много добре осветяват за такива, дори се питах дали това не е защото рефлекторите са нови и оттам осветеността да е така хубава. Преди това, на Т25 която имахме, разликата между халогенните и ксенона (който сложих впоследствие) бе космическа wink.gif
Относно флашката- не е опряна в пода на подлакътника. Това е друг минус,за който ме подсещаш,колега blushing.gif Затова сме сложили една малка кутия със салфетки над нея, която се "вклинява" по ширината на подлакътника. Това ще ни предпази от поставяне на нещо директно върху флашката angel.gif
П.С. Колега biro, как е при C-HR буксата за USB- като при Авенсис или по-добре разположена?