Проблем ли е за двигателя ако карам с бензин Super 100?
Проблем ли е за двигателя ако карам с бензин Super 100?
Въпросът ми е може ли да стане нещо на двигателя ако карам колата постоянно със Super 100? Мненията, които чувам са доста противоречиви Колата е Toyota Starlet 1.3, 12V, EFI
Благодаря Ви предварително
Благодаря Ви предварително
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
ot silen benzin glava ne boli
ako karash s 86 da rechem togava shte imash problemi. karai i se neboi. daje moje da uvelichish avansa malko na kolata ta da durpa poveche. s tozi benzin tova moje da se napravi.
de da imashe i tuk (v USA) takav benzin. tuk nai visokia e 93 koeto se ravniava na 96-97 evropeiski mislia
ako karash s 86 da rechem togava shte imash problemi. karai i se neboi. daje moje da uvelichish avansa malko na kolata ta da durpa poveche. s tozi benzin tova moje da se napravi.
de da imashe i tuk (v USA) takav benzin. tuk nai visokia e 93 koeto se ravniava na 96-97 evropeiski mislia
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
Da ama tuka kolko e verno,che tva e 100 oktana e drug vapros?!ugabuga написа:ot silen benzin glava ne boli
ako karash s 86 da rechem togava shte imash problemi. karai i se neboi. daje moje da uvelichish avansa malko na kolata ta da durpa poveche. s tozi benzin tova moje da se napravi.
de da imashe i tuk (v USA) takav benzin. tuk nai visokia e 93 koeto se ravniava na 96-97 evropeiski mislia
Toyota Corolla E10 4E-FE 1.4XLi 90Ps 16v Born 28.09.1993 in Japan
Проблеми едва ли ще имаш (принципно има и такава ситуация но ако колата е за 92 а ти караш с 100 октана). Дори тогава просто едно увеличение на аванса на запалването с до 6 градуса решава нещата - че в добавка колата става по-пъргава.
ПП: 100-те октана дори в България са хубав бензин - градската ми трошка е стандартно с 10.3 степен на компресия (вече е и с шлайфана глава) така че много хубаво си усещам кой бензин е лош и кой добър !
ПП: 100-те октана дори в България са хубав бензин - градската ми трошка е стандартно с 10.3 степен на компресия (вече е и с шлайфана глава) така че много хубаво си усещам кой бензин е лош и кой добър !
ima tuk 100 oktana(po USA standartite, PON), i mu vikat racing fuel koeto e 105 po evropeiskia standart(RON), samo che ne pitai kolko struva . inache 93 tukashen oktan e 97 evpropeiski oktan i az samo takova chudo triabva da nalivamugabuga написа:
de da imashe i tuk (v USA) takav benzin. tuk nai visokia e 93 koeto se ravniava na 96-97 evropeiski mislia
inache po temata, ne mislia che po visoko oktanovo chislo e problem za dvigatelia, obache sa si pari na viatara, kolata nito ste varvi po barzo, nito ste pesti benzin. po visoko oktanovo chislo oznachava poveche pribaveni dobavki koito spomagat benzina da ne se samozapali pri kompresirane, za tova visokite oktani vinagi se preporachvat pri dvigateli s visoka kompresia i tezi det sa s turbo ili supercharger.
->
Аз на колко градуса триа да си направа аванса сега,като карам с 100 октана???jamie написа:Проблеми едва ли ще имаш (принципно има и такава ситуация но ако колата е за 92 а ти караш с 100 октана). Дори тогава просто едно увеличение на аванса на запалването с до 6 градуса решава нещата - че в добавка колата става по-пъргава.
ПП: 100-те октана дори в България са хубав бензин - градската ми трошка е стандартно с 10.3 степен на компресия (вече е и с шлайфана глава) така че много хубаво си усещам кой бензин е лош и кой добър !
Toyota Corolla E10 4E-FE 1.4XLi 90Ps 16v Born 28.09.1993 in Japan
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Abe ne e to4no taka s benzina!ALTEZZA написа:ima tuk 100 oktana(po USA standartite, PON), i mu vikat racing fuel koeto e 105 po evropeiskia standart(RON), samo che ne pitai kolko struva . inache 93 tukashen oktan e 97 evpropeiski oktan i az samo takova chudo triabva da nalivamugabuga написа:
de da imashe i tuk (v USA) takav benzin. tuk nai visokia e 93 koeto se ravniava na 96-97 evropeiski mislia
Edna godina karam s naj-eftiniq benzin. Nqmah nikakvi problemi i kolata vurve6e normalno. Predi 1-2 meseca, oba4e po4na da mi 4uka ne6to avansa?!? Ta ottogava sipvam samo 93. Ami use6tam golqma razlika - 1. ne mi 4uka avansa, 2. kolata e vidimo po-purgava, mnogo po-lesno dostigam maksimalnata skorost i dvigatelq e po-bez6umen(tova ne znam kak stana, moje bi sa po-malko detonaciite), 3. na visoki oboroti e dosta po-tih otpredi!, 4. karam 2-3 dena po-dulgo s edin rezervoar 93, otkolkoto s 86! Tova sa moi nabliudeniq.
Karal sum s VPower an Shell, Super + na Mobile, i Ultimate na BP.
Naj-golqma razlika zabelqzah pri poslednoto zarejdane(onzi den) na BP Ultimate. Ami 4udq se tova mojta kola li e ili ne. Totalna promqna v rejima na dvigatelq i 6uma - tova koeto sum opisal po-gore + ikonomiq.
Az puk az si misleh, 4e benzina si e benzin(taka mi be6e kazal ALTEZZA-ta kato dojdoh) , ama si e drugo kato qde6 lukanki i pasturma, nali! biggrin.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 65 госта