1-ви Драг за 2006-та ,голем провал за мене и Корд.

За хората дет искат да си чешат пръстите на каквато и да е тема

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран: 18 окт 2004 17:04
Репутация: 24
Местоположение: Chicag0-Land

1-ви Драг за 2006-та ,голем провал за мене и Корд.

Мнениеот LordDigital » 09 сеп 2006 10:52

Мамка му и драг...

Ето едина от безумията ,заставаме на линията със Галант Турбо 4х4. Оня са истрелва на старта за 1.5 на 60feet ,аз забивам нос за 2.7. Тоз ма разбива като прави време много високи 12-ки ,аз изпадам във прединфакртно със 14.7! Сега качвам видео на което се вижда как го застигам като спрял ,въпреки че ми слага 2 икаруса на старта?? епа как нема да го застигам като може и 400 коня да правя при 13psi надув да e*e ,а неговата кола е кубче. Ма във краина сметка дори и финишрал със 2 мили над неговата термална съм 2-ри и това е...

Идеята е ,че нито аз нито КОРД намерихме как да накараме наще гуми да си говорят със настилката. Некакви безобразни 60feet имахме от по 2.5 ,2.6 и 2.7. Аз успях само един път да направя 2.35 ,ама па лапнах дръвцето със 2 прекъсвача на втора и 14.1 за 1/4 милия. Тъпа работа ,предишната година със 225 гуми (сега 255) давах постоянни 13-ки.

Явно имаме голям проблем със потеглянето ,тез 60feet са ненормално големи - при мене поне или подпалвам гумите или се чува едно ШРААААК и забивам носа (от 3000 оборотите падат на под 1000). Задкормилното устройство е виновно маи маи :thumbsup:

Ето и общ линк към всички филми и снимки ,утре ша опиша кое какво е:

http://supra.stalx.com/index.asp?path=/Project/Drag%201%202006
Изображение

Потребителски аватар
KORD
Мнения: 472
Регистриран: 14 авг 2005 06:39
Репутация: 0
Контакти:

Мнениеот KORD » 09 сеп 2006 18:47

lol Palen proval ....... ebati draga napravo mi omre sekvo jelanie i sled kato ospqh da smakna samo do 15.1 ot 14.7 minalata godina. I sa kapak na si4ko iskartih sinhroto na 3ta ...... palen proval . A ot minalta godina sam slojil palen aspuh sled turboto novi gumi 235 nov regolator za gorivoto na 4 bara ( ot 3 ) imam i nov suspenton..... Abre ko da kaja. ushkim gumite bili super dobri po mnenie na trirerak . Imaha raiting 9 ot 10 neshto ot sorta. Nerazbrah samo zashto mi podska4ashe kolata se edno bqh sipal benzin kengoro .

Потребителски аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран: 18 окт 2004 17:04
Репутация: 24
Местоположение: Chicag0-Land

Мнениеот LordDigital » 09 сеп 2006 20:13

KORD написа:lol Palen proval ....... ebati draga napravo mi omre sekvo jelanie i sled kato ospqh da smakna samo do 15.1 ot 14.7 minalata godina. I sa kapak na si4ko iskartih sinhroto na 3ta ...... palen proval . A ot minalta godina sam slojil palen aspuh sled turboto novi gumi 235 nov regolator za gorivoto na 4 bara ( ot 3 ) imam i nov suspenton..... Abre ko da kaja. ushkim gumite bili super dobri po mnenie na trirerak . Imaha raiting 9 ot 10 neshto ot sorta. Nerazbrah samo zashto mi podska4ashe kolata se edno bqh sipal benzin kengoro .


Пичка им аз и не тез от Пистата ,некои ми каза маи че са палили със некви горелки асфалта? само ,че не запомних кой.

Както и да е ,моита грешка явнооооооо е била че не съм чистил гумите ,смисал требемо е да правя савсем лек BurnOut точно преди да стартирал (неколко оборота да превъртят за да изчистят боклука по тех ,без да ги загрявам). Кво да се праи ,учим се от грешките си

Е видео-то срещу тоз Галант дето даваше високи 12-ки - маи само то е интересно:

http://supra.stalx.com/Project/Drag%201%202006/Supra%20vs%20VR4.avi
Изображение

El Camino

Мнениеот El Camino » 09 сеп 2006 21:04

Лорде, така на око тръгваш около половин секунда след тоя с Галанта? Тук трябва най - добре CJ да се намеси, но не трябва ли да тръгваш с леко приплъзване на гумите?
1000 оборота са смърт за турбото - то си се вижда. Няма ли начин със полусъединителя да си играеш на границата на зацепването на турбото? Може и антилаг направо разбира се biggrin.gif.

Ама ми иде да ви питам, що не си трошите колите по автокроси, ми се занимавате с тия глупости wacko.gif

Потребителски аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран: 18 окт 2004 17:04
Репутация: 24
Местоположение: Chicag0-Land

Мнениеот LordDigital » 09 сеп 2006 21:13

El Camino написа:Лорде, така на око тръгваш около половин секунда след тоя с Галанта? Тук трябва най - добре CJ да се намеси, но не трябва ли да тръгваш с леко приплъзване на гумите?
1000 оборота са смърт за турбото - то си се вижда. Няма ли начин със полусъединителя да си играеш на границата на зацепването на турбото? Може и антилаг направо разбира се biggrin.gif.

Ама ми иде да ви питам, що не си трошите колите по автокроси, ми се занимавате с тия глупости wacko.gif


Камикадзе вика да чистя гумите и да почна 3500 ,4000 ,4500 оборота. Аз вчера не пробвах да ги изчистя понеже не видех камъчета ,а на корд гумите са му казал да ги чисти преди старта. Мноо съм тъм да e*e.

Инак 1/4 миля е интересно да видиш колко е по-бърза колата ,ма ние кво видехме тои е 3 палки назад ,аз поне 2 и сме яко по-бавни. Ако имах пищов щех да се гръмна

Утре а аутоКроса ,днеска ша гледам да изместя батерията във багажника и да понагласим на Васето Нисана че да не се излага японската школа утре:)
Изображение

Потребителски аватар
K-A-N-U
Мнения: 1231
Регистриран: 12 авг 2005 01:17
Репутация: 0
Местоположение: Wheeling, IL

Мнениеот K-A-N-U » 09 сеп 2006 21:26

neznam za6to nemojahte da im napravite hubav start na tiq gumi , i po 6iroki i po novi i t.n. ama za da napravi6 perfecten ili byrz run trqbva da si slipva6 malko syedinitelq, za da dyrji6 gumite na granicata, za6totto vyrteneto na gumi e gubene na vreme, malkoto obotori pyk zabivat mucunata i padat oborotite i mo6nostta, ta ako uspee6 da trygva6 taka 4e da ne vyrti gumi i da si v dobri oboroti 6te e super. Az moeto nai dobro vreme taka go napravih s moita kola, ina4e i az bqh postoqnno 14.9 15 15.1; a i v4era sys vankovoto subaru trqbva da si qko v oboroti i slipva6 leko syedinitelq i vidq kak se istrelva, ama trqbva da si i sviknal na kolata 4e da uceli6 3-ta 4e az ba6 na qkiq start se preebah ne mojah da vkaram 3-ta wink.gif

Потребителски аватар
ugabuga
Мнения: 2840
Регистриран: 23 фев 2005 07:06
Репутация: 0
Местоположение: New Brunswick, NJ
Контакти:

Мнениеот ugabuga » 09 сеп 2006 21:52

sia gledah moite slips i az pravia 2.6-2.8 za 60ft :) s lsd shte se opravi ama ... dogodina
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Потребителски аватар
ALTEZZA
Мнения: 3673
Регистриран: 10 сеп 2004 20:19
Репутация: 0
Местоположение: Chicago

Мнениеот ALTEZZA » 10 сеп 2006 01:30

ako ne se laja, az minalata godina biah napravil 2.1 na 60ft.
->

Потребителски аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран: 18 окт 2004 17:04
Репутация: 24
Местоположение: Chicag0-Land

Мнениеот LordDigital » 10 сеп 2006 09:02

ALTEZZA написа:ako ne se laja, az minalata godina biah napravil 2.1 na 60ft.


Da taka beshe ,2.10xx. Neveroqtni startove ti pravi kolata ,i za tova do golqma stepen e vinoven zadniq diferencial - Torsen Rulz ,tva e moze bi nai Genialnoto Nerazrusimo i Izcqlo Mehanicna Inzinerna izmislica za minaliq vek.
Изображение


Върни се в “Off Topic”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта