Дизелгейт - VAG са манипулирали нивата на емисии чрез софтуер

За хората дет искат да си чешат пръстите на каквато и да е тема

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12533
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 327
Местоположение: Варна

Дизелгейт - VAG са манипулирали нивата на емисии чрез софтуер

Мнениеот slowtraveler » 19 сеп 2015 09:07

Изхващаха VAG...
Американците изискват VAG да си подмени софтуера на автомобилите, защото 'усещал' когато се минава технически преглед и се измерват газовете.
Съответно тогава минавал в 'екологичен режим', докато при обикновено шофиране се връщала динамиката ама съответно и емисиите не влизали в нормите...
http://www.nytimes.com/2015/09/19/busin ... .html?_r=1
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5635
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 362
Местоположение: Варна

Re: Интересни технически решения

Мнениеот Akima » 20 сеп 2015 22:20

Чел съм преди,че са ги подозирали,но явно сега ги хващат в крачка.

Тук обаче много се издъниха май:

"A sophisticated software algorithm on certain Volkswagen vehicles detects when the car is undergoing official emissions testing, and turns full emissions controls on only during the test. The effectiveness of these vehicles' pollution emissions control devices is greatly reduced during all normal driving situations. This results in cars that meet emissions standards in the laboratory or testing station, but during normal operation, emit nitrogen oxides, or NOx, at up to 40 times the standard. The software produced by Volkswagen is a "defeat device," as defined by the Clean Air Act."


Сега разбрахте ли защо Toyota си траят и не "напомпват" двигателите докрай. :whistle:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
skydiver
Мнения: 279
Регистриран: 05 май 2015 23:55
Репутация: 28
Местоположение: София

Re: Интересни технически решения

Мнениеот skydiver » 21 сеп 2015 00:52

Akima написа:
Сега разбрахте ли защо Toyota си траят и не "напомпват" двигателите докрай. :whistle:

Очакваме следващите дефорсирани ВАГ- машини, да видим с какви цифри ще са... :whistle:
Иначе японците си знаят работата.
Toyota RAV4.2 1AZ-FE SOL edition
Nissan Primera GT х3

Потребителски аватар
Рошко
Мнения: 902
Регистриран: 09 ное 2008 14:41
Репутация: 58
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Интересни технически решения

Мнениеот Рошко » 25 сеп 2015 10:57

Ето как ще изглеждат от тук нататък emission test-овете на VW в САЩ... tooth.gif
Изображение Toyota Auris HSD 2015 Facelift Powered by 豊田 佐吉 and 豊田喜一郎
Изображение

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12533
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 327
Местоположение: Варна

Re: Интересни технически решения

Мнениеот slowtraveler » 25 сеп 2015 15:18

Akima написа:Чел съм преди,че са ги подозирали,но явно сега ги хващат в крачка. ...

Бях чел една статия, че VW са хващани в крачка за същата работа (мамене на еко-тестове) още 70-те години...
И са глобявани няколкостотин хиляди $$...
Хватките бяха от рода изключване на еко-системите при ниска температура, или при включване на климатика...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
didak
Мнения: 1211
Регистриран: 04 юни 2007 09:49
Репутация: 3
Местоположение: Варна

Re: Интересни технически решения

Мнениеот didak » 25 сеп 2015 20:33

Любопитно е как почти не се усеща злорадство от феновете на другите марки - всеки е в очакване заразата да е повсеместна. Това ще е добре и за немската автомобилна индустрия, защото "общата болка не е болка", но пък ако се окажат само те в кюпа, последиците ще са наистина сериозни...а колко хляб за конспиративни теории ще имаааа :whistle:
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12533
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 327
Местоположение: Варна

Re: Интересни технически решения

Мнениеот slowtraveler » 26 сеп 2015 07:30

didak написа:Любопитно е как почти не се усеща злорадство от феновете на другите марки - всеки е в очакване заразата да е повсеместна. ...

И аз мисля така :thumbsup:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Hursa
Мнения: 817
Регистриран: 10 окт 2011 21:22
Репутация: 12
Местоположение: Козлодуй

Re: Интересни технически решения

Мнениеот Hursa » 26 сеп 2015 10:34

За какво да злорадстват. С тези еконорми съвсем зашкалиха. Стигна се до абсурди, в опитите си да ги покрият по всички показатели производителите вдигат и разхода на двигателите.
Auris Е15 Hybrid

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5635
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 362
Местоположение: Варна

Re: Интересни технически решения

Мнениеот Akima » 26 сеп 2015 16:16

Не е нужно да злорадстваме.
Повечето потребители имат поне два-три автомобила - често от различни марки.

Аз лично съм доволен,че ги глобяват за магариите,но в никакъв случай не бих злорадствал - тази глоба ще излезе и от нашите джобове - най-малкото в автопарка имаме 2 гаранционни ВАГ-а и като се сетя за фактурите за ТО и wacko.gif .

Факт е,че хората в Западна Европа свикнаха с дизела и си го карат активно - лошото е,че нараства броят на доказателствата за силно канцерогенния му ефект.
От там и се появяват всякакви опити за борба с фините прахови частици - D-CAT и подобни.
Потребителите свикнаха с динамиката и лесното управление и няма да се откажат толкова лесно - дори и с риск за здравето си.


Интересно е,че в немското медийно пространство се заговори и за BMW - следя темата с интерес.Дано не се окажа,че и те са ползвали подобни методи за "контрол" на емисиите.

EDIT
Конфедерация Хелветика вече предприе действия - http://www.aljazeera.com/news/2015/09/switzerland-bans-sale-volkswagen-models-150926052308019.html и http://www.bbc.com/news/business-34365794.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12533
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 327
Местоположение: Варна

Re: Интересни технически решения

Мнениеот slowtraveler » 26 сеп 2015 18:40


Долу се вижда списъка на държавите с добро правораздаване....
Нашите са свили ушите и нищо не предприемат...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
skydiver
Мнения: 279
Регистриран: 05 май 2015 23:55
Репутация: 28
Местоположение: София

Re: Интересни технически решения

Мнениеот skydiver » 26 сеп 2015 21:01

slowtraveler написа:...Нашите са свили ушите и нищо не предприемат...

...смятат колко емисии ще останат за продажба... :whistle:
Toyota RAV4.2 1AZ-FE SOL edition
Nissan Primera GT х3

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5635
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 362
Местоположение: Варна

Re: Интересни технически решения

Мнениеот Akima » 27 сеп 2015 18:59

Набутаха и Bosch в новините като доставчик на ПО:
http://www.nasdaq.com/article/bosch-delivered-emissionsrelated-software-to-volkswagen-warned-of-illegal-use--report-20150927-00014/английски/.
http://www.zeit.de/wirtschaft/unternehm ... umruestung /немски/.

http://www.investor.bg/novini/444/a/bos ... te-203011/ - за колегите - БЪЛГАРСКИ.

Интересни са и мненията на обикновените германци...

Моля някой да звънне в МОСВ и да им разКАЖЕ какво става - те там компюТЪРИте ги ползват за важни пасианси явно. :whistle:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
didak
Мнения: 1211
Регистриран: 04 юни 2007 09:49
Репутация: 3
Местоположение: Варна

Re: Интересни технически решения

Мнениеот didak » 28 сеп 2015 08:40

Akima написа:
Моля някой да звънне в МОСВ и да им разКАЖЕ какво става - те там компюТЪРИте ги ползват за важни пасианси явно. :whistle:


Те постоянно трябва да доказват, че не им стига капацитет да си вършат работата, и съответно е необходимо да получават европейски пари за увеличаването му, така че там всичко е наред.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009

Потребителски аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран: 11 сеп 2006 22:05
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Re: Интересни технически решения

Мнениеот hyankov » 28 сеп 2015 12:22

Друго ми е интересно... Нито дума по въпроса в Българския форум на VW

http://imgur.com/8kfgghR

Ни лук ял, ни лук мирисал angel.gif
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12533
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 327
Местоположение: Варна

Re: Интересни технически решения

Мнениеот slowtraveler » 28 сеп 2015 14:16

hyankov написа:Друго ми е интересно... Нито дума по въпроса в Българския форум на VW..

Ами то от проблеми с техническата част, не им остава време за екологията boo.gif tooth.gif
(поне така изглежда от снимката на форума - да не вземе да се обиди някой колега от форума :whistle: )
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008


Върни се в “Off Topic”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта