Страница 4 от 5

Публикувано на: 02 Окт 2008 23:20
от jim_beam
освен че е икономична тази гума е и много комфортна-никакви шумове.това за мен е nr.1 изисване,понеже не съм човек,който кара рисково.лошо сцепление досега не съм забелязал,с изключение на един offroad на заснежена поляна,понеже снегът беше мокър.една зима вече изкарах с тях,ако това може да се нарече зима(за разлика от бг последната година)-без забележки.но тук хората си гледат работата както трябва,така че няма проблеми стига да не си с мерцедес.че в багажника на моята бивша е-класа возех 6 месеца един 50кг чувал сол.
laugh.gif също така както гледам ще издържи доста километри,което също е плюс.мен ме устройват чудесно.
за по-спортно каране се препоръчват съответни спортни фабрикати,на които обаче доброто сцепление е единствения плюс.за 1 сезон ги хвърляш,например dunlop sport са такива.освен това понеже са много меки бързо се дебалансират.
а за прашни пътища бих казал с подходяща скорост няма проблеми,или другояче казано и s-класа не може да те спаси.
малко се отплеснах от темата sorry.

пс:моя рав е d4d а не d-cat.

Публикувано на: 03 Окт 2008 19:06
от Serendipity®
Да се похваля с една огромна въздишка на облекчение...
Ще имам гуми. Thanks to изключителното съдействие на инж. Бойчев от Бриджостоун, в "Диана" вече ще има възможност за поръчка.

Публикувано на: 14 Окт 2008 12:10
от Serendipity®
И понеже всяка история трябва да има happy end :)))...
довършвам тази, за тези, които може да срещнат същия проблем евентуално и да прочетат тук, а все пак моята борба се оказа успешна :))))

За зимните гуми писах. Летни D687.
Цените и всичко е готово.
Могат да бъдат поръчани в ДИАНА, КАМП КОНСУЛТ, МИТ ООД - всички са дилъри на Bridgestone.

Задължително се монтират в ТМ АУТО, понеже само те са сертифицирани за тази цел /BSR/ и имат обучен механик.

Ще пиша пак след монтажа.

D-CAT

Публикувано на: 09 Ное 2008 01:57
от pordot
Този двигател 2.2 D4-D D-CAT също така го слагат и на Avensis T180
Имам познат с такава машина и е страшно впечетлен отдинамиката и разхода на дизел
Има готови чипове с готови за toyota букси
177hp 400 Nm без и 212hp 452Nm със

питане от Serendipity®

Публикувано на: 01 Дек 2008 01:04
от ivan_g
Здр.,
Поздравления за хубавия автомобил. За съжаление в БГ често се оказва, че много хубаво не е на хубаво..
В случая за D-Cat Exec.-основната причина, поради която се отказах от топ-изпълнението когато взимах моя D-Cat бяха именно RFT системата на гумите. В БГ миналата година почти никъде не се ремонтираха такива гуми (предложиха ми да ми ги 'заменят' с обикновени като алтернатива едни умници..). Отделно нямаш и резервна гума. Като добавим и акциза върху цената на Exec. набързо се реших за "Sol", на който си купих джанти 18ки с летни гуми , а на оригиналните 17ки сложих зимни.
Моят съвет е да си вземеш Кит за гуми за всеки случай, а междувременно мисля, че RFT оправят в свестните гумаджийници. И зимни гуми си сложи на 17ки джанти с по-голям балон-ще ти излязат заедно с джантите толкова, колкото само 18ки с Run-flat система (ако не и по-евтино).
Разходът пада съществено, ако я караш на автопилот и само при изпреварване сменяш предавка и натискаш педала.
Btw. да си чувала за някакъв свестен Power-Box Kit за тунинг на двигателя-177к.с. взеха да ми стават малко. Гледам има един австрийски - Steinbauer, има представителство и в София??
Поздрави

Re: D-CAT РАВ 4 и не само

Публикувано на: 05 Ное 2012 12:23
от pldimov
Здравейте на всички.
Това е вторият ми автомобил Тойота, който бих искал да споделя с Вас, както и ако можем да си бъдем полезни с други, които са избрали този модел /D-CAT / относно експлоатирането на автомобила.
Този е закупен от Германия с допълнителна доработка по него, която би била интересна за хората, които търсят малко по различен стил от останалите. Доработката е на Уелър груп, в сътрудничество с CRD (CRD Car Research & Development), /http://www.crd-germany.de/ технологична компания в Brabus Group. Създадения тунинг носи псевдоним Ravter и може да се поръча както поотделно така и цялостно.

Спецификации Weller RAV4 2.2 D-CAT Ravter

Двигател R4, турбо дизел, предната напречна
Капацитет 2231 см ³

Изпълнение 147 кВт (200 к.с.) при 3450/min

Въртящ момент 460 Нм при 2200 об
към колелата

Предаване 6-степенна механична

Предни спирачки Дискове, вътрешно вентилирани

Задни спирачки Slices

Джанти предни / задни
9 х 20 инча

Гуми, предни / задни
245/40 R 20

Силата да тегло
8.3 кг / к.с.

Наблюдения

0-100 км / ч 8,8 и

60-100 km / h на 4-та скорост 5,8 и

80-120 км / ч за 5/6 скорост 8,0 / 10,4 и

Спирачен път от 100 km / h (к / ф.)
36.3 / 37.1 m

Максималната скорост 208 км

консумация на 100 km 8,6 л дизел

Тегло празен / полезен 1664/526 килограм

Оборудване Tuning

RAVTER by Auto Weller Toyota RAV4 XA3

RAVTER Komplett-Tuning Paket complete RAVTER Tuning Kit
Artikelnummer: RAVTER-XA3SET incl. 20Zoll Radsatz! Incl.20Inch Wheels! 4.450,00€

RAVTER Frontschürze RAVTER front bumper spoiler - Artikelnummer: RAVTER-XA3FSCH 885,00€
RAVTER Seitenschweller Satz RAVTER side skirts - Artikelnummer: RAVTER-XA3SWLR 620,00€
RAVTER Heckschürze RAVTER rear bumper spoiler - Artikelnummer: RAVTER-XA3HSCH 765,00€
RAVTER Auspuffblende RAVTER exhaust muffler tip - Artikelnummer: RAVTER-XA3EXH 150,00€

Това е линк към сайта : http://trc-tuning.com/index_shop_neu.htm

Re: D-CAT РАВ 4 и не само

Публикувано на: 13 Юли 2015 09:02
от todbar
Здравейте колеги! Бих желал да посъживя темата в частта и за разхода на D CAT. От около две седмици съм собственик на такава равка 2006 г. внос от Германия. Действително разхода и ме изненада малко неприятно. Далеч съм от мисълта, че ще гори както я дават по каталог, отчитам и факта, че дойде с 18 ки джанти, но при мен разликата с действителността е фрапираща. Градския разход при кротко каране е 12 -13/100. Извън градския разход, със скорост до 110-120 км/ч. е между 8.5 - 9.3, а на магистрала със скорост до 140 км. отива на 10 - 10.5 на сто. Разликата между показанията на борд компютъра и зареждане пълно - пълно е около половин литър по-малко при пълно - пълно. Естествено тръгнах да търся каква може да е причината за това и резултат няма. Няма защото, колата върви прекрасно, не пуши, закачена на компютър показва всичко в ред. Проверени бяха и 2 идеи за възможна причина, а именно: евентуално некоректно работещ температурен датчик и петата дюза. Всичко е в ред. Почистиха ми и ЕГР- а и дебитомера, които почти не са били зацапани. Аз поне нямам повече идеи каква може да е причината. Ако някой има други идеи, ще се радвам да ги сподели.
Поздрави на всички!

Re: D-CAT РАВ 4 и не само

Публикувано на: 13 Юли 2015 09:42
от iovkito
Обсъждано е и преди във форума. D-cat гори и това е.

Re: D-CAT РАВ 4 и не само

Публикувано на: 13 Юли 2015 13:30
от memorex
todbar написа:Здравейте колеги! Бих желал да посъживя темата в частта и за разхода на D CAT. От около две седмици съм собственик на такава равка 2006 г. внос от Германия. Действително разхода и ме изненада малко неприятно. Далеч съм от мисълта, че ще гори както я дават по каталог, отчитам и факта, че дойде с 18 ки джанти, но при мен разликата с действителността е фрапираща. Градския разход при кротко каране е 12 -13/100. Извън градския разход, със скорост до 110-120 км/ч. е между 8.5 - 9.3, а на магистрала със скорост до 140 км. отива на 10 - 10.5 на сто. Разликата между показанията на борд компютъра и зареждане пълно - пълно е около половин литър по-малко при пълно - пълно. Естествено тръгнах да търся каква може да е причината за това и резултат няма. Няма защото, колата върви прекрасно, не пуши, закачена на компютър показва всичко в ред. Проверени бяха и 2 идеи за възможна причина, а именно: евентуално некоректно работещ температурен датчик и петата дюза. Всичко е в ред. Почистиха ми и ЕГР- а и дебитомера, които почти не са били зацапани. Аз поне нямам повече идеи каква може да е причината. Ако някой има други идеи, ще се радвам да ги сподели.
Поздрави на всички!
Напомпай гумите на 2,5/малко пада комфорта но то и без това е зле/ и от скъпата нафта и разхода ще падне поне с литър надолу.Може и една добавка за гориво за прочистване на горивната система ако не е правено.Гарантирам,пробвано

Re: [Дискусия]Двигателите D-CAT в RAV4 XA30/XA40 и не само

Публикувано на: 14 Юли 2015 13:21
от todbar
Благодаря колега! Всичко без гумите е направено. Малко преди да прочета поста ти и на мен ми мина тая мисъл за гумите. Ще се пробва веднага, в рамките на деня. Даже днес умувах и по въпроса, дали факта, че все още не съм сменил маслото по раздатките /или там както се нарича, че за пръв път имам кола 4Х4/, може също да влияе на разхода. Но след като го споделих с един приятел - монтьор, той снизходително ми се засмя.

Re: [Дискусия]Двигателите D-CAT в RAV4 XA30/XA40 и не само

Публикувано на: 14 Юли 2015 14:54
от jim_beam
да няма затегнали спирачки?

Re: [Дискусия]Двигателите D-CAT в RAV4 XA30/XA40 и не само

Публикувано на: 14 Юли 2015 15:50
от todbar
Няма проблем при спирачките, има си инерция, върви прекрасно.

Re: [Дискусия]Двигателите D-CAT в RAV4 XA30/XA40 и не само

Публикувано на: 19 Юли 2015 15:09
от ivied
Добрите марки с размер 225/65/17 са от порядъка на 100-130 Е... с монтажа
(цените които посочвате в старите постове не са актуални)

Re: [Дискусия]Двигателите D-CAT в RAV4 XA30/XA40 и не само

Публикувано на: 26 Сеп 2015 17:02
от mrbOOm
Здравейте,

За xa40 в момента в бг се предлага дкат кoйто е 150 hp. Бях останал с впечатление, че тези двигатели са 177hp. Нарочно ли ограничават мощността заради нафтата в БГ? Аз май клоня повече към д4д за РАВ4-ката. който е описан като по-динамичен и по-икономичен.

Re: [Дискусия]Двигателите D-CAT в RAV4 XA30/XA40 и не само

Публикувано на: 26 Сеп 2015 17:40
от Akima
D4D е за предпочитане от към поддръжка.
D-CAT върви повече.