Carina E GTi
Carina E GTi
Здравейте,
От днес и аз ставам горд собственик и пълноправен член на вашия клуб.
Колата която взех преди броени минути е Carina E GTi, със 3S-GE двигател. Има нужда от малко ремонти, но се надявам да я преведа в доста приличен вид, та да не срамим клуба . Знам че е малко проблемно със частите специално за таз модификация на Карина, но мисля че ще се справя.
Ми това е. Тез дни ще направя малко снимки и ще постна да я видите.
От днес и аз ставам горд собственик и пълноправен член на вашия клуб.
Колата която взех преди броени минути е Carina E GTi, със 3S-GE двигател. Има нужда от малко ремонти, но се надявам да я преведа в доста приличен вид, та да не срамим клуба . Знам че е малко проблемно със частите специално за таз модификация на Карина, но мисля че ще се справя.
Ми това е. Тез дни ще направя малко снимки и ще постна да я видите.
Oптималния избор! Да ти е честита семейната спортна колица!:)
1.6 на това купе се мъчи, 3сфето си е измъчен по рождение, 3сгето определено трябва да е най - малък като разход и най - смисления двигател за Карина!
Та и си от Пазарджик... biggrin.gif
Как така се спря на Карина - познати ли имаш с такива?
1.6 на това купе се мъчи, 3сфето си е измъчен по рождение, 3сгето определено трябва да е най - малък като разход и най - смисления двигател за Карина!
Та и си от Пазарджик... biggrin.gif
Как така се спря на Карина - познати ли имаш с такива?
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
3s-ge-to e 2.0 ne 1.6. Mislia che shte e mnogo dobre za kupeto, no spored men pocvhai da zadeliash pari za butala, bieli i turbo kit ot 3s-gte :-DEl Camino написа:Oптималния избор! Да ти е честита семейната спортна колица!:)
1.6 на това купе се мъчи, 3сфето си е измъчен по рождение, 3сгето определено трябва да е най - малък като разход и най - смисления двигател за Карина!
Та и си от Пазарджик... biggrin.gif
Как така се спря на Карина - познати ли имаш с такива?
0psi is no fun
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 06 Авг 2005 19:03
- Местоположение: Световрачене
- Автомобил: Тойота Версо
- Обратна връзка:
Re: Carina E GTi
ЗДРАВЕЙТЕ.bambo написа:Здравейте,
От днес и аз ставам горд собственик и пълноправен член на вашия клуб.
Колата която взех преди броени минути е Carina E GTi, със 3S-GE двигател. Има нужда от малко ремонти, но се надявам да я преведа в доста приличен вид, та да не срамим клуба . Знам че е малко проблемно със частите специално за таз модификация на Карина, но мисля че ще се справя.
Ми това е. Тез дни ще направя малко снимки и ще постна да я видите.
И аз от днес съм с Тойота Карина, само че GL 20i - 127 к.с.
Малко се шашкам дали нещо няма гнило по колата и се надявам също да ми кажете на какво да наблегна при по-сериозните огледи. Взех я за 8400 но 97 000 км. и първа рег-я 12.97 г.
Да очаквам ли да има нещо гнило или да се успокоя. Днес огледах подробно отдолу колата и освен задно гърне със тръба за смяна друго не ми направи впечатление.
Молбата ми е да ме насочите към сервиз, за да сменя ремъците и ролките към тях и да ми огледат окачването и спирачките.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
МАЛКОТО КИЛОМЕТРИ, КОИТО МИНАХ ДНЕС МЕ УВЕРИХА, ЧЕ ЯПОНЦИТЕ УМЕЯТ ДА ПРАВЯТ АВТОМОБИЛИ
toi ne e kazal che 3S-GE e 1.6L, ami che 1.6L dvigatel e slab za tova kupe(1.6 на това купе се мъчи), a 3S-GE mu pasva po-dobre(най-малък като разход и най-смисления двигател за Карина!)ugabuga написа:3s-ge-to e 2.0 ne 1.6. Mislia che shte e mnogo dobre za kupeto, no spored men pocvhai da zadeliash pari za butala, bieli i turbo kit ot 3s-gte :-DEl Camino написа:Oптималния избор! Да ти е честита семейната спортна колица!:)
1.6 на това купе се мъчи, 3сфето си е измъчен по рождение, 3сгето определено трябва да е най - малък като разход и най - смисления двигател за Карина!
Та и си от Пазарджик... biggrin.gif
Как така се спря на Карина - познати ли имаш с такива?
0psi is no fun
->
Ама и аз умея да се изразявамALTEZZA написа:toi ne e kazal che 3S-GE e 1.6L, ami che 1.6L dvigatel e slab za tova kupe(1.6 на това купе се мъчи), a 3S-GE mu pasva po-dobre(най-малък като разход и най-смисления двигател за Карина!)ugabuga написа:3s-ge-to e 2.0 ne 1.6. Mislia che shte e mnogo dobre za kupeto, no spored men pocvhai da zadeliash pari za butala, bieli i turbo kit ot 3s-gte :-DEl Camino написа:Oптималния избор! Да ти е честита семейната спортна колица!:)
1.6 на това купе се мъчи, 3сфето си е измъчен по рождение, 3сгето определено трябва да е най - малък като разход и най - смисления двигател за Карина!
Та и си от Пазарджик... biggrin.gif
Как така се спря на Карина - познати ли имаш с такива?
0psi is no fun
Мерси Алтеза! Точно това имах в предвид
А колегата със 3сфето - 127 екологичната версия - веднага да му сложиш една газова. Няма да разбереш, че е там - само дето ще ти гори на половина! Честито!
Ммм... погледнете им и двамата кормилните рейки. Много е възможно да има лек теч на масло - все пак английски версии карате. Но това ще им е проблема. Нищо друго не се очаква!
ам мерси на всички :-)
гледам че някой беше питал какво има да се прави по колата... отговарям, подреждайки ремонтите по реда в който мисля да ги направя:
1. окачване (предни и задни биалетки, тампони на стаб. щанга отзад, носачи отпред)
2. лагери на задните главини (цели главини варвят)
3. лагери в скоростната кутия ( не се знае кои точно засега)
4. малко по двигателя (гумички клапани, сегменти евентуално)
5. компресора на климатика
6. боядисване
Та това е със ремонтите. Колега Ел Камино, защо се радваш че съм от Пазарджик? да не си градски? ;-) Ако си градски - лесно ще ти обясня защо се спрях на Карина, и защо точно на тази ;-)
А колегата Алтеза мога да го успокоя че нямам намерение да изоставям нисан клуба, микрата ми излиза в края на седмицата от сервиза като нова ;-)
гледам че някой беше питал какво има да се прави по колата... отговарям, подреждайки ремонтите по реда в който мисля да ги направя:
1. окачване (предни и задни биалетки, тампони на стаб. щанга отзад, носачи отпред)
2. лагери на задните главини (цели главини варвят)
3. лагери в скоростната кутия ( не се знае кои точно засега)
4. малко по двигателя (гумички клапани, сегменти евентуално)
5. компресора на климатика
6. боядисване
Та това е със ремонтите. Колега Ел Камино, защо се радваш че съм от Пазарджик? да не си градски? ;-) Ако си градски - лесно ще ти обясня защо се спрях на Карина, и защо точно на тази ;-)
А колегата Алтеза мога да го успокоя че нямам намерение да изоставям нисан клуба, микрата ми излиза в края на седмицата от сервиза като нова ;-)
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 06 Авг 2005 19:03
- Местоположение: Световрачене
- Автомобил: Тойота Версо
- Обратна връзка:
Благодарско.А колегата със 3сфето - 127 екологичната версия - веднага да му сложиш една газова. Няма да разбереш, че е там - само дето ще ти гори на половина! Честито!
Ммм... погледнете им и двамата кормилните рейки. Много е възможно да има лек теч на масло - все пак английски версии карате. Но това ще им е проблема. Нищо друго не се очаква!
Да разбирам ли, че двигашелят ми е 3S-FE ???
[/quote]
Е това е причина да ти честитя още веднъж тогава! biggrin.gif За друга кола говорим просто!:)bambo написа:Хм, ЕлКамино... може и да се знаем сигурно... щом си идвал у наше село, сигурно знаеш че тук дилъра на toyota е с доста силни позиции :-) а пък аз да кажем... имам доста общо с него.
Иначе, по въпроса за английските версии - позволи ми да не се съглася , все пак номера на шасито ми започва с JT
Какъв цвят е бтв? До момента у наше село ли се е подвизавала?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Namu и 89 госта