Вижте тази MX5

jamie: "Абе съвсем сериозно предлагам подфорум "Субару". Така и така Тойота ще ги купи."

BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
MX5
Мнения: 2560
Регистриран: 20 ное 2008 09:47
Репутация: 0
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот MX5 » 27 сеп 2010 19:45

roscko написа:Тази "греда" само държи диффа в предния му край.


Само това? wink.gif

Тази греда има важна роля за хендлинга на колата


Потребителски аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран: 18 окт 2004 17:04
Репутация: 24
Местоположение: Chicag0-Land

Мнениеот LordDigital » 27 сеп 2010 20:25

MX5 написа:
roscko написа:Тази "греда" само държи диффа в предния му край.


Само това? wink.gif

Тази греда има важна роля за хендлинга на колата



Ти па кво разбираш от Ми-я-Ти ,със тоя ви-Таш-ки подпис и туй злато на аватара ,сигурно си некои борец със Мерцедес ви-ТАК! дето са крие зат клавиатурата :whistle: :whistle: :whistle:
Изображение

Потребителски аватар
roscko
Мнения: 7
Регистриран: 06 фев 2010 20:40
Репутация: 0

Мнениеот roscko » 27 сеп 2010 20:32

MX5 написа:
roscko написа:Тази "греда" само държи диффа в предния му край.


Само това? wink.gif

Тази греда има важна роля за хендлинга на колата



Това не е добре.
Би ли обяснил по подробно ако обичаш.
'92 CA18DET Turbo Miata

Потребителски аватар
MX5
Мнения: 2560
Регистриран: 20 ное 2008 09:47
Репутация: 0
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот MX5 » 27 сеп 2010 20:50

LordDigital написа:Ти па кво разбираш от Ми-я-Ти ,със тоя ви-Таш-ки подпис и туй злато на аватара ,сигурно си некои борец със Мерцедес ви-ТАК! дето са крие зат клавиатурата :whistle: :whistle: :whistle:


Това е от парите дето ми даде като взе рекета от от оня Абу Даби шейх и пистата за Ф1 в БГ tongue.gif biggrin.gif
Гледам, че ти още ги броиш. Аз вече обърнах в злато ... cool.gif

И твоя CRX кат няма тоз проблем (за сметка на 1 милион други tongue.gif) щото си с предно сега ша ни са присмиваш ли ... tongue.gif tooth.gif

Последна промяна от MX5 на 27 сеп 2010 21:00, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
MX5
Мнения: 2560
Регистриран: 20 ное 2008 09:47
Репутация: 0
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот MX5 » 27 сеп 2010 20:55

Общо взето тая връзка минимизира влиянието на усукването на шасито върху отношението между двигателя/скоростната кутия и движещите колела. Т.е. контрола на въртенето на задницата на колата с педала на газта по време на завой е по директен. Ето по въпроса за PPF в спортните им коли от Мазда:

"The pleasure of driving a sports car lies in the feeling of oneness between car and driver. It is a sensation felt only when the movement of the car immediately and precisely reflects the driver's input, such as the g-forces experienced when accelerating or decelerating. These characteristics are still important even though the new RX-7 is not intended to be a car that is merely fast in a straight line. Accurate response to delicate throttle openings is essential for enjoyable, controlled cornering.

Although our philosophy was to reduce weight down to the last gram, we accepted weight increases in some areas at the expense of the reductions made in hundreds of other parts. The Powerplant Frame is one such example and is bolted between the trailing edge of the transmission case and the leading edge of the differential case, thus rigidly connecting these two drivetrain components. This effectively transforms the engine, transmission and differential into one unit. The distance between the front and rear mountings has been expanded to 2150mm, so that when starting from rest the reactionary forces that act on the differential case are reduced and the torque is transmitted directly and linearly to the roadas traction. This process eliminates differential wind-up, resulting in transmission of torque that is free from lag and vibration. It is like having the engine, or more accurately the rear wheels, directly connected to the driver's right foot.
Another benefit of the adoption of the Powerplant Frame is the reduced pitching motion of the engine resulting in more precise feel to the gearbox. Furthermore, since there is no need for mounting points on the gearbox, the location of the engine and the floor pan could be lowered substantially. In the event of a crash, the Powerplant Frame is designed to crumple progressively to absorb the impact.

The Powerplant Frame offers many advantages, however, we did not accept the extra weight unconditionally. On the main frame, which is made of high-tensile steel, there are large apertures and by creating a closed section with the inner frame made of vibration-absorbing steel, the entire frame is exceedingly strong yet lightweight. The Torsen limited-slip differential is another weighty contribution which we employed to realize direct and accurate throttle control."

Потребителски аватар
MX5
Мнения: 2560
Регистриран: 20 ное 2008 09:47
Репутация: 0
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот MX5 » 27 сеп 2010 21:07

Между другото при Шеви Корвет, това е още по-яко щото там направо цяла тръба са сложили да свързва двигателя със скоростната кутия/диференциала. Кардана се върти вътре в тръбата:

Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
roscko
Мнения: 7
Регистриран: 06 фев 2010 20:40
Репутация: 0

Мнениеот roscko » 27 сеп 2010 21:31

Много благодаря. Ще трябва да намеря начин да я монтирам.

Срам ме е да покажа в момента как са захванати кутията и диф-а.

Направо почвам да съжелявам, че се захванах с това...


п.п. Забелязах преди време, че в кита за монтаж на SR20DET има такива планки, които се хващат за нисановата кутия а към тях се захваща въпросния Powerplant Frame. Ще мисля нещо подобно...

Още веднъж БЛАГОДАРЯ!!!
'92 CA18DET Turbo Miata

Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 4497
Регистриран: 21 ное 2007 02:15
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот rudolf » 26 мар 2011 23:44

в предвид че садя мх5 заден мост да питам в темата:

в предната част как да хвана диффа-

1/ да се мъча да взимам мх5 греда-и да я модифицирам да влезе и да я хващам отпред за скоростите??
2/ да направя захват за магарето с тампон?
3/ да наоправя предната част без тампон за магарето,както ми е най лесно и както видях тук:
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... mx5-2.html
ако нямам греда от скоростите,ще има ли много шумове и вибраций ,без тампон?

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: ...

Мнениеот Japanese_fever » 31 дек 2011 02:30

Джони от Мията клуба на Чикаго нa Gingerman Raceway.
Както знаеме под капака му има V8 от Corvette biggrin.gif

http://www.youtube.com/watch?v=FU4TCQJ4z7Y&feature=player_embedded
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!


Върни се в “Subaru + MX5”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта