Страница 6 от 6

Публикувано на: 15 Фев 2011 16:39
от MX5
proscrip написа:Яяяя, какво станало тука - тя темата за МХ - пък хората за дифове и блокажи на събита гооврят.

Може ли и аз да мина?

- преди имах Легаси 3 ген - атмосферка - ръчна - виско муфа на междинния дифф - ако ти увисне у въздуха единия мост - другия драпа, ако останеш с по едно колело от двата моста във въздуха - нема издрапване - имаше ЕСП/тракшъни - вадим лопата и продължаваме.
- сега имам не едно ми 2 легасита турбо 1 ген - комбита - досега не съм закъсвал никъде, газим и колата излиза от секъде, стига да не легна по корем, което е доста лесно - предвид височината на колата. Всички турбо легасита първа генерация са с ЛСД отзад - за европейските говоря - за САЩ и Канада май е опция.

Та, легаси 1 турбо не може да се мери с Уаз-а, Нива, или каквото и да е с клиренс 10 см отгоре, щото като опре по корем и два твърди блокажа да имаш ше си връткаш гумите да ти зареждат динамото. Обаче на сняг до 20-25 см и на ситен пясък е като верижна машина - стига да не сте си местили кулера отпред, че стават кофти демиджи
Air suspension kit? wink.gif Струва мисля към 3 бона и нещо и поне 10 см ще може да вдигнеш, когато потрябва. Сигурно по-евтино ще да си вземеш Нива де smile.gif



Публикувано на: 15 Фев 2011 18:44
от proscrip
MX5 написа:
proscrip написа:Яяяя, какво станало тука - тя темата за МХ - пък хората за дифове и блокажи на събита гооврят.

Може ли и аз да мина?

- преди имах Легаси 3 ген - атмосферка - ръчна - виско муфа на междинния дифф - ако ти увисне у въздуха единия мост - другия драпа, ако останеш с по едно колело от двата моста във въздуха - нема издрапване - имаше ЕСП/тракшъни - вадим лопата и продължаваме.
- сега имам не едно ми 2 легасита турбо 1 ген - комбита - досега не съм закъсвал никъде, газим и колата излиза от секъде, стига да не легна по корем, което е доста лесно - предвид височината на колата. Всички турбо легасита първа генерация са с ЛСД отзад - за европейските говоря - за САЩ и Канада май е опция.

Та, легаси 1 турбо не може да се мери с Уаз-а, Нива, или каквото и да е с клиренс 10 см отгоре, щото като опре по корем и два твърди блокажа да имаш ше си връткаш гумите да ти зареждат динамото. Обаче на сняг до 20-25 см и на ситен пясък е като верижна машина - стига да не сте си местили кулера отпред, че стават кофти демиджи
Air suspension kit? wink.gif Струва мисля към 3 бона и нещо и поне 10 см ще може да вдигнеш, когато потрябва. Сигурно по-евтино ще да си вземеш Нива де smile.gif

10 - не, ама 7 см ще дигнеш, после идва веселбата като тръгнеш да сменяш компонентите по въздушното окачване, което освен, че е доста пари се скапва и бързо в нашите условия /и въздуха ни е менте у БГ/ и идва по-евнито да си земеш УАЗ или Нива, че дори и 70-а на Тойота да си я караш по предназначение

Публикувано на: 31 Мар 2011 21:37
от zi_zi_top
Мисля, че и този автомобил трябва да го включите вече в анкетата.

http://www.cars.bg/autonews/business/937

Публикувано на: 01 Апр 2011 09:07
от Japanese_fever
zi_zi_top написа:Мисля, че и този автомобил трябва да го включите вече в анкетата.
Има бая вода да изтече, докато се докаже като MX5-цата.