Продават някаква вехта Impreza
Публикувано на: 02 Яну 2010 13:44
Нема ли некои Аукцион за разни такива ,да се пробвамеbad_dog написа:след нова година всички си продават кенефите:
http://bbs.scoobynet.com/projects-40/73 ... ost9131160
Аукцион има - пара нема...LordDigital написа:Нема ли некои Аукцион за разни такива ,да се пробвамеbad_dog написа:след нова година всички си продават кенефите:
http://bbs.scoobynet.com/projects-40/73 ... ost9131160
ааааааа нема ,все така викашbad_dog написа:Аукцион има - пара нема...LordDigital написа:Нема ли некои Аукцион за разни такива ,да се пробвамеbad_dog написа:след нова година всички си продават кенефите:
http://bbs.scoobynet.com/projects-40/73 ... ost9131160
Нещо тоя май ще бяга от Субару боксерите:bad_dog написа:http://team-zen.co.uk/blog/
ако на накого му трябва бегачка - хихихи
Zen написа:Sometimes I curse myself for getting involved with a marque of car whose engine seems so fundamentally flawed when you consider it for the basis of an ultra high performance (racing) engine. The Subaru EJ20 engine for instance is over square by quite a margin but puts us in a position where the bore size is already beyond the max bore recommended for best detonation resistance (of 89mm) and then to add insult to injury we have a average rod length stroke ratio of around 1.75. All of this gets rapidly worse when we want to make the engine larger and indeed the EJ25 has a 99.5mm bore,and 79mm stroke with 130.5 long connecting rod. This gives a rod/stroke ratio of closer to 1.66, which when you compare this to the BMW turbo F1 engine we can begin to see that we’re struggling with a big bore prone to detonation, big heavy pistons, bore distortion and blow by. For us to match the BMW rod/stroke ratio we would need a 202mm long rod, which due to the flat nature of engine makes it 145mm wider, that would need to be some serious deck plate!
Това ясно - спор няма. Но тоя явно е тръгнал някакви мощности в стил турбо F1 да преследваbad_dog написа:От друга страна си имат и плюсове. Като цяло Субару доста добре се представят в UK като гледам разни класации.
Което според мен е леко глупаво, защото RCM с коне постижими за Импреза се справят повече от блестящо. В някои класове дори Spec C с 400 коня и TMIC наказваше миналата година(мисля, че беше на Andy Forrest).MX5 написа:Това ясно - спор няма. Но тоя явно е тръгнал някакви мощности в стил турбо F1 да преследваbad_dog написа:От друга страна си имат и плюсове. Като цяло Субару доста добре се представят в UK като гледам разни класации.