Смислено окачване за МХ5

jamie: "Абе съвсем сериозно предлагам подфорум "Субару". Така и така Тойота ще ги купи."

BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"
El Camino

Смислено окачване за МХ5

Мнение от El Camino » 31 Юли 2009 23:49

Заровил съм се тези дни в откриване на нещо по различно от Flyinmiata или Ground Control със KYB AGX, каквото се кара в 90% от случаите в хУса, а от там и форумите са пълни с него и почти нищо друго.
Billstein са истинските амортисьори, когато става дума за МХ5. Конитата просто са компромис, разумен компромис.

В Германия карат KW и те пък се кълнят в майките и бащите си, че няма нищо по - добро на света. КW имало няколко нива, като последните, професионалните, в които абсолютно всичко се настройва не съм ги срещал за МХ.

Стана много весело като се зачетох днес (чак) при англичаните. Остров изолиран, както може да се очаква и сетъпите са им много много различни.
Първо, смятат че bilsteinite били трошливи.
От там нататък GAZ Gold койловър пакета го хвалят, цената ми е много смислена.
Ето GAZ:
http://www.balancemotorsport.co.uk/prod ... ber=107788

P5 PureDrive kit се споменавам бтв. по често от ГАЗа.

Друго, което не бях срещал са тези - HSD:

http://www.hsdcoilovers.com/index.php
http://www.mx5nutz.com/forum/index.php?showtopic=32284

Много готина реклама имат:)
http://www.youtube.com/watch?v=HBy9yxIZ ... r_embedded


Дават ги пистов сетъп, твърд за улицата, обаче с възможност за настройка. Готина екстра е, че си идват със top mounts.

Я дайте мнения за тези до тук, ако сте чели нещо (особено ако е негативно:)))?

От мен - довключване, продължавам да чопля.

El Camino

Мнение от El Camino » 01 Авг 2009 00:28

HSD май са толкова високо специфицирани, щото гонят P5. А те са доста апетитни по спецификация поне (никой не ги плюе също, за разлика от ГАЗ):

#Completely separate flow paths for high and low speed bump and for high and low speed rebound - four independently tuneable damping controls.
# Monotubular - improves resistance to fade or cavitation.
# Rebuildable - damper characteristics can be changed and the damper rebuilt in a minimum of time.

350lbs/in springs at the front and 250lbs/in in the rear.


S4
Мнения: 12
Регистриран на: 17 Юни 2009 07:27

Мнение от S4 » 01 Авг 2009 03:00

От това, което съм чел:
Bilstein за NA били меки и не ставали, т.е. боклук (справка CR.net, suspension подфорум), за NB били изключително здрави.
Koni - добър компромис за цената си и за ежедневно каране с пружини 280-400 lbs/in, добро съчетание с пружините на FM.
Много хора карат с койлоувъри на TEIN, поради цена и възможност да си смъкнеш колата, дотолкова, че си стърже корема в маркировкаата на пътя. biggrin.gif
Като "черешката на тортата", доколкото аз знам, се води OHLINS и новите койлоувъри на FM.
Аз знам толкоз. unsure.gif
Any car which holds together for a whole race is too heavy. - Colin Chapman
If you want to go faster, you will have to add lightness. - Colin Chapman

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 01 Авг 2009 08:22

S4 написа:От това, което съм чел:
Bilstein за NA били меки и не ставали, т.е. боклук (справка CR.net, suspension подфорум), за NB били изключително здрави.
Koni - добър компромис за цената си и за ежедневно каране с пружини 280-400 lbs/in, добро съчетание с пружините на FM.
Много хора карат с койлоувъри на TEIN, поради цена и възможност да си смъкнеш колата, дотолкова, че си стърже корема в маркировкаата на пътя. biggrin.gif
Като "черешката на тортата", доколкото аз знам, се води OHLINS и новите койлоувъри на FM.
Аз знам толкоз. unsure.gif
Колега стоково мойта е с билщейн, втора генерация. Колата е пълна мекица по завойте. За здравина немога да кажа, че още няма 50К км, ма щом оцеля по Бойко Борисовите дупки толкоз време, сигурно са здрави.

За ГАЗ съм чел принципно хубави неща, но бях изровил нейде по форумите, че за МХ5 не били съвсем плуг&плей. Също по някакви английски форуми ревяха че текнали на първата седмица. Инак цената им беше от рода на 500еуро, което иде 3 пъти под ТЕЙН-а.

ТЕЙН-а май не е стрит лигал по белите държави и няма как да се кара колата като ежедневка.
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

S4
Мнения: 12
Регистриран на: 17 Юни 2009 07:27

Мнение от S4 » 01 Авг 2009 18:21

Става въпрос за афтърмаркет Bilstein, който е с по-твърди характеристики от твоите, които са калибрирани за заводските пружини. Тука верно сме черна държава и на никой не му пука с какво караш, стига предния номер да си е на мястото.....
Any car which holds together for a whole race is too heavy. - Colin Chapman
If you want to go faster, you will have to add lightness. - Colin Chapman

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 01 Авг 2009 20:04

S4 написа:Става въпрос за афтърмаркет Bilstein, който е с по-твърди характеристики от твоите, които са калибрирани за заводските пружини. Тука верно сме черна държава и на никой не му пука с какво караш, стига предния номер да си е на мястото.....
тука сме черна държава, ма колегата пита за койловери в бяла държава та там ТЕЙН-а не се класира....За билщейна нямам никаква идея каква е разликата между стоковия и афтермаркет. Наблюденията ми засега от към здравина показват, че редко афтермаркет каквото и да е, изкарва по-дълго от стоковото за съжаление....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

S4
Мнения: 12
Регистриран на: 17 Юни 2009 07:27

Мнение от S4 » 01 Авг 2009 21:38

Имах предвид Щатите.
Any car which holds together for a whole race is too heavy. - Colin Chapman
If you want to go faster, you will have to add lightness. - Colin Chapman

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 05 Авг 2009 11:35

Ако се замисляш за Олинс, пиши на www.aurok.com и виж пичовете дали имат/са правили нещо подходящо.
Аз имам лого на Hyundai GENESiS, а ти гражданино?!

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 07 Авг 2009 05:29

fatcat mislia che revalve-vat stockovici s ohlins vutreshnosti.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта