Кой MX5 е най-добър - Анкета

jamie: "Абе съвсем сериозно предлагам подфорум "Субару". Така и така Тойота ще ги купи."

BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

MX5

NA
5
36%
NB
5
36%
NC
4
29%
 
Общо гласове: 14

Потребителски аватар
MX5
Мнения: 2560
Регистриран: 20 ное 2008 09:47
Репутация: 0
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот MX5 » 27 яну 2011 21:29

andrian999999 написа: има една песен лъжа е особено за УАЗ-ката и легасито , според мен има надценяване на субару , не знам каква е толкова разликата в преимуществото не неговото 4х4 над кола в неговия клас примерно на едно ауди олроод

п.п. уаските и нивите са били 100% с нови гуми минимум на 10 години
та да не забравяме че на първо място са гумите, а за КЮ7 (ане съм фен на ауди камо ли на кю7) мога да кажа че поради голямото си тегло много бързо износва гумите а и летните гуми на един Кю7 бмв х5 и х6 , кайен ...и тн. не стават за кал те почти нямат напречни канали
а забравих Узката която зарежда зиме и лете Хижа Мальовица а за този маршрут гарантирам ,че собственика на легасито няма да посмее да тръгне най малкото щтото бая ще го одраска


Доколкото се сещам май никое от тия Субарута няма ръчно заключване на диференциалите. Така, че в някоя екстремна ситуация разчиташ да ти е по-ново Субаруто с компютър, който да се сеща да натиска спирачка на тия колела, на които няма тракшън, щото иначе с разните хеликъл дифове ше стош там и ше си въртиш някое колело у въздуха.

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5637
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 362
Местоположение: Варна

Мнениеот Akima » 27 яну 2011 21:43

Аз доколкото помня блокаж на диференциала има само при Legacy Turbo и май беше само отзад,но не съм сигурен на 100%. wink.gif
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
ALTEZZA
Мнения: 3673
Регистриран: 10 сеп 2004 20:19
Репутация: 0
Местоположение: Chicago

Мнениеот ALTEZZA » 27 яну 2011 22:11

siguren li si che ima DCCD na Legacy i Forester? az do kolkoto znam e samo za STi. i vapreki vsichko DCCD ne mislia che moje da blokira centralnia diferencial taka kakto edna razdatka.
a za zadnia diferencial, nikoi Legacy Turbo mislia che imat viscous type LSD.

kakto i da e, poneje spora mina na tova ot kade ne moje da mine Subaru det drugi mogat

Изображение
->

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5637
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 362
Местоположение: Варна

Мнениеот Akima » 27 яну 2011 22:47

И оттук може само,че със шнорхел и няколко понтона! biggrin.gif

Иначе на Субитата се вадеше някакъв бушон и ставаха само с предно или задно май - нямам много спомен.Чакам Трошко да се включи,ама никакъв го няма. cool.gif
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
ALTEZZA
Мнения: 3673
Регистриран: 10 сеп 2004 20:19
Репутация: 0
Местоположение: Chicago

Мнениеот ALTEZZA » 27 яну 2011 22:56

vij snimkite ot tozi link. bih iskal da vidia edno Legacy kak shte se spravi s takav teren :whistle:

http://joekrelle.weebly.com/fj-cruiser.html
->

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5637
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 362
Местоположение: Варна

Мнениеот Akima » 27 яну 2011 23:00

В калта може и да мине,но във водата ще удави боксера. :whistle:
Последна промяна от Akima на 27 яну 2011 23:38, променено общо 1 път.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

gh0s7r1d3r
Мнения: 401
Регистриран: 18 ное 2010 00:28
Репутация: 0

Мнениеот gh0s7r1d3r » 27 яну 2011 23:33

говорехме за "някои" СУВ-ове и ясно описах ситуациите при които сме ги пробвали. Нивата беше с нови гуми, само че руски biggrin.gif а Кю7-цата беше със сигурност с нови гуми. И със сигурност видях с очите си как я дърпа аутбек-а. За УАЗ-ката си признавам, че не съм го виждал с очите си, но 5-6 човека го потвърдиха. Иначе старото легаси има един лост, който включва някакъв блокаж и някакъв вид "бавни" скорости, но не знам на какъв точно принцип действа. Аутбека е автоматик и има едно копче "холд", което също е някакъв вид блокаж или нещо такова, но и за него нямам особено представа как точно действа.

друго интересно нещо е, че с легасито се ходи на лов и се минава по пътищата, по които минават СУВ-овете и като цяло не е имало проблеми, освен ако няма адски много сняг, защото опира "по корем" и няма мърдане. естествено, има доста "джипове", които превъзхождат в не едно отношение субару, но безспорно има доста СУВ-ове, които са по-зле от субару извън пътя
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008

mitoko
Мнения: 2017
Регистриран: 22 ное 2007 15:31
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнениеот mitoko » 28 яну 2011 00:01

аз доколкото знам
- ХОЛД не е блокаж, а зимен режим на автомата
- автомитика на аутбека( 3 ген) има заден ЛСД диф и затова е драпа толкова
- легасито(2ген) няма блокажи и ЛСД отзад
- легаси (1ген)турбо може да има ЛСД отзад
- легаси (2ген) коммби има с бавни скорости

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5637
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 362
Местоположение: Варна

Мнениеот Akima » 28 яну 2011 00:04

Вместо бавни скорости може ли да го наречем демултипликатор,както всъщност му е името. tongue.gif
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

gh0s7r1d3r
Мнения: 401
Регистриран: 18 ное 2010 00:28
Репутация: 0

Мнениеот gh0s7r1d3r » 28 яну 2011 00:05

mitoko написа:аз доколкото знам
- ХОЛД не е блокаж, а зимен режим на автомата
- автомитика на аутбека( 3 ген) има заден ЛСД диф и затова е драпа толкова
- легасито(2ген) няма блокажи и ЛСД отзад
- легаси (1ген)турбо може да има ЛСД отзад
- легаси (2ген) коммби има с бавни скорости


може, не споря. но със сигурност драпат много. особено легасито на "бавни". за него незнам има ли блокаж, ЛСД или какво, но като се кара на бавни, нещо треска и блъска яко по диференциалите и колата върви.
SUBARU Outback 3.0 H6 2005

Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008

gh0s7r1d3r
Мнения: 401
Регистриран: 18 ное 2010 00:28
Репутация: 0

Мнениеот gh0s7r1d3r » 28 яну 2011 00:07

Akima написа:Вместо бавни скорости може ли да го наречем демултипликатор,както всъщност му е името. tongue.gif


може разбира се biggrin.gif честно казано ми е в пъти по лесно да са "бавни", но пък демултипликатор звучи много хубаво, някак академично biggrin.gif biggrin.gif както и да го наречем обаче, е факт, че е хубава система.
SUBARU Outback 3.0 H6 2005

Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5637
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 362
Местоположение: Варна

Мнениеот Akima » 28 яну 2011 00:11

Стига да не го забравиш включен и да караш 30 км преди да се усетиш - жената на един приятел направо му е*а Импрезата Комби. cool.gif
Последна промяна от Akima на 28 яну 2011 00:14, променено общо 1 път.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

mitoko
Мнения: 2017
Регистриран: 22 ное 2007 15:31
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнениеот mitoko » 28 яну 2011 00:13

gh0s7r1d3r написа:говорехме за "някои" СУВ-ове и ясно описах ситуациите при които сме ги пробвали. Нивата беше с нови гуми, само че руски biggrin.gif а Кю7-цата беше със сигурност с нови гуми. И със сигурност видях с очите си как я дърпа аутбек-а. За УАЗ-ката си признавам, че не съм го виждал с очите си, но 5-6 човека го потвърдиха. Иначе старото легаси има един лост, който включва някакъв блокаж и някакъв вид "бавни" скорости, но не знам на какъв точно принцип действа. Аутбека е автоматик и има едно копче "холд", което също е някакъв вид блокаж или нещо такова, но и за него нямам особено представа как точно действа.

друго интересно нещо е, че с легасито се ходи на лов и се минава по пътищата, по които минават СУВ-овете и като цяло не е имало проблеми, освен ако няма адски много сняг, защото опира "по корем" и няма мърдане. естествено, има доста "джипове", които превъзхождат в не едно отношение субару, но безспорно има доста СУВ-ове, които са по-зле от субару извън пътя


тоя бек дето е на твоя приятел ли, 1999 викаш е ама коя генерация е точно че те тогава се сменят

http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Outback
в уики -то дават First generation (1995–1999) и Second generation (1998–2004)

wacko.gif
Последна промяна от mitoko на 28 яну 2011 00:15, променено общо 1 път.

gh0s7r1d3r
Мнения: 401
Регистриран: 18 ное 2010 00:28
Репутация: 0

Мнениеот gh0s7r1d3r » 28 яну 2011 00:13

Akima написа:Стига да не го забравиш включен и да караш 30 км преди дасе усетиш - жената на един приятел направо му е*а Импрезата Комби. cool.gif


хахахах, е случва се понякога. нали знаеш, дето една жена звъни на мъжа си и му вика: -скъпи, в карбуратора има вода! ?
SUBARU Outback 3.0 H6 2005

Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008

proscrip
Мнения: 373
Регистриран: 26 мар 2006 12:46
Репутация: 0
Местоположение: Варна

Мнениеот proscrip » 15 фев 2011 16:14

Яяяя, какво станало тука - тя темата за МХ - пък хората за дифове и блокажи на събита гооврят.

Може ли и аз да мина?

- преди имах Легаси 3 ген - атмосферка - ръчна - виско муфа на междинния дифф - ако ти увисне у въздуха единия мост - другия драпа, ако останеш с по едно колело от двата моста във въздуха - нема издрапване - имаше ЕСП/тракшъни - вадим лопата и продължаваме.
- сега имам не едно ми 2 легасита турбо 1 ген - комбита - досега не съм закъсвал никъде, газим и колата излиза от секъде, стига да не легна по корем, което е доста лесно - предвид височината на колата. Всички турбо легасита първа генерация са с ЛСД отзад - за европейските говоря - за САЩ и Канада май е опция.

Та, легаси 1 турбо не може да се мери с Уаз-а, Нива, или каквото и да е с клиренс 10 см отгоре, щото като опре по корем и два твърди блокажа да имаш ше си връткаш гумите да ти зареждат динамото. Обаче на сняг до 20-25 см и на ситен пясък е като верижна машина - стига да не сте си местили кулера отпред, че стават кофти демиджи


Върни се в “Subaru + MX5”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта