Почвам да събирам за MX-5

jamie: "Абе съвсем сериозно предлагам подфорум "Субару". Така и така Тойота ще ги купи."

BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"
Публикувай отговор
MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 20 Май 2009 18:32

ugabuga написа:Inache naklanianeto - niama nujda ot prujini ot koito da ti padat plombite, po dobre samo sway bars.
Да бе ... ще трябва да си сложи щанга с диаметър на телефонен стълб ... laugh.gif
В случая без пружини и амортесьори не става - няма нужда да ти падат пломбите когато амортесьора е точно валвнат за конкретната твърдост на пружината.

Последно промяна от MX5 на 20 Май 2009 19:04, променено общо 1 път.

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 20 Май 2009 18:35

Japanese_fever написа:i posle neka Soltice-a da me goni s tiq dulgi skorosti deto sa mu haknali. :whistle:
Solstice също си е много яка кола. Лошо няма за дългите скорости - особено като се прехвърли на принудително дишане (hint -> GXP) biggrin.gif


Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 20 Май 2009 21:20

MX5 написа:
Japanese_fever написа:i posle neka Soltice-a da me goni s tiq dulgi skorosti deto sa mu haknali. :whistle:
Solstice също си е много яка кола. Лошо няма за дългите скорости - особено като се прехвърли на принудително дишане (hint -> GXP) biggrin.gif
ебаси и яката кола дето е тоя тулуп Солтисе, вместо да бяха олекотили Спиидстъра и да направят v2... :)
Аз имам лого на Hyundai GENESiS, а ти гражданино?!

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 20 Май 2009 21:29

dimd00d написа:ебаси и яката кола дето е тоя тулуп Солтисе, вместо да бяха олекотили Спиидстъра и да направят v2... :)
И с това лепено алуминиево шаси щеше да струва колкото Elise и Speedster - т.е. два пъти повече smile.gif
Имах предвид, че е добра кола, като директна конкуренция на MX5, - все пак са в един пазарен сегмент.

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 02 Юни 2009 07:01

Kvo stana sabra li parite za Miatata?
Pitam shoto az sabrah i kupih moiata :-D
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 02 Юни 2009 07:05

p.s tova za valve-vaneto i drusaneto e mnogo viarno, ama malko imat pari za takiva modifikacii.

Inache ot moiata miata sam dovolen samo deto mnogo chasis flex ima ama az shte si otvoria moia temichka niakoi den.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 02 Юни 2009 07:06

ugabuga написа:Kvo stana sabra li parite za Miatata?
Pitam shoto az sabrah i kupih moiata :-D
Ne buzikash se?!? ohmy.gif

Dneska hodih do UPS i vzeh upper control arms i K&N short ram za druglivata mi Honda.
No hubavoto e, 4e po4nah i vtora rabota i moje i da subera sled godina - 2.
Daskalo imam da izpla6tam, bate! :whistle: laugh.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 02 Юни 2009 07:08

Dai snimki!
Koq godina?
Razdeli li se s Tercel-a?
Sha q pravish li autoX ready ili drag ready? laugh.gif tongue.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 02 Юни 2009 16:15

Ne se bazikam. Snimki oshte niama. Chakam da mi ostane vreme da ia izmia otnovo i da ia pastiram.

1999-ta godina, s "popular package"

# Power Steering Package: Variable-assist power steering and wheel trim rings.

# Touring Package: Variable-assist power steering, 3-spoke Nardi leather-wrapped steering wheel, 14-inch aluminum alloy wheels and power door mirrors.

# Popular Equipment Package: Touring package items plus cruise control, Torsen limited-slip differential, power antenna, windblocker and power door locks.

S tercela ne sam se razdelil no mi minavat takiva misli

Shte ia pravia street ready za prodajba na kraia na liatoto :)
Haresva mi i moje bi ako go niamashe toia chasis flex deto ti se struva che kolata e ot jele, moje bi shtiah da ia zapazia. Za sega plana e da ia prodam kato i se naradvam i dogodina neshto po-istinsko kato NC ili S2000
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 02 Юни 2009 17:47

ugabuga написа:Haresva mi i moje bi ako go niamashe toia chasis flex deto ti se struva che kolata e ot jele, moje bi shtiah da ia zapazia. Za sega plana e da ia prodam kato i se naradvam i dogodina neshto po-istinsko kato NC ili S2000
Голямото предимство на тая '99 която си си взел е, че е най-леката MX5 ('99 и '00) - по лека и от NC и от S2000. Ако чак толкова не те кефи флекса (щото го няма покрива да я държи), винаги може да сложиш допълнителни железа или даже roll cage.
Предимството на NC и S2000 е, че са им големи калниците сток и по-лесно може да сложиш дебели сликове без да трябва да режеш тенекиите. Но скоро дочух че на NB като твоята някои успяват да вместят 275-ки сликове на 9 инчови джанти без рязане - само малко играчка с fender roller трябвало да се изкривят тенекиите навън. Най-вероятно на NB малко повече място са оставили под калниците сравнено с NA.

S2000 е по-голяма разправия ако решиш, че искаш повече пауър. За NC и forced induction още не се знае много - трябва малко време да мине.

С 6 скоростна трансмисия или с 5 я взе?

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 02 Юни 2009 18:25

5 skorosti.
zabavna kolica, no kakto kazah ne mislia a se zanimavam s jeleza i vinkeli.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
newmiro
Мнения: 1360
Регистриран на: 03 Апр 2006 21:59
Местоположение: Варна

Мнение от newmiro » 02 Юни 2009 23:03

MR2 не е ли опция за вас? гледам на миата сте се метнали всички:)
stay up and keep shining!!


slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки tongue.gif

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 03 Юни 2009 00:17

^ S2000 ili MR2!

S2000 za men shte e po dobria variant vupreki che i za trite ot vreme na vreme preglejdam craigslist.
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 03 Юни 2009 04:01

V35GTR написа:^ S2000 ili MR2!

S2000 za men shte e po dobria variant vupreki che i za trite ot vreme na vreme preglejdam craigslist.
MR2 az s4itam kum exotikite i ne e tolkova fun, osobeno ako se naloji da pipash ne6to po dvigatelq.

S2000 gledah na vraigslist, kakto mi kaza(slusham kakvo me suvetvash tongue.gif ) za $10K ili malko nad NIAMA! smile.gif Az ne sum siguren dali nai-eftinata S2000 e nai-dobriq variant, no aide ...

Edin vupros:
Kolko 6te ti izleze edna S2000 upotrebqvana -> stock i kolko MX-5 v su6toto sustoqnie?

O6te edin vupros:
KOlko struvat after market 4astite za MX-5 i tezi za S2000?


Blagodarq za vnimanieto! smile.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 03 Юни 2009 04:18

MR-S i S2000 struvat NAI-malko 10 palki.
MOia budjet beshe max 5k Taka che ot vsichkite cabriota ostana samo MX-5

MX-5 pochti vsichko e savmestimo ot 1st i 2nd gen, koeto oznachava neshto ot sorta 1990 do 2003, taka che charkove ima kolko shtesh i na eftini ceni v sravnenie s S2000 de.

Ama S2000 ima koravo kupe a MX-5a e kat jele malko (makar che az pochanh da svikvam) MR-s ne znam kak e
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 105 госта