Вродения гений у всеки българин или поредната шашма "НИ

За хората дет искат да си чешат пръстите на каквато и да е тема

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
KiLLeR
Мнения: 1172
Регистриран: 01 дек 2010 02:48
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив/София

Вродения гений у всеки българин или поредната шашма "НИ

Мнениеот KiLLeR » 25 мар 2012 23:24

http://www.grupovo.bg/index.php?p=offer ... fid=124831

При експлоатацията на който и да е бутален двигател, оборудван със системата “НИКИ”, силното разреждане на изхода на двигателя изключва възникването на проблема с припокриването на клапаните и осигурява следното:



Ефективно вентилационно почистване на горивната камера
По-пълно изпълване на горивната камера с горивна смес
Ефективно изгаряне на горивната смес
Повишаване мощността на двигателя
Увеличение на въртящия момент
Подобряване динамиката на шофиране
Икономия на 15 – 25 % гориво на 100км
Ефективна вентилация на картера
Повишаване ефективността на процеса на изгаряне в катализатора
Подобряване екологичните параметри, включително намалява образуването на смог
Предотвратява образуването на конденз в изпускателната система
Понижава температурата на изгорелите газове до 50-60˚С



Ваучерът включва:



Ауспух "Ники" по избор от от посочените варианти



Варианти:



За малки двигатели до 1400сс - цена 150 лв.
За стандартни и спортни двигатели до 2200сс- цена 180 лв.
За бусове и малки камиони над 2200сс - цена 170 лв.





За получаване и монтаж на закупеният ауспух "НИКИ", се обадете за резервация на ден и час на телефон - 02/971 00 90 02/971 12 10 - Иво Станков, сервиз "АСПО" гр. София бул. "Шипченски Проход" №70 (до бензиностанцията на "Лукойл"). Монтажът се заплаща по ценоразпис на автосервиза.




За доставка чрез куриер изпратете трите си имена, адрес за доставка, телефон за контакт, избраният вариант, номер и пинкода на ваучера на email olgazem02@gmail.com





Консултации, счетоводна и допълнителна информация на телефон 0884 804 602 - Емин Гаджиев - специалист ивженер по поставяне и контрол.







За екипа създал "НИКИ"


През 2005 г. бе създадена следната бългоро-американска група инженери: Инженер Е.Гаджиев, Профессор И.Милев, Профессор С.Стоев, Профессор С.Савов.
Нашата група предложи нова екологично-инженерна концепция за използване на кинетичната енергия на изгорелите газове и на насрещния въздушен поток във взаимодействие с потенциалната енергия на атмосферния въздух. Нарекохме тази концепция “НИКИ”. Тя осигурява постоянно освобождаване на изпускателната система на двигателите с вътрешно горене без използването на каквито и да е енергийни източници. Просто и елегантно “НИКИ” решава сложния проблем със синхронизацията на клапаните на двигателя, осигурява вентилация на горивната камера, ефективна горивна смес, по-пълно изгаряне, подобрява ускорението, екологичните параметри и осигурява значителна икономия на гориво – от 15 до 25% за 100 км. пробег. Всяко транспортно средство се превръща в компонент от огромната динамична система за вентилация на въздуха в населеното място, града, мегаполиса. През 2009 г. устройството “НИКИ” бе патентовано в Световната организация за интелектуална собственост в Женева под номер WO2009/112888A1 като “Ежекторна система за изгорели газове”. За седем години ние преживяхме много: загуба на колеги, консервативно, понякога агресивно отношение на експерти към идеята, липса на финансиране. В момента в завода на най-крупния производител на изпускателни системи в България ние произвеждаме три универсални автомобилни системи за малки, средни и големи автомобили и микробуси.

ВИДЕО
http://www.youtube.com/watch?v=ATuizQZJ ... r_embedded


http://ecomuffler.site88.net/PATENT%20WIPO%20.pdf

ТЕСТ

http://ecomuffler.site88.net/test.pdf


Осигурено от: Нова световна визия ЕООД
Адрес: София, ж.к.Изгрев, ул. Жолио Кюри 20, офис 1404
Нова световна визия ЕООД
Телефони: 971 39 52
Уеб сайт: www.health-house.net/
Работно време: 09:00 - 17:00



Той въпроса е ясен - аджеба по-технически грамотните да кажат има ли хава или няма.
Лично според мен някой е на лов за шарани smile.gif
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 4497
Регистриран: 21 ное 2007 02:15
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rudolf » 26 мар 2012 01:40

цялата информация е хаотично нахвърляна за да внуши на незапознати технически хора,че има някакъв проблем,който се лекува по някакъв начин, и огромен списък с плюсове които са следвствие да това устройство...

ако беше сериозно,щеше да е обяснено при каква скорост работи и т.н -щото ако е това което мисля,като гледам как го хвалат,е некоректно. намалява смог-а:)


а и да пороветриш камерата без презастъпване на клапаните, е като да проветриш една тръба,без да и отваряш единия край.(смучи си колкото си искаш)

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Вродения гений у всеки българин или поредната шашма &quo

Мнениеот Japanese_fever » 26 мар 2012 04:39

Пълна глупост.
Не са дадени одри рамрите на диаметъра на гърнетата, аз не мога да ги нарека ауспуси, защото ауспуха е цялата система от колекторите до гърнето, а те продават само гърнето.
Никакво адекватно обяснение как се получава икономията.
Светкавично издухване без да се застъпват вход. и изход. клапан = stupid.gif
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1383
Регистриран: 08 апр 2008 00:59
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Georgimitrovich » 26 мар 2012 13:13

To zastypvaneto na procesite e to4no za tova za da se pylni i prazni po lesno kamerata, po golqma skorost na zavihrqne na smesite v kamerata i t.n., ama nie nali sme typi injeneri, a te horata sa umni i sa go izmislili laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Tva e podobno na vsi4kite reklami za hap4eta za otslabvane. Pyrvo se celi da ti se vnu6i kolko si debel i sled tova ti obqsnqvat s tva hap4e samo kato si leji6 kak 6te otslabne6. Emi nqma kak da stane.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2001 Audi TT

If you can't fix it with a hammer, you have an electrical problem.

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12317
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 306
Местоположение: Варна

Мнениеот slowtraveler » 26 мар 2012 13:58

Май някакви руски мошеници са се навързали на веригата....
Като гледам 'профеССор'ите ....... laugh.gif
Общо взето съм съгласен с Митрович - 'хапчетата' се срещат на всяка крачка...
Тъкмо се чудя дали при мен няма да се получи поне 50% икономия, щото съм с две гърнета отзад :whistle:

Чисто технически резонансното гърне върши работа при точно определени обороти, и точно определена форма/дължина/конфигурация на изпускателния колектор и на цялата генерация до гърнето...
Малки разлики от правилните изчисления (например 1см) може да доведе до 100% негативен резултат. При различни от идеалните обороти също ефекта може да е негативен...

П.С. кой от 'българо-американската група инженер" с фамилии Гаджиев, Милев, Стоев, Савов и т.н. е американеца???
А проф.Милев да не би да е ректора на Минно-геоложкия университет?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Espace&Yaris
Мнения: 124
Регистриран: 13 дек 2009 11:39
Репутация: 0
Местоположение: Плевен

Мнениеот Espace&Yaris » 26 мар 2012 16:32

Е как кой е "американеца" ? Емин Гаджиев, разбира се. Азер, изобретател, КГБ-ист, живял в САЩ и с американско гражданство.
Изобретил летяща чиния, космически модул тип Ноев ковчег и сигурно още много полезни неща. biggrin.gif

Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 4497
Регистриран: 21 ное 2007 02:15
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rudolf » 28 мар 2012 16:37

slowtraveler написа:...?


ей затова измамниците по телефона не казват кой търсят и кой се обажда,че бабите сами да си кажат и вържат историята.

слоу си е помислил че говорят за резонаторно гърне,,аз си помислих че ползват въздушно налягане при движение,и спад на налягането на изхода на ауспуха,,,та е обяснено така,че всеки да си помисли нещо:)

Scott
Мнения: 2655
Регистриран: 25 ное 2004 18:44
Репутация: 22
Местоположение: Irvine, UK

Мнениеот Scott » 28 мар 2012 17:04

rudolf написа:...всеки да си помисли нещо:)
Аз няма да казвам кво си помислих, че е нецензурно... tongue.gif

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12317
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 306
Местоположение: Варна

Мнениеот slowtraveler » 28 мар 2012 17:27

Поразгледах схемата им.... Ежекторна система, с която се опитват да създадат подналягане в изпускателния тракт...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 4497
Регистриран: 21 ное 2007 02:15
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rudolf » 30 мар 2012 01:59

slowtraveler написа:Поразгледах схемата им.... Ежекторна система, с която се опитват да създадат подналягане в изпускателния тракт...


от движението и скоростта на въздуха ли??щото това ми е разработка като дете,когато нищо не разбирах.

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 30 мар 2012 05:59

slowtraveler написа:Поразгледах схемата им.... Ежекторна система, с която се опитват да създадат подналягане в изпускателния тракт...


А това при какъв размер на генерацията?
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12317
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 306
Местоположение: Варна

Мнениеот slowtraveler » 30 мар 2012 08:16

Не - системата е по метода Мюнхаузен laugh.gif
Част от изходящите газове се връщат в ускорителната част на ежектора...
Размери нямаше - само схема...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
Instruktor59@yahoo.com
Мнения: 214
Регистриран: 18 юли 2011 00:10
Репутация: 0
Местоположение: София

Re: Вродения гений у всеки българин или поредната шашма "НИ

Мнениеот Instruktor59@yahoo.com » 15 сеп 2013 20:21

Всички съвременни самолетни двигатели ползват значителна "аванта" от факта, че самолетите летят през въздуха с големи скорости... В т. нар. втори контур се пропуска/подрежда атмосферен въздух, който след двигателя значително увеличава създаваната теглителна (тласкателна) сила.
Че ежекторният ефект може да се използва за подпомагане издухването/изсмукването на изгорели газове и движението им през изпускателната уредба, е ясно, но по принцип. Скоростта на обтичащият гърнетата въздух може да се използва за създаване на ежекторен (= изсмукващ) ефект, подпомагащ движението на изгорелите газове.
Само че, трябва някой да се сети как по принцип, да похарчи едни пари за експерименти, да подготви много качествена методика за вярно измерване и т.н... и чак тогава да каже примерно:
- при движение със скорости до 60 км/ч - няма измерваемо изменение в разхода на гориво;
- при движение със скорости от 60 до 100 км/ч - ефект примерно 5% намаляване на разхода;
- при движение от 100 до 160 км/ч - 10-13% и пр. и пр.
Изисквания за правилна експлоатация: Зоните пред и след гърнетата винаги да са открити, свободни, да нама кал, прах, сняг, лед и др. препятствия за свободно преминаване на въздуха...

Ако пък се търси резонансен ефект, както каза Слоу, той се получава в много тесен диапазон от обороти. Ако при състезателните двигатели се знае, че примерно 60% от времето на състезанието двигателят работи в диапазона 6000 - 10 000 об/мин, то резонансните неща се правят за 6-7000 и т.н.

Та, колеги, някой да е пробвал или видял/чул нещо повече за тия гърнета? drool.gif
Каквото сам си направя, никой не може...

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12317
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 306
Местоположение: Варна

Re: Вродения гений у всеки българин или поредната шашма "НИ

Мнениеот slowtraveler » 15 сеп 2013 21:03

При ТРД нещата са малко по-други...
При пътническите самолети голям процент от тягата на двигателя е от въздуха (големия обем) през втория контур се задвижва от 'вентилатора' - голямата турбина на входа, а не толкова на ежекторния принцип...
Прилича на АН-24 - турбодвигател, куплиран с перка... Само дето при турбовентилаторните двигатели перката е доста по-малка, върти се с по-високи обороти и има вид на турбина, а не 3-4-5-6 лопусен винт...
При изпускателната система ежекторния ефект е трудно достижим заради вълновите процеси в затворени обеми там...
Иначе някои от PVC моторите (бИгачките), имат RAM air intake, където при висока скорост се повишава налягането в смукателния тракт за сметка на динамичното налягане на насрещния поток въздух...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Вродения гений у всеки българин или поредната шашма "НИ

Мнениеот Japanese_fever » 15 сеп 2013 22:14

Instruktor59@yahoo.com написа:Скоростта на обтичащият гърнетата въздух може да се използва за създаване на ежекторен (= изсмукващ) ефект, подпомагащ движението на изгорелите газове.


Това не е вярно като говорим за ДВГ-та, за реактивни двигатели може и да е вярно.
Не знам за колега от форума, който кара с реактивен двигател.
Скоростта или пулса на газовете след излизането им от цилиндрите се влиае основно от 3 величини:
- диаметъра на изпускателните колектори и тръбите след тях
- дължината на колекторите и трубите след тях
- темп. на газовете (колкото по-горещи са газовете, толкова е по-голяма скоростта им на движение)

Всички други теории за изпускателните газове при колите са бошлаф!
Отделно ауспухът на колата се обдухва от въздух само отдолу, тъй като тръбата е в улей и много често отгоре не може да бъде обдухвана, но както казах тези теории за обдухването при ДВГ са пълна глупост.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!


Върни се в “Off Topic”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта