Страница 1 от 5

Съвет за нов Hilux AN10 3.0 D4D 1KD-FTV /2004–2015/ AUT ?

Публикувано на: 20 Мар 2009 22:04
от DRILL
Здравейте,
днес реших да си купя нов Hilux AN10 3.0 D4D 1KD-FTV двойна кабина и автоматик - модел 2009. :thumbsup:
Моля кажете някой мнения за него. :help:
Досега съм имал 5 марки джипове,но сега реших да се мятам на пикап - дано не сбъркам.
В момента отстъпките за нови автомобили са доста добри и мисля да се възползвам. wink.gif
Не си струва да се взема втора употреба, разликата е минимална. rolleyes.gif

Благодаря.

Публикувано на: 21 Мар 2009 09:18
от Bass_Man
Еми какво да ти кажа много яка машина :thumbsup: .

Публикувано на: 21 Мар 2009 10:02
от didak
Не знам какви джипове си карал до сега, но този хайлукс /с двйна кабина/ е с доста дълга база и твърде малко разпределена тежест на задната ос. вземи си хардтоп и го ползвай по възможност.
не си мисли, че няма да закъсваш заради лош терен, само защото караш хайлукс. дори има опасност да надценяваш възможностите му, и това да ти се случва по-често, отколкото очакваш.
иначе 2.5 Д4Д - 60 000км. - здрав като танк. минавал е от къде ли не и как ли не! не е имал проблеми с нафтата, макар да е зареждан само с обикновен дизел.

Публикувано на: 21 Мар 2009 10:49
от diver
didak написа:....не си мисли, че няма да закъсваш заради лош терен, само защото караш хайлукс. дори има опасност да надценяваш възможностите му, и това да ти се случва по-често, отколкото очакваш.....
Колкото по-хубав джип, толкоз по-далеч ходиш за трактор.... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 21 Мар 2009 11:03
от Рошко
diver написа:
didak написа:....не си мисли, че няма да закъсваш заради лош терен, само защото караш хайлукс. дори има опасност да надценяваш възможностите му, и това да ти се случва по-често, отколкото очакваш.....
Колкото по-хубав джип, толкоз по-далеч ходиш за трактор.... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Изображение

Публикувано на: 21 Мар 2009 18:12
от DRILL
didak написа:не знам какви джипове си карал до сега, но този хайлукс /с двйна кабина/ е с доста дълга база и твърде малко разпределена тежест на задната ос. вземи си хардтоп и го ползвай по възможност.
не си мисли, че няма да закъсваш заради лош терен, само защото караш хайлукс. дори има опасност да надценяваш възможностите му, и това да ти се случва по-често, отколкото очакваш.
иначе 2.5 Д4Д - 60 000км. - здрав като танк. минавал е от къде ли не и как ли не! не е имал проблеми с нафтата, макар да е зареждан само с обикновен дизел.
Имам опит с карането по офроуд терени, участвал съм в състезания към БФАС :thumbsup: , по ще съм благодарен за експлотационни съвети, отколкото за проходимост smile.gif по специално ме притеснява карането в зимни условия, с това задно предаване на сух асвалт и изведнъж заледен участък в завой rolleyes.gif , карането на магистрала с вкл.4Х4 не е много препоръчително нали mellow.gif

Публикувано на: 21 Мар 2009 18:28
от Toyota_Haskovo
Няма проблем зимата, катерили сме какъв ли не терен. До Белмекен пътя е само завой и ту е лед ту е сухо или сняг. Не сме имали проблеми. Живея в доста планински квартал, зимата няма проблем с изкачването. Абе лошо немога да кажа за джипа. Говоря ти точно за същият като този който искаш да си купиш ти.

Публикувано на: 21 Мар 2009 18:47
от DRILL
Абе в Понеделник ще давам документите за лизинга :thumbsup: ,то се е видяло, че ще го вземам въпреки, че на жена ми и се изкаше пак джип да може и тя малко да го кара, ама нямада я огрее, тя и без това си има кола пък и зимата не е препоръчително да карат жени biggrin.gif пък и ще спестим някой лев от по-евтеният пикап,нали е криза unsure.gif

Публикувано на: 21 Мар 2009 19:28
от the-rider
човече, това ми е мечтата и на мен, знам какви са цените по ценова листа ама ми е много интересно какви отстъпки успя да договориш?

ти явно по-ги разбираш нещата с офроуда ама що реши автоматик???

Публикувано на: 21 Мар 2009 19:36
от Me4oKyX
DRILL - че пикапа е със автоматично 4х4. Само сменяш бързи, бавни, блокажи пускаш и такива ми ти дреболийки, които ги знаеш biggrin.gif Круйзера е същия двигател, същата трансмисия и 4х4 - просто нямаш грижи. Имай предвид, че 3.0 д4д е капризен от към гориво двигател. Добре е да слагаш добавки за почистване на горивните пътища и дюзите. Ако правиш това и си гледаш пикапа като хората, ще му се радваш дъъъългооооо време :thumbsup: Много добър избор, въпреки по-твърдата возия, а и след като минеш 20-тина хил.км може да го направиш 204к.с. със 500Нм почти въртящ момент, което вече си върви доооста сериозно :thumbsup:

А автоматика на този двигател е прекрасен, дългогодишно усъвършенстван и без забележки. Дори няма разлика в разхода от ръчката до автомата happy.gif Реагира супер, смяната едвам се усеща, изобщо няма минуси, така че и за трансмисията не си объркал :thumbsup:

Публикувано на: 21 Мар 2009 20:39
от trinity
DRILL написа:Абе в Понеделник ще давам документите за лизинга :thumbsup: ,то се е видяло, че ще го вземам въпреки, че на жена ми и се изкаше пак джип да може и тя малко да го кара, ама нямада я огрее, тя и без това си има кола пък и зимата не е препоръчително да карат жени biggrin.gif пък и ще спестим някой лев от по-евтеният пикап,нали е криза unsure.gif
Много хубав избор си направил, ама недей така явно да обиждаш женската част на форума mad.gif - зимата не пречи на жените да карат. А аз ако съм на мястото на жена ти изобщо няма да се замисля дали да подкрам Hilux Моята мечта (надявам се да стане реалност) е да си взема някой ден Tundra rolleyes.gif

Публикувано на: 21 Мар 2009 22:40
от Uncle Dido
trinity написа: зимата не пречи на жените да карат.


Изображение

Публикувано на: 22 Мар 2009 00:33
от Bass_Man
DRILL написа: Имам опит с карането по офроуд терени, участвал съм в състезания към БФАС :thumbsup: , по ще съм благодарен за експлотационни съвети, отколкото за проходимост smile.gif по специално ме притеснява карането в зимни условия, с това задно предаване на сух асвалт и изведнъж заледен участък в завой rolleyes.gif , карането на магистрала с вкл.4Х4 не е много препоръчително нали mellow.gif
Да аз така , като те слушам и вече започвам да се чудя как я карах цяла зима Супрата с това задно и 3 литров бензинов турбо двигател wacko.gif ?!?!?!? Стига с тия щуротий няма значение задно предно има значение задкормилното устройство и гумите за сезона !

Мечо не , че нещо ама ми се чини , че нещо малко бъркаш платформите . Крузерите и Хай-луксовете си мисля , че нямат общо платформите еле пък големия дето въобщо няма нищо общо с други автомобили ????

Публикувано на: 22 Мар 2009 02:48
от Me4oKyX
двигател и скорости са същите, а и 4х4 системата следва да е същата :thumbsup:

Публикувано на: 22 Мар 2009 09:44
от diver
Me4oKyX написа:двигател и скорости са същите, а и 4х4 системата следва да е същата :thumbsup:
Аха...то независимо окачване, цели мостове и други "дреболийки", нямат разлика и никво значение за проходимостта....