Нов съединител и маховик за MX5-цата

jamie: "Абе съвсем сериозно предлагам подфорум "Субару". Така и така Тойота ще ги купи."

BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
MX5
Мнения: 2560
Регистриран: 20 ное 2008 09:47
Репутация: 0
Местоположение: Los Angeles

Нов съединител и маховик за MX5-цата

Мнениеот MX5 » 23 дек 2009 03:45

Време е за нов съединител и маховик за MX5-цата :sunny:

Резултатите от кантара ...

Маховик, кована 4140 стомана: 2.5 кг
Съединител, 18 см диаметър, двудисков: 3.8 кг

:angel7:



Изображение



Изображение



Изображение



Изображение

Потребителски аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран: 18 окт 2004 17:04
Репутация: 24
Местоположение: Chicag0-Land

Мнениеот LordDigital » 23 дек 2009 05:16

Да живей Ротационата Инерция :thumbsup: :thumbsup:
Изображение

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Нов съединител и маховик ...

Мнениеот Japanese_fever » 23 дек 2009 07:05

Technology is the only substitute for displacement! biggrin.gif
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
ALTEZZA
Мнения: 3673
Регистриран: 10 сеп 2004 20:19
Репутация: 0
Местоположение: Chicago

Мнениеот ALTEZZA » 23 дек 2009 09:45

проблема е че сега кат включиш на по-ниска предавка и това цялото сцепление дет ще се появи на гумите, абе няма да издържи това парче ламарина по моите сметки... :whistle:
->

El Camino

Мнениеот El Camino » 23 дек 2009 11:55

Основната разлика при тоя не е теглото, а това, че всичката маса са я концентрирали в центъра. И аз съм много любопитен каква ще е разликата, още повече МХ5 е и в момента със супер олекотен маховик.

Тоя дядо Мраз по щатско много дащен тая година, че и подранил? biggrin.gif

Потребителски аватар
K-A-N-U
Мнения: 1231
Регистриран: 12 авг 2005 01:17
Репутация: 0
Местоположение: Wheeling, IL

Мнениеот K-A-N-U » 23 дек 2009 17:23

ALTEZZA написа:проблема е че сега кат включиш на по-ниска предавка и това цялото сцепление дет ще се появи на гумите, абе няма да издържи това парче ламарина по моите сметки... :whistle:


Kakvo sceplenie se poiaviava kvi 5 leva? Ia obiasni malko na nas neukite laugh.gif
"If in doubt, flat out!" - Colin McRae, R.I.P. 1968-2007

Racing is Life...Anything that happens before or after is just waiting

Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 4497
Регистриран: 21 ное 2007 02:15
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rudolf » 23 дек 2009 17:54

K-A-N-U написа:
ALTEZZA написа:проблема е че сега кат включиш на по-ниска предавка и това цялото сцепление дет ще се появи на гумите, абе няма да издържи това парче ламарина по моите сметки... :whistle:


Kakvo sceplenie se poiaviava kvi 5 leva? Ia obiasni malko na nas neukite laugh.gif

tail braking?,,,и аз си мисля че натоварването е по малко от стартове??

Потребителски аватар
K-A-N-U
Мнения: 1231
Регистриран: 12 авг 2005 01:17
Репутация: 0
Местоположение: Wheeling, IL

Re: Нов съединител и маховик ...

Мнениеот K-A-N-U » 23 дек 2009 18:19

smb написа:
MX5 написа:


Съединител, 18 см диаметър, двудисков: 3.8 кг



като е с друг диаметър няма ли да се върти по-бързо laugh.gif laugh.gif laugh.gif


AAAAAA ne smb niaa se razbereme taka! Nedei da krade6 na Japanease-a dumite. Dai mu 6ans! tongue.gif
"If in doubt, flat out!" - Colin McRae, R.I.P. 1968-2007



Racing is Life...Anything that happens before or after is just waiting

Потребителски аватар
V35GTR
Мнения: 2945
Регистриран: 09 мар 2005 00:43
Репутация: 0
Местоположение: Chicago
Контакти:

Re: Нов съединител и маховик ...

Мнениеот V35GTR » 23 дек 2009 18:36

smb написа:
MX5 написа:


Съединител, 18 см диаметър, двудисков: 3.8 кг



като е с друг диаметър няма ли да се върти по-бързо laugh.gif laugh.gif laugh.gif

mm, ne! Tova e samo pri Prelud-ski mahovnik, OEM!
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа:Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Потребителски аватар
ALTEZZA
Мнения: 3673
Регистриран: 10 сеп 2004 20:19
Репутация: 0
Местоположение: Chicago

Re: Нов съединител и маховик ...

Мнениеот ALTEZZA » 23 дек 2009 19:57

smb написа:като е с друг диаметър няма ли да се върти по-бързо laugh.gif laugh.gif laugh.gif

за по-бързо не знам, мисля даже че ще е по-бавно(експертите да кажат), ама определено ще се променят оборотите спрямо двигателя
->

Потребителски аватар
ALTEZZA
Мнения: 3673
Регистриран: 10 сеп 2004 20:19
Репутация: 0
Местоположение: Chicago

Мнениеот ALTEZZA » 23 дек 2009 20:04

та намерих точната формулировка, явно пак не съм бил внимавал в час(за което се извинявам). та при едно завъртане на двигателя, нормалния маховик е правил 1 оборот и 1/4, до кат малкия сега ще прави 1 оборот и 1/2, та явно наистина ще е по-бърз...

Japanese_fever написа:Значи, че при един оборот на колелото малкия диск ще направи да речем 1 оборот и 1/2, а по-големия ще направи 1 и 1/4.
->

Потребителски аватар
MX5
Мнения: 2560
Регистриран: 20 ное 2008 09:47
Репутация: 0
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот MX5 » 23 дек 2009 20:10

LordDigital написа:Да живей Ротационата Инерция :thumbsup: :thumbsup:


Ще видим дали на всеки светофар ще трябва да паля гумите ... laugh.gif
Маховика е само колкото да я има зъбчатката за стартера




Потребителски аватар
ALTEZZA
Мнения: 3673
Регистриран: 10 сеп 2004 20:19
Репутация: 0
Местоположение: Chicago

Мнениеот ALTEZZA » 23 дек 2009 20:11

K-A-N-U написа:
ALTEZZA написа:проблема е че сега кат включиш на по-ниска предавка и това цялото сцепление дет ще се появи на гумите, абе няма да издържи това парче ламарина по моите сметки... :whistle:


Kakvo sceplenie se poiaviava kvi 5 leva? Ia obiasni malko na nas neukite laugh.gif

май пак не си внимавал в час, всичко е точно и ясно, аз не знам за кво се правиш на недоразбрал...
Japanese_fever написа:Po-niskata predavka dava i po-dobur traction na dvigatelnite kolela v zavoq!
->

Потребителски аватар
MX5
Мнения: 2560
Регистриран: 20 ное 2008 09:47
Репутация: 0
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот MX5 » 23 дек 2009 20:24

El Camino написа:Основната разлика при тоя не е теглото, а това, че всичката маса са я концентрирали в центъра. И аз съм много любопитен каква ще е разликата, още повече МХ5 е и в момента със супер олекотен маховик.


Тоя, който е в момента, вярно е с тегло наполовина на оригиналния. Но това новото сигурно ще излезе още наполовина. Като изкарам чарковете от колата ще ги претегля и тях.
Но основната цел както казваш е масата да се концентрира в центъра.

El Camino написа:Тоя дядо Мраз по щатско много дащен тая година, че и подранил? biggrin.gif


Дядо Коледа го признавам, ако под елхата магически се появи ей това:

http://miataroadster.com/brands/acpt/acpt_cfds_200.png

laugh.gif




Потребителски аватар
MX5
Мнения: 2560
Регистриран: 20 ное 2008 09:47
Репутация: 0
Местоположение: Los Angeles

Re: Нов съединител и маховик ...

Мнениеот MX5 » 23 дек 2009 20:25

K-A-N-U написа:
smb написа:
MX5 написа:


Съединител, 18 см диаметър, двудисков: 3.8 кг



като е с друг диаметър няма ли да се върти по-бързо laugh.gif laugh.gif laugh.gif


AAAAAA ne smb niaa se razbereme taka! Nedei da krade6 na Japanease-a dumite. Dai mu 6ans! tongue.gif


laugh.gif laugh.gif laugh.gif




Върни се в “Subaru + MX5”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта