Интересни технически решения

За хората дет искат да си чешат пръстите на каквато и да е тема

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Scott
Мнения: 2655
Регистриран: 25 ное 2004 18:44
Репутация: 22
Местоположение: Irvine, UK

Интересни технически решения

Мнениеот Scott » 23 авг 2016 15:38

WoLF написа:... Още го чакаме...
Новите технологии са така. Първо има публикуване на 'откритието', което има само академична стойност. След това се почва един дълъг процес на произвеждане на модел и последващото му адаптиране към масово производство. И на края се оказва че нещото дето излиза от конвейра има доста малко общо с първоначалната идея. Работя с батерии и една от фирмите с които кооперираме произвежда суперкондензатори. Засега най-доброто което имат (и то е още прототип) е хибрид между литиево-йонна батерия и суперкондензатор - зарежда се за по-малко от 20ина минути и има съизмерим специфичен капацитет с полимерна батерия. А първите им публикации бяха за заряд под 1 минута и специфичен капацитет надвишаващ този на батериите.

Потребителски аватар
WoLF
Мнения: 578
Регистриран: 05 май 2016 09:21
Репутация: 49
Местоположение: Стара Загора

Интересни технически решения

Мнениеот WoLF » 23 авг 2016 23:24

Нещо подобно щеше да заменя акумулатора в моята карето, но няма да го дочака ;)
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Рошко
Мнения: 902
Регистриран: 09 ное 2008 14:41
Репутация: 58
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Интересни технически решения

Мнениеот Рошко » 28 авг 2016 13:30

Изображение Toyota Auris HSD 2015 Facelift Powered by 豊田 佐吉 and 豊田喜一郎
Изображение

Hursa
Мнения: 817
Регистриран: 10 окт 2011 21:22
Репутация: 12
Местоположение: Козлодуй

Интересни технически решения

Мнениеот Hursa » 28 авг 2016 18:04

Варианта с бутала от двете страни на генератора, ми "харесва" повече. Няма празен ход. Вероятно е значително по труден за управление и запуск. Но пък ще е по подходящ и икономичен, ако ще работи само в един режим - предполагам.
Auris Е15 Hybrid

Потребителски аватар
skydiver
Мнения: 279
Регистриран: 05 май 2015 23:55
Репутация: 28
Местоположение: София

Интересни технически решения

Мнениеот skydiver » 10 окт 2016 12:45

Интересно решение, че и на бял JGC cool.gif
https://www.facebook.com/valentino.VIP.fan.page/videos/530897400443129/
Toyota RAV4.2 1AZ-FE SOL edition
Nissan Primera GT х3

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12534
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 327
Местоположение: Варна

Интересни технически решения

Мнениеот slowtraveler » 10 окт 2016 12:50

Това нещо ако си спомням правилно бе с цена на нов лек автомобил wacko.gif no.gif tooth.gif

Иначе ако живееш на 60 паралел, може и да има полза...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
skydiver
Мнения: 279
Регистриран: 05 май 2015 23:55
Репутация: 28
Местоположение: София

Интересни технически решения

Мнениеот skydiver » 10 окт 2016 22:00

slowtraveler написа:Източник Това нещо ако си спомням правилно бе с цена на нов лек автомобил wacko.gif no.gif tooth.gif

Иначе ако живееш на 60 паралел, може и да има полза...

boxed.gif
Toyota RAV4.2 1AZ-FE SOL edition
Nissan Primera GT х3

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12534
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 327
Местоположение: Варна

Интересни технически решения

Мнениеот slowtraveler » 11 окт 2016 13:12

skydiver написа:Източник

Цената на комплекта е около 25х.$$$$ guns.gif unsure.gif
http://www.mostwatchedtoday.com/tag/how ... n-go-cost/
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
skydiver
Мнения: 279
Регистриран: 05 май 2015 23:55
Репутация: 28
Местоположение: София

Интересни технически решения

Мнениеот skydiver » 12 окт 2016 09:22

► Виж съдържание
...
Toyota RAV4.2 1AZ-FE SOL edition
Nissan Primera GT х3

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5635
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 362
Местоположение: Варна

Интересни технически решения

Мнениеот Akima » 14 окт 2016 13:47

Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Hursa
Мнения: 817
Регистриран: 10 окт 2011 21:22
Репутация: 12
Местоположение: Козлодуй

Интересни технически решения

Мнениеот Hursa » 17 ное 2016 21:51


Също толкова стара, но пак на тойота - https://www.youtube.com/watch?v=iBwIMl917is
Следващия клип е по нов и според мен е пак интересен, но не е по идея на тойота - https://www.youtube.com/watch?v=u4b0_6byuFU.
(Кога ще видим пак модел с двутактов двигател? smile.gif )
Auris Е15 Hybrid

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5635
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 362
Местоположение: Варна

Интересни технически решения

Мнениеот Akima » 25 ное 2016 02:34

Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Hursa
Мнения: 817
Регистриран: 10 окт 2011 21:22
Репутация: 12
Местоположение: Козлодуй

Интересни технически решения

Мнениеот Hursa » 26 ное 2016 19:53

От толкова години е откритието, но няма развитие. Толкова обещават бърз прогрес при батериите, но като че ли не се наблюдава такъв. Може би „бъдещето” е на комбинацията между батериите и т. н. суперкондензатори – като буфер. Кондензатора има много предимства пред батериите, особено необходими в автомобилите. До колкото знам – на порядък по бърз заряд (и разряд) – а това си е важно, за да се оползотвори енергията при интензивно спиране на по мощните ел автомобили и хибриди, по голямо кпд при зареждане и разреждане, „огромно” количество цикли по сравнение с батериите – а в автомобила заряда постоянно се мени – зареждане и разреждане, практически заряда и кпд-то им не зависят (слабо зависят) – това си е важно при интензивно протичащи процеси на зареждане/разреждане – отделно това дава и загуби и необходимост от по интензивно охлаждане, дори са по екологични. Остава само да станат „по-евтини”.
Тойота има опит със суперкондензаторите, до колкото знам, с KERS системата на Supra HV-R
До колкото разбирам такъв „комплекс” – батерии и кондензатори се използва при ERS системата на формула 1 (поне при някой от фирмите-участници).
Auris Е15 Hybrid

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5635
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 362
Местоположение: Варна

Интересни технически решения

Мнениеот Akima » 24 дек 2016 14:30

Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12534
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 327
Местоположение: Варна

Интересни технически решения

Мнениеот slowtraveler » 24 дек 2016 14:34

Да, това го бях гледал на времето и се бях зачудил дали да не си взема от по-големите свински опашки ей-така за проба... Ама засега не ми се е налагало да закъсвам... :whistle:
Т.е. като закъсам, ще чакам трактор :)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008


Върни се в “Off Topic”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта