Не причинявайте това на колата си!

За хората дет искат да си чешат пръстите на каквато и да е тема

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
Kiki
Мнения: 4807
Регистриран: 05 фев 2008 21:24
Репутация: 82
Местоположение: София

Не причинявайте това на колата си!

Мнениеот Kiki » 08 май 2016 21:03

Akima написа:Източник Напротив - това е гениално. worthy.gif

Трябва да се купуват акции във VAG докато още са изгодни. :whistle: punk.gif

Да, ама скоро могат да станат изключително неизгодна инвестиция. :)
Акциите на Тойота май са по-изгодни, само не знам дали се продават. rolleyes.gif tooth.gif
Професионално пастиране и полиране на автомобили и фарове. 0887 244 385
http://www.youtube.com/watch?v=OkVJapWV ... FMiV1kQ%3D

Scott
Мнения: 2655
Регистриран: 25 ное 2004 18:44
Репутация: 22
Местоположение: Irvine, UK

Не причинявайте това на колата си!

Мнениеот Scott » 09 май 2016 03:56

Veni1 написа:VW Passat 1.9 TDi. Агренажното з.к. се крепи към коляновия вал само от аксиалното притискане към челото му. Без шпонка, без конус, без лепило, без нищо...
Това не е вярно, виж картинката на повърхността контактуваща с коляновия вал по-долу.
Изображение

Потребителски аватар
Veni1
Мнения: 86
Регистриран: 01 май 2010 00:19
Репутация: 23
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Не причинявайте това на колата си!

Мнениеот Veni1 » 09 май 2016 09:17

Виж, това колело не като моето.
Аз съм машинен инженер и мога да направя разлика между старото, което държах в ръката си, новото, което поставих на негово място, и това от снимката.
Горното от снимката няма нищо общо с моите.

Нали ако не беше това невероятно недоразумение, просто нямаше да пиша?
LZ1VEN
Mitsubishi Pajero 2800 LWB off-road beast
Toyota RAV 4.2 2000 LWB - city car
Driving experience - since 1976

Scott
Мнения: 2655
Регистриран: 25 ное 2004 18:44
Репутация: 22
Местоположение: Irvine, UK

Не причинявайте това на колата си!

Мнениеот Scott » 09 май 2016 17:31

Veni1 написа:Виж, това колело не като моето...
Това е зъбната ремъчна шайба, която се поставя на всички двигатели на VAG с ангренажен ремък след 1997г. Ако имаш снимка на твоята или пък можеш да намериш рисунка в интернет, би било интересно да я пуснеш. Иначе са голословни твърдения и като инженер трябва да си наясно с тези неща.

Потребителски аватар
Veni1
Мнения: 86
Регистриран: 01 май 2010 00:19
Репутация: 23
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Не причинявайте това на колата си!

Мнениеот Veni1 » 09 май 2016 18:46

Scott написа:Източник
Veni1 написа:Виж, това колело не като моето...
Това е зъбната ремъчна шайба, която се поставя на всички двигатели на VAG с ангренажен ремък след 1997г. Ако имаш снимка на твоята или пък можеш да намериш рисунка в интернет, би било интересно да я пуснеш. Иначе са голословни твърдения и като инженер трябва да си наясно с тези неща.

Може би тук е разковничето?

Това автомобилно изчадие беше произведено през май 1994 ( датата помня точно, защото в периода април-юни 1994 са се поставяли спирачни помпи на АТЕ, които не съществуваха в каталога на АТЕ, а аз трябваше да купувам..)

Снимки нямам, защото действието се развива през 2001 или 2002 година, а тогава цифровата фотография не беше толкова популярна.

Специално за случая изрових каталога си Haynes Service and Repair Manual - бях си я купил книжката тогава - но в съответния раздел снимките са само фронтално на з.к- страница 2В.7

Естествено, че си в правото си да приемеш нещата, които са факти за мен ( тъжни и скъпоструващи) за голословни твърдения.
Аз споделих фактите. :cheers:
LZ1VEN
Mitsubishi Pajero 2800 LWB off-road beast
Toyota RAV 4.2 2000 LWB - city car
Driving experience - since 1976


Върни се в “Off Topic”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта