Хибридно и алтернативно задвижване - технологии и патенти

За хората дет искат да си чешат пръстите на каквато и да е тема

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
mitko007
Мнения: 83
Регистриран: 08 сеп 2009 14:35
Репутация: 0
Местоположение: Austria

Хибридно и алтернативно задвижване - технологии и патенти

Мнениеот mitko007 » 16 яну 2015 11:17

Темата стана сериозна. Очаква се включване и от Стивън Хокинг скоро. Ядрени двигатели, Аткинсонови цикли изобщо термодинамиката я разцепихте от всякъде. laugh.gif

А общо взето това което се пита е дали е икономичен Приуса. Щом се продава добре значи течнологията е успешна и всичко е ок. При определени условия явно е рентабилен такъв автомобил.
Toyota Avensis T27 2.0 D-4D 2014

Потребителски аватар
BOz
Мнения: 1675
Регистриран: 24 сеп 2013 18:06
Репутация: 180
Местоположение: София

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнениеот BOz » 16 яну 2015 12:44

mitko007 написа:Темата стана сериозна. Очаква се включване и от Стивън Хокинг скоро. Ядрени двигатели, Аткинсонови цикли изобщо термодинамиката я разцепихте от всякъде. laugh.gif

А общо взето това което се пита е дали е икономичен Приуса. Щом се продава добре значи течнологията е успешна и всичко е ок. При определени условия явно е рентабилен такъв автомобил.

Е то и Голфа се продава още по-добре. tooth.gif
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Потребителски аватар
mitko007
Мнения: 83
Регистриран: 08 сеп 2009 14:35
Репутация: 0
Местоположение: Austria

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнениеот mitko007 » 16 яну 2015 12:55

BOz написа:Е то и Голфа се продава още по-добре. tooth.gif


Oт гоуфо по-бързо нема laugh.gif
Toyota Avensis T27 2.0 D-4D 2014

Потребителски аватар
Kiki
Мнения: 4831
Регистриран: 05 фев 2008 21:24
Репутация: 87
Местоположение: София

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнениеот Kiki » 16 яну 2015 15:01

Да, ама скоро четах, че на Гоуфо продажбите спаднали.
Дали защото са се увеличили на Приуса, че е много икономичен?! :whistle: biggrin.gif
Професионално пастиране и полиране на автомобили и фарове. 0887 244 385
http://www.youtube.com/watch?v=OkVJapWV ... FMiV1kQ%3D

Потребителски аватар
Ивалин
Мнения: 52
Регистриран: 06 дек 2006 11:25
Репутация: 0
Местоположение: Козлодуй

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнениеот Ивалин » 16 яну 2015 17:27

BOz написа:Истината за мен е в ядрената енергия.
Една кола се произвежда и е готова за движение през целия си експлоатационен живот, без нуждата от презареждане.
Всички други технологии имат целта да пълнят джобовете на дадени организации. Замислете се.


Някои сериозно са се замислили!!!!
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
BOz
Мнения: 1675
Регистриран: 24 сеп 2013 18:06
Репутация: 180
Местоположение: София

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнениеот BOz » 16 яну 2015 18:36

Е, много ясно.
То няма какво да го мислиш. То концепцията е ясна. Но парите няма да го позволят това нещо. Нали сме дойни кравички и няма изгода това да дойде на пазара.

п.п. Наистина ще помоля още веднъж някой модератор да премести последните 10-20 мнения в отделна тема, защото въобще не се придържаме към първоизточника.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5635
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 362
Местоположение: Варна

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнениеот Akima » 16 яну 2015 18:50

Кажете от кое мнение и каква тема искатe - тази я следя само да няма flame.

В Офтопик или Мания имаше тема за водородните модели на Toyota.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
Kiki
Мнения: 4831
Регистриран: 05 фев 2008 21:24
Репутация: 87
Местоположение: София

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнениеот Kiki » 16 яну 2015 19:36

BOz написа:Е, много ясно.
То няма какво да го мислиш. То концепцията е ясна. Но парите няма да го позволят това нещо. Нали сме дойни кравички и няма изгода това да дойде на пазара.

п.п. Наистина ще помоля още веднъж някой модератор да премести последните 10-20 мнения в отделна тема, защото въобще не се придържаме към първоизточника.

Ми то и първоисточника вече е изчерпан. Тогава модератора какво да я прави? smile.gif
Професионално пастиране и полиране на автомобили и фарове. 0887 244 385

http://www.youtube.com/watch?v=OkVJapWV ... FMiV1kQ%3D

Потребителски аватар
jim_beam
Мнения: 2271
Регистриран: 25 юли 2007 23:01
Репутация: 17
Местоположение: Австрия

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнениеот jim_beam » 16 яну 2015 20:08

BOz написа:Истината за мен е в ядрената енергия.
Една кола се произвежда и е готова за движение през целия си експлоатационен живот, без нуждата от презареждане.
Всички други технологии имат целта да пълнят джобовете на дадени организации. Замислете се.


колега представи си всеки 2-ри олигофрен да бръмчи с ядрен реактор под г*за,то сега се избиват с оем автомобили... wacko.gif
RAV4 D4D 2007 с кожен салон,фронт гард,ролбари,Вебасто,парктроник,CC,Blaupunkt,17''...

Изображение

Потребителски аватар
Ивалин
Мнения: 52
Регистриран: 06 дек 2006 11:25
Репутация: 0
Местоположение: Козлодуй

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Мнениеот Ивалин » 16 яну 2015 21:06

jim_beam написа:
BOz написа:Истината за мен е в ядрената енергия.
Една кола се произвежда и е готова за движение през целия си експлоатационен живот, без нуждата от презареждане.
Всички други технологии имат целта да пълнят джобовете на дадени организации. Замислете се.


колега представи си всеки 2-ри олигофрен да бръмчи с ядрен реактор под г*за,то сега се избиват с оем автомобили... wacko.gif

Ами представям си как всеки олигофрен минава на курс и съответно изпит пред комисия от АЯР (която не е лесна) ....да даде сума във фонд за ликвидиране на последици от негаранционни повреди и наказателна отговорност при настъпване на такива по вина на водача, декларирани и разписани още при покупката на бричката. пък говорим за 7гр. торий!!! И лазерно освобождаване на енергията (неинертен подкритичен процес)
Изображение

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12525
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 327
Местоположение: Варна

Re: Хибридно и алтернативно задвижване - технологии и патент

Мнениеот slowtraveler » 18 яну 2015 22:50

Ако не за друго, може да се ползва за отопление на 'електричките' tooth.gif
Ядрената енергия е хубаво нещо, когато е под непрекъснат контрол. Руснаците ползваха на времето за 'цивилни' нужди атомни електрически генератори - ако не се лъжа бяха около 500Вт и са ги ползвали за захранване на радиомаяци за аеронавигация из Сибир...
Обаче има и доста инциденти с тях - например няколко 'юнака' които решили да видят 'квой туй нещу', дето топли толкова хубаво в студа. Ударили по някоя друга водка, топлили се през това време на реактора (май бе около 100кг)... И... Лъчева болест...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5635
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 362
Местоположение: Варна

Re: Хибридно и алтернативно задвижване - технологии и патент

Мнениеот Akima » 18 яну 2015 23:02

slowtraveler написа:Руснаците ползваха на времето за 'цивилни' нужди атомни електрически генератори - ако не се лъжа бяха около 500Вт и са ги ползвали за захранване на радиомаяци за аеронавигация из Сибир...


http://englishrussia.com/2009/01/06/abandoned-russian-polar-nuclear-lighthouses/ - не само маяци.

Всички ядрени "неща" обаче са били предвидени за употреба далеч от цивилизацията - маяци,радари,фарове,постове,ледоразбивачи,сателити и луноходи.

Изводът си го направете сами. wink.gif

П.С.Жокер - http://nnsa.energy.gov/mediaroom/pressreleases/rtg.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
Ивалин
Мнения: 52
Регистриран: 06 дек 2006 11:25
Репутация: 0
Местоположение: Козлодуй

Re: Хибридно и алтернативно задвижване - технологии и патент

Мнениеот Ивалин » 19 яну 2015 09:47

За това изрично написах:
Ivalin написа:лазерно освобождаване на енергията (неинертен подкритичен процес)

...което е малко по-различно от...
These devices, which contain high-activity radioactive sources, powered navigational beacons along Russia’s northern coastline.

А когато руснаците правеха....
...Russian radioisotope thermoelectric generators (RTGs)...

....бяха предвидени за ...
.... from the Northern Sea Route

....и са натъпкани с ...
....Strontium-90, a high-activity radioisotope that could be used in a dirty bomb....

...за да направят процеса надкритичен и с отрицателна температурна обратна връзка, и предвидени за необслужваеми модули, заради което пропускат момента с биологичната защита на модулите. Да хубаво е да си информиран, но също така към тази информация прибавете...
While some laughed at the concept (Top Gear even called it the Cadillac WTF Concept), a few others took Kulesus’ idea quite seriously, specifically Laser Power Systems (LPS) from Connecticut.

....като за това информация можете да намерите тук и из нета.
Поздрави и не бъркайте технологии от 50г. на 20в. с днешните....да не говорим че горенето на бензин в ДВГ като принцип е от 19в., и не е се е променило нищо по принципа а само го подобряваме.
Изображение

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5635
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 362
Местоположение: Варна

Re: Хибридно и алтернативно задвижване - технологии и патент

Мнениеот Akima » 19 яну 2015 18:49

Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Hursa
Мнения: 817
Регистриран: 10 окт 2011 21:22
Репутация: 12
Местоположение: Козлодуй

Re: Хибридно и алтернативно задвижване - технологии и патент

Мнениеот Hursa » 19 яну 2015 20:14

Ивалин написа:Да хубаво е да си информиран, но също така към тази информация прибавете...
While some laughed at the concept (Top Gear even called it the Cadillac WTF Concept), a few others took Kulesus’ idea quite seriously, specifically Laser Power Systems (LPS) from Connecticut.

....като за това информация можете да намерите тук и из нета.

Не е лошо човек да е информиран, но е лошо да е дезинформиран. Но може би, аз просто не съм разбрал написаното в http://www.laserpowersystems.com/ , много съм зле с английския. И вероятно не разбирам новите технологии, не че тези от 50те години на 20 век ми са много ясни. smile.gif
Щом е толкова лесно да се създаде „неинертен подкритичен процес”, не разбирам защо разработват схеми на реактори с подкритична зона управлявана от протонен ускорител.
Auris Е15 Hybrid


Върни се в “Off Topic”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост