Съвет за нов Hilux AN10 3.0 D4D 1KD-FTV /2004–2015/ AUT ?

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

DRILL
Мнения: 28
Регистриран: 20 мар 2009 21:53
Репутация: 1
Местоположение: Габрово

Съвет за нов Hilux AN10 3.0 D4D 1KD-FTV /2004–2015/ AUT ?

Мнениеот DRILL » 20 мар 2009 22:04

Здравейте,
днес реших да си купя нов Hilux AN10 3.0 D4D 1KD-FTV двойна кабина и автоматик - модел 2009. :thumbsup:
Моля кажете някой мнения за него. :help:
Досега съм имал 5 марки джипове,но сега реших да се мятам на пикап - дано не сбъркам.
В момента отстъпките за нови автомобили са доста добри и мисля да се възползвам. wink.gif
Не си струва да се взема втора употреба, разликата е минимална. rolleyes.gif

Благодаря.
Последна промяна от Akima на 09 фев 2016 14:15, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.Моля прочетете правилата и важните теми.

Потребителски аватар
Bass_Man
Мнения: 5508
Регистриран: 15 сеп 2007 20:38
Репутация: 18
Местоположение: София

Мнениеот Bass_Man » 21 мар 2009 09:18

Еми какво да ти кажа много яка машина :thumbsup: .

Потребителски аватар
didak
Мнения: 1211
Регистриран: 04 юни 2007 09:49
Репутация: 3
Местоположение: Варна

Мнениеот didak » 21 мар 2009 10:02

Не знам какви джипове си карал до сега, но този хайлукс /с двйна кабина/ е с доста дълга база и твърде малко разпределена тежест на задната ос. вземи си хардтоп и го ползвай по възможност.
не си мисли, че няма да закъсваш заради лош терен, само защото караш хайлукс. дори има опасност да надценяваш възможностите му, и това да ти се случва по-често, отколкото очакваш.
иначе 2.5 Д4Д - 60 000км. - здрав като танк. минавал е от къде ли не и как ли не! не е имал проблеми с нафтата, макар да е зареждан само с обикновен дизел.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009

diver
Мнения: 3534
Регистриран: 18 авг 2007 10:35
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнениеот diver » 21 мар 2009 10:49

didak написа:....не си мисли, че няма да закъсваш заради лош терен, само защото караш хайлукс. дори има опасност да надценяваш възможностите му, и това да ти се случва по-често, отколкото очакваш.....


Колкото по-хубав джип, толкоз по-далеч ходиш за трактор.... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Изображение

maggkrabar написа:останах без пукната пара....


Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Потребителски аватар
Рошко
Мнения: 896
Регистриран: 09 ное 2008 14:41
Репутация: 58
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Рошко » 21 мар 2009 11:03

diver написа:
didak написа:....не си мисли, че няма да закъсваш заради лош терен, само защото караш хайлукс. дори има опасност да надценяваш възможностите му, и това да ти се случва по-често, отколкото очакваш.....


Колкото по-хубав джип, толкоз по-далеч ходиш за трактор.... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Изображение
Изображение Toyota Auris HSD 2015 Facelift Powered by 豊田 佐吉 and 豊田喜一郎
Изображение

DRILL
Мнения: 28
Регистриран: 20 мар 2009 21:53
Репутация: 1
Местоположение: Габрово

Мнениеот DRILL » 21 мар 2009 18:12

didak написа:не знам какви джипове си карал до сега, но този хайлукс /с двйна кабина/ е с доста дълга база и твърде малко разпределена тежест на задната ос. вземи си хардтоп и го ползвай по възможност.
не си мисли, че няма да закъсваш заради лош терен, само защото караш хайлукс. дори има опасност да надценяваш възможностите му, и това да ти се случва по-често, отколкото очакваш.
иначе 2.5 Д4Д - 60 000км. - здрав като танк. минавал е от къде ли не и как ли не! не е имал проблеми с нафтата, макар да е зареждан само с обикновен дизел.

Имам опит с карането по офроуд терени, участвал съм в състезания към БФАС :thumbsup: , по ще съм благодарен за експлотационни съвети, отколкото за проходимост smile.gif по специално ме притеснява карането в зимни условия, с това задно предаване на сух асвалт и изведнъж заледен участък в завой rolleyes.gif , карането на магистрала с вкл.4Х4 не е много препоръчително нали mellow.gif

Toyota_Haskovo
Мнения: 8
Регистриран: 16 мар 2009 23:37
Репутация: 0

Мнениеот Toyota_Haskovo » 21 мар 2009 18:28

Няма проблем зимата, катерили сме какъв ли не терен. До Белмекен пътя е само завой и ту е лед ту е сухо или сняг. Не сме имали проблеми. Живея в доста планински квартал, зимата няма проблем с изкачването. Абе лошо немога да кажа за джипа. Говоря ти точно за същият като този който искаш да си купиш ти.

DRILL
Мнения: 28
Регистриран: 20 мар 2009 21:53
Репутация: 1
Местоположение: Габрово

Мнениеот DRILL » 21 мар 2009 18:47

Абе в Понеделник ще давам документите за лизинга :thumbsup: ,то се е видяло, че ще го вземам въпреки, че на жена ми и се изкаше пак джип да може и тя малко да го кара, ама нямада я огрее, тя и без това си има кола пък и зимата не е препоръчително да карат жени biggrin.gif пък и ще спестим някой лев от по-евтеният пикап,нали е криза unsure.gif

the-rider
Мнения: 38
Регистриран: 20 юни 2008 11:50
Репутация: 0

Мнениеот the-rider » 21 мар 2009 19:28

човече, това ми е мечтата и на мен, знам какви са цените по ценова листа ама ми е много интересно какви отстъпки успя да договориш?

ти явно по-ги разбираш нещата с офроуда ама що реши автоматик???

Потребителски аватар
Me4oKyX
Мнения: 2191
Регистриран: 10 яну 2007 14:16
Репутация: 2
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Me4oKyX » 21 мар 2009 19:36

DRILL - че пикапа е със автоматично 4х4. Само сменяш бързи, бавни, блокажи пускаш и такива ми ти дреболийки, които ги знаеш biggrin.gif Круйзера е същия двигател, същата трансмисия и 4х4 - просто нямаш грижи. Имай предвид, че 3.0 д4д е капризен от към гориво двигател. Добре е да слагаш добавки за почистване на горивните пътища и дюзите. Ако правиш това и си гледаш пикапа като хората, ще му се радваш дъъъългооооо време :thumbsup: Много добър избор, въпреки по-твърдата возия, а и след като минеш 20-тина хил.км може да го направиш 204к.с. със 500Нм почти въртящ момент, което вече си върви доооста сериозно :thumbsup:

А автоматика на този двигател е прекрасен, дългогодишно усъвършенстван и без забележки. Дори няма разлика в разхода от ръчката до автомата happy.gif Реагира супер, смяната едвам се усеща, изобщо няма минуси, така че и за трансмисията не си объркал :thumbsup:

Потребителски аватар
trinity
Мнения: 210
Регистриран: 12 фев 2008 15:36
Репутация: 0
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот trinity » 21 мар 2009 20:39

DRILL написа:Абе в Понеделник ще давам документите за лизинга :thumbsup: ,то се е видяло, че ще го вземам въпреки, че на жена ми и се изкаше пак джип да може и тя малко да го кара, ама нямада я огрее, тя и без това си има кола пък и зимата не е препоръчително да карат жени biggrin.gif пък и ще спестим някой лев от по-евтеният пикап,нали е криза unsure.gif


Много хубав избор си направил, ама недей така явно да обиждаш женската част на форума mad.gif - зимата не пречи на жените да карат. А аз ако съм на мястото на жена ти изобщо няма да се замисля дали да подкрам Hilux Моята мечта (надявам се да стане реалност) е да си взема някой ден Tundra rolleyes.gif
Toyota corolla 2.0 D4D, Sol, 2007

Потребителски аватар
Uncle Dido
Мнения: 3713
Регистриран: 03 юни 2008 16:42
Репутация: 1
Местоположение: София, но е от Бургас

Мнениеот Uncle Dido » 21 мар 2009 22:40

trinity написа: зимата не пречи на жените да карат.




Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Bass_Man
Мнения: 5508
Регистриран: 15 сеп 2007 20:38
Репутация: 18
Местоположение: София

Мнениеот Bass_Man » 22 мар 2009 00:33

DRILL написа:Имам опит с карането по офроуд терени, участвал съм в състезания към БФАС :thumbsup: , по ще съм благодарен за експлотационни съвети, отколкото за проходимост smile.gif по специално ме притеснява карането в зимни условия, с това задно предаване на сух асвалт и изведнъж заледен участък в завой rolleyes.gif , карането на магистрала с вкл.4Х4 не е много препоръчително нали mellow.gif


Да аз така , като те слушам и вече започвам да се чудя как я карах цяла зима Супрата с това задно и 3 литров бензинов турбо двигател wacko.gif ?!?!?!? Стига с тия щуротий няма значение задно предно има значение задкормилното устройство и гумите за сезона !

Мечо не , че нещо ама ми се чини , че нещо малко бъркаш платформите . Крузерите и Хай-луксовете си мисля , че нямат общо платформите еле пък големия дето въобщо няма нищо общо с други автомобили ????

Потребителски аватар
Me4oKyX
Мнения: 2191
Регистриран: 10 яну 2007 14:16
Репутация: 2
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Me4oKyX » 22 мар 2009 02:48

двигател и скорости са същите, а и 4х4 системата следва да е същата :thumbsup:

diver
Мнения: 3534
Регистриран: 18 авг 2007 10:35
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнениеот diver » 22 мар 2009 09:44

Me4oKyX написа:двигател и скорости са същите, а и 4х4 системата следва да е същата :thumbsup:


Аха...то независимо окачване, цели мостове и други "дреболийки", нямат разлика и никво значение за проходимостта....
Изображение



maggkrabar написа:останах без пукната пара....


Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.


Върни се в “Общи теми”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта