Кой MX5 е най-добър - Анкета

jamie: "Абе съвсем сериозно предлагам подфорум "Субару". Така и така Тойота ще ги купи."

BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

MX5

NA
5
36%
NB
5
36%
NC
4
29%
 
Общо гласове: 14

Потребителски аватар
MX5
Мнения: 2560
Регистриран: 20 ное 2008 09:47
Репутация: 0
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот MX5 » 15 фев 2011 16:39

proscrip написа:Яяяя, какво станало тука - тя темата за МХ - пък хората за дифове и блокажи на събита гооврят.

Може ли и аз да мина?

- преди имах Легаси 3 ген - атмосферка - ръчна - виско муфа на междинния дифф - ако ти увисне у въздуха единия мост - другия драпа, ако останеш с по едно колело от двата моста във въздуха - нема издрапване - имаше ЕСП/тракшъни - вадим лопата и продължаваме.
- сега имам не едно ми 2 легасита турбо 1 ген - комбита - досега не съм закъсвал никъде, газим и колата излиза от секъде, стига да не легна по корем, което е доста лесно - предвид височината на колата. Всички турбо легасита първа генерация са с ЛСД отзад - за европейските говоря - за САЩ и Канада май е опция.

Та, легаси 1 турбо не може да се мери с Уаз-а, Нива, или каквото и да е с клиренс 10 см отгоре, щото като опре по корем и два твърди блокажа да имаш ше си връткаш гумите да ти зареждат динамото. Обаче на сняг до 20-25 см и на ситен пясък е като верижна машина - стига да не сте си местили кулера отпред, че стават кофти демиджи


Air suspension kit? wink.gif Струва мисля към 3 бона и нещо и поне 10 см ще може да вдигнеш, когато потрябва. Сигурно по-евтино ще да си вземеш Нива де smile.gif



proscrip
Мнения: 373
Регистриран: 26 мар 2006 12:46
Репутация: 0
Местоположение: Варна

Мнениеот proscrip » 15 фев 2011 18:44

MX5 написа:
proscrip написа:Яяяя, какво станало тука - тя темата за МХ - пък хората за дифове и блокажи на събита гооврят.

Може ли и аз да мина?

- преди имах Легаси 3 ген - атмосферка - ръчна - виско муфа на междинния дифф - ако ти увисне у въздуха единия мост - другия драпа, ако останеш с по едно колело от двата моста във въздуха - нема издрапване - имаше ЕСП/тракшъни - вадим лопата и продължаваме.
- сега имам не едно ми 2 легасита турбо 1 ген - комбита - досега не съм закъсвал никъде, газим и колата излиза от секъде, стига да не легна по корем, което е доста лесно - предвид височината на колата. Всички турбо легасита първа генерация са с ЛСД отзад - за европейските говоря - за САЩ и Канада май е опция.

Та, легаси 1 турбо не може да се мери с Уаз-а, Нива, или каквото и да е с клиренс 10 см отгоре, щото като опре по корем и два твърди блокажа да имаш ше си връткаш гумите да ти зареждат динамото. Обаче на сняг до 20-25 см и на ситен пясък е като верижна машина - стига да не сте си местили кулера отпред, че стават кофти демиджи


Air suspension kit? wink.gif Струва мисля към 3 бона и нещо и поне 10 см ще може да вдигнеш, когато потрябва. Сигурно по-евтино ще да си вземеш Нива де smile.gif




10 - не, ама 7 см ще дигнеш, после идва веселбата като тръгнеш да сменяш компонентите по въздушното окачване, което освен, че е доста пари се скапва и бързо в нашите условия /и въздуха ни е менте у БГ/ и идва по-евнито да си земеш УАЗ или Нива, че дори и 70-а на Тойота да си я караш по предназначение

Потребителски аватар
zi_zi_top
Мнения: 4090
Регистриран: 09 май 2008 22:57
Репутация: 47
Местоположение: София

Мнениеот zi_zi_top » 31 мар 2011 21:37

Мисля, че и този автомобил трябва да го включите вече в анкетата.

http://www.cars.bg/autonews/business/937
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 01 апр 2011 09:07

zi_zi_top написа:Мисля, че и този автомобил трябва да го включите вече в анкетата.


Има бая вода да изтече, докато се докаже като MX5-цата.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!


Върни се в “Subaru + MX5”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта