HORSE POWER WAR!!!

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 03 Окт 2005 23:32

братото от една година се мъчи да изчисти лага на турбината, сума пари и нерви пръсна - ефект минимален - забива муцуна като за световно ако я изтървеш :)
status: за БАН

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 03 Окт 2005 23:34

ugabuga написа:
maggkrabar написа:само че да накараш турбо да върви мазно като атмосферка си е приключение :)
sas ballbearing turbo i top mounted intercooler za da sa po kusi trabite shte varvi kato atmosferka mazno :) moiaata kato imashe TMIC varveshe mnogo mazno, sega malko lag ima ... dosta daje ama i imam mnogo raboti da opraviam po trabite.
Ставало добре и с 9.4 CR + до 0.8 бар бууст :-)
Че имаше историйки и за 10.5+0.5 бууст - стендалоун и яко игнишън мениджмънт.

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 04 Окт 2005 02:29

mda ... high compression turbo :) i tva shte stane. Kato izgarmi 4efte-to i vzema 5efhe :-D
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Гост

Мнение от Гост » 04 Окт 2005 23:08

maggkrabar написа:мощността е работата, която може да извърши двигателя за единица време - твърде преходно понятие - дава се максимална мощност при точно определени обороти - просто някаква пикова стойност. намери динографика на хонда NSX или друг VTEC двигател, TVIS или VVTi системата на Тойота имат същата задача - да дадат добър въртящ момент в голям диапазон от обороти. затова и колите с подобни системи са си бегачки без да имат голяма мощност - имат добър въртящ момент за по-дълго ускоряване без смяна на предавките. борбата при всички спортни автомобили е за добър и плавен въртящ момент в голям диапазон от обороти - той върти колелата. не вярвам някой VTEC да ти прилича на фадрома :)
da sum kazal neshto podobno che VTEC vuv honda prilicha na fadroma ili prosto taka ti prozvucha po dobre.
Tova koeto kazah e che NE E SAMO Vurtiasht moment koeto pravi edna kola po burza. S tebe mai she si govorim na chasti za da mojesh da poemesh po lesno....

:thumbsup: wink.gif wink.gif wink.gif

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 04 Окт 2005 23:09

maggkrabar написа:мощността е работата, която може да извърши двигателя за единица време - твърде преходно понятие - дава се максимална мощност при точно определени обороти - просто някаква пикова стойност. намери динографика на хонда NSX или друг VTEC двигател, TVIS или VVTi системата на Тойота имат същата задача - да дадат добър въртящ момент в голям диапазон от обороти. затова и колите с подобни системи са си бегачки без да имат голяма мощност - имат добър въртящ момент за по-дълго ускоряване без смяна на предавките. борбата при всички спортни автомобили е за добър и плавен въртящ момент в голям диапазон от обороти - той върти колелата. не вярвам някой VTEC да ти прилича на фадрома :)
da sum kazal neshto podobno che VTEC vuv honda prilicha na fadroma ili prosto taka ti prozvucha po dobre.
Tova koeto kazah e che NE E SAMO Vurtiasht moment koeto pravi edna kola po burza. S tebe mai she si govorim na chasti za da mojesh da poemesh po lesno....

:thumbsup: wink.gif wink.gif wink.gif
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 37 госта