Страница 6 от 8

Публикувано: 27 юни 2011 18:13
от Japanese_fever
Ееееееее, разбира се, че правя много по-добри времена.
Гумите лепят и колата върви като по релси (току-що ги пробвах и на мокро), много са добри тези Дънлопи. smile.gif
Все пак имам с цели 3 см. повече котактна площ, цялата площ в см² не съм я мерил, но от 175 на 205 са 3 см.
А одтелно стената на самата гума е по-дебела и в пъти по-устойчива от обикновените гуми.
Като цяло гумите свирят на много по-висока скорост в завой от старите, но те бяха галоши така или иначе.

Публикувано: 29 юни 2011 20:44
от V35GTR
Japanese_fever написа:GTR-ката си е един паркетен лъв - пичеловка.
То това се знае, откак излезе. smile.gif
Но мен ме мъчи факта защо модула за стъклата на Сентрите е толкова лавандулов...?


"One of my friends got the chance to feel the physics forces, which Dimitre experiences on the course in the M3.
My friend said after the ride in exaltation:
“This is better than a roller coaster ride at Six Flags”, and it's for free too! :-)"

Публикувано: 08 юли 2011 08:21
от Japanese_fever
V35GTR написа:Изображение


След някое от подобните изпълнения сега съм за мяна на ауспух.
Чудя се дали да слагам нещо раЦинг - Magnaflow, apexI...? rolleyes.gif

Публикувано: 08 юли 2011 20:02
от V35GTR
here:

Изображение

Публикувано: 15 юли 2011 22:55
от Japanese_fever
Мисла да шлайфна малко спирачните дискове преди да ги смяна. После мога ли да сложа старите наклдки?

Публикувано: 15 юли 2011 23:04
от Japanese_fever
sleep.gif sleep.gif sleep.gif

Защо да хвърлям дсикове, я които има още каране - чисто разхищение.

За това ще дойде края на света, от такива дето само пилеят ресурси. Аз имам пшари за нови, не е там проблема.

Публикувано: 15 юли 2011 23:33
от Japanese_fever
Въпросът ми е дали мога да си ползвам старите накладки на шлайфаните (стари) дискове?

Имаш ли отоговр?

Публикувано: 19 юли 2011 18:53
от V35GTR
Japanese_fever написа:Въпросът ми е дали мога да си ползвам старите накладки на шлайфаните (стари) дискове?

Имаш ли отоговр?

NE! nali shte k'upvash Lotusi?!

Публикувано: 19 юли 2011 18:58
от Uncle Dido
Japanese_fever написа:Въпросът ми е дали мога да си ползвам старите накладки на шлайфаните (стари) дискове?


Не. Само с нови накладки, Джап...

Публикувано: 19 юли 2011 19:40
от Japanese_fever
Мерси бате! smile.gif

Публикувано: 19 юли 2011 21:11
от V35GTR
Japanese_fever написа:Мерси бате! smile.gif

nemash problemi! Az prosto napomnqm kakvo si pisal predi nqkoklo chasa!! rolleyes.gif

Публикувано: 19 юли 2011 21:33
от Japanese_fever
Ами аз доколкото виждам то само пишеш...

Нали се сещаш, че тези, дето най-малко пишат -> най-много действат!
Разбира се, аз се опитвам да мина в техния лагер, но не е толкова лесно, сам виждаш. :thumbsup:

Публикувано: 26 юли 2011 08:04
от Japanese_fever
Качих си задната стабилизираща щанга (rear sway bar) най накрая след месец и нещо ходене по мъките - интернет и моргите. Всъщност нищо не е от морга, а от интернет, Хонда дилъра и един приятел, който е шлосер.
Total - $140 = $60 bar 15 mm (Del Sol, VTEC) + $40 планки от Сивик Si (dealer-a) + $30 custom made aluminium plates + $10 болтове и гайки. smile.gif
Алуминиевите планки са разпробити да носят и 22 мм ITR bar, ако реша да каша по-нататък.

Публикувано: 11 апр 2012 05:23
от Japanese_fever
Това лято трябва да се оправдаят новите консумативи. smile.gif

Re: Japanese работи над себе си

Публикувано: 29 апр 2013 22:27
от smb
какво стана с тоя проект? Докладваха ми, че някой хора се излагат по ваште ивенти (WCMC) :lurk:

Имало някакъв цифик на 2-ро място, Джапи това да не си бил ти? С тоя състезателен съединител сигурно си много бърз worthy.gif