Citroen C5 или Avensis

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
hofman
Мнения: 8
Регистриран на: 27 Дек 2004 22:52

Мнение от hofman » 13 Апр 2005 22:42

Пиша още нещо и спирам щото го обърнахме на чат:
Всеки си има вкус и да харесва каквоти иска и да кара каквото иска.
Вносителя в България е под всякаква критика - когато се правеше поръчката, баща ми иска да сложи друга генерация (или там както се казваше) , гледаме каталога на ТТЕ мисля беше, и вътре офертата май беше към 800 евра.И дилърката в ТМ AUTO с цялата си умнота казва: "ама господине защо ще давате толкова пари за тази тръба, като на Симеон са по 5 лв.!!!!???при което аз оставам да гледам като треснат а баща ми се отказа именно по тази причина.
Е няма други такива просто

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 13 Апр 2005 22:55

kvo e generacia i za kva traba ot 5lv. stava vapros? za kolektornite trabi li stava vapors(header)?

inache e viarno che vseki si ima vkus. az lichno dosta haresvam dizainite na Honda.
->

Аватар
juri_galev
Мнения: 739
Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45

Мнение от juri_galev » 13 Апр 2005 23:00

ама не може човек да се ограничава с една или две марки коли и да бъде сляп за всички HOFMAN
Vij nikoi ne se ograi4ava pri nas v edna ili dve marki no iskam da ti kaja samo edno tuk vseki koito kara toyota ne q kara zredi vun6niq i vid a za6toto v tezi koli ne se gleda samo dali ti haresva.Za tva zenmi i 4eti germancite kakvo kazvat za toyota i vij 4e tq darji navsqkade 1 mqsto po ka4estvo na izrabotka i na mene mi haresva nqkoi germanska no za6to da dam 60 000 lv za A4 kato 6te si kupq za 60 000 avensis s nabluskan Ekstri do gore a A4 bazov i sam sigoren 4e 6te imam mnogo po malko qdove v BG s Avensisa 1-vo mqsto Audi se kradne v Bg kato kak hodish da si kopuvash topul hlqb ot hlebarnicata.Nikoi tuk ne gleda samo edna ili dve marki

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 13 Апр 2005 23:03

kvo e generacia i za kva traba ot 5lv. stava vapros? za kolektornite trabi li stava vapors(header)?
По неизвестни причини, в България генерация се казва на изпускателните колектори (exhaust) wacko.gif

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 14 Апр 2005 06:44

Xeku написа:
kvo e generacia i za kva traba ot 5lv. stava vapros? za kolektornite trabi li stava vapors(header)?
По неизвестни причини, в България генерация се казва на изпускателните колектори (exhaust) wacko.gif
Az puk misleh, 4e generaciq e oka4vaneto?!? unsure.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 14 Апр 2005 10:34

Доста е забавно да се поддържа комуникацията, при положение, че има доста технически термини, които звучат различно на различните езици, освен това има и разни названия, които са жаргонни, или с различни значения в различни райони на България, пък какво остава за Германия, Италия, САЩ... Това ми дава идеята да се направи тема-речник за техническите термини (Пънки беше направил нещо подобно в един от сайтовете си). Предполагам, че всеки ще може да добавя български, или английски названия, със съответния превод и описание, като по този начин постепенно ще се създаде един богат и полезен технически речник! :whistle:

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 14 Апр 2005 10:56

до hofman:
Италианките принципно са бъкани с екстри. Когато работят обаче. Досега не съм виждал нито италианска нито френска кола в която всички тия дреболии да са наред - по-често наблюдавам цветомузика по таблото, недай Боже именно толкова често спряганите Алфи да минат през по-сериозна локва - почва се едно като в космически кораб във филм от 80-те ...
Предпочитам по-малко (на пръв поглед) екстри но да работят винаги. За интериор - снощи ми домъкнаха една седалка от АЕ92 ГТИ (88-91). Не съм намирал досега аналогична в европейска кола от този клас. Вярно - няма помпане и ел.памет за настройки. Тях пък ги наблюдавах в един Нисан Блубърд '86 ... че покрай тях беше и с 3-степенно регулиране твърдостта на окачването от купето (не, това не е Ситроен и окачването беше все още наред). Това - 1.8 бензинова кола.

the_rider
Мнения: 411
Регистриран на: 18 Окт 2004 13:40
Местоположение: София

Мнение от the_rider » 15 Апр 2005 14:15

Чета аз тука и се чудя.....как да противопоставя двете си любими марки /макар, че сега смених ситроена за ренде, шевроните си остават в сърцето ми smile.gif /. С5 е голяма работа, няма кво да си говорим....авенсиса също е як...направо се чудя, че няма духалки отзад щото мойта Каринка, която кокто знаете му се пада баба wink.gif , има духалки, но са под предните седалки.
Аз бих разрешил спора така - ако искаш кола пълна с глезотии, с изтънчен дизайн и пълна с иновации /в добрия смисъл/, но не толкова надеждна и със отвратителен вносител /за съжаление/, който те врътка и те чарджва за всичко - меткаш се в С5
Ако искаш надеждна кола, която да караш без да и мислиш, която си пази стойността дълго, има по-добра гаранция и по-добър вносител и в която също няма да останеш незабелязан - Авенсис wink.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 68 госта