Subaru BRZ -> следващият месец във Франкфурт

jamie: "Абе съвсем сериозно предлагам подфорум "Субару". Така и така Тойота ще ги купи."

BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
MX5
Мнения: 2560
Регистриран: 20 ное 2008 09:47
Репутация: 0
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот MX5 » 24 авг 2011 01:16

V35GTR написа:Hint: Pogledni poziciata na motora sprqmo prednia axle i pomisli malko za weight distribution ...


Колата направо си плаче за добавяне на преден diff и полуоски ... wink.gif


Потребителски аватар
MX5
Мнения: 2560
Регистриран: 20 ное 2008 09:47
Репутация: 0
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот MX5 » 24 авг 2011 01:31

rudolf написа:колко килограма е субито?? за сега знае ли се какъв баланс е привидно?


Предполагам ще е горе-долу колкото N/A Impreza или Legacy без transfer case, преден diff и предни полуоски. 3000 lb ?



Потребителски аватар
MX5
Мнения: 2560
Регистриран: 20 ное 2008 09:47
Репутация: 0
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот MX5 » 24 авг 2011 01:33

Chevy Corvette:

Изображение

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 24 авг 2011 01:54

MX5 написа:
Това нещо изглежда май правено на базата на Impreza или Legacy, а не изцяло нова платформа ...
Просто Тойота hype-ваха до небесата новата им супер спортна кола, а то май се оказва доста нискобюджетна ширпотреба ...


Ще позлват същата платворма за FT-86 ли?

Инче, ако е така ше им малко understeer, ама ше го правим със по-добро оказване и задкормилното у-во. biggrin.gif

S2000 като е с матор зад предната ос и задно, 'що го го бие Адам със Сивик-а, с предо и двигател пред оста?
Теглото и окачването не са ли важни, отделно заткормилното у-во.
Сега да сравняваме една кола за $20К със S2000 и Корвет ми се струва несериаоно.
Ако е близо до хендлинга на МХ-5 ще е чудесно.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
Bass_Man
Мнения: 5511
Регистриран: 15 сеп 2007 20:38
Репутация: 18
Местоположение: София

Мнениеот Bass_Man » 24 авг 2011 02:10

MX5 написа:
Bass_Man написа:Има ли идея какви ще са скоростите , че така малко на Гетраг или ЗФ ми приличат ?


Според мен вариант на техните си 5 или 6 скоростни кутии - на мен на това ми прилича.




Нещо по-късичка ми се вижда но все пак е доста от далече :whistle: .

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 24 авг 2011 06:20

MX5 написа:
rudolf написа:колко килограма е субито?? за сега знае ли се какъв баланс е привидно?


Предполагам ще е горе-долу колкото N/A Impreza или Legacy без transfer case, преден diff и предни полуоски. 3000 lb ?


WOW ohmy.gif
Tova durventze, ako e 3000 lb. i 200 konq naistina go otpishete, ta toi moq Civic e 2400 lb., a MX-5 (NC) e okolo 2400 lb.
Trqbva da e okolo 21-2200 lb. za da si zaslujava 200-te konq i da mu se svalq o6te tegloto, ako shte se tuningova.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 4497
Регистриран: 21 ное 2007 02:15
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rudolf » 24 авг 2011 11:55

момчета при кастер,коя точка с гледа като основна за килата--на главината или на шапката на амортисиора?

аз си усложих живота 1 месеца за едни 5-6 сантима по назад да дойде мотора...и сега стеблото на амортисиора е около свеща на 2ри цилиндър,,,преди беше по средата...

Потребителски аватар
MX5
Мнения: 2560
Регистриран: 20 ное 2008 09:47
Репутация: 0
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот MX5 » 24 авг 2011 17:03

rudolf написа:момчета при кастер,коя точка с гледа като основна за килата--на главината или на шапката на амортисиора?


Качваш колата да стъпи с гумите върху 4-те кантара и каквото покаже. Къде се намира амортесьора няма никакво значение - ня някои коли е даже хоризонтално ...

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 24 авг 2011 18:22

MX5 написа:


Току-що видях тая снимка - точно каквото бях очаквал ... RWD fail wacko.gif
Subaru направо да минават на AWD версията, а Тойота, като дори не планират AWD вариант, са пълен fail с тоя FT86/FT-S... wacko.gif wacko.gif


Видях я тази снимка на материала. Това може да е прозиволна снимка от някой друг модел на Субару и въобще BRZ да не изглежда с този дизайн. Отделно един боксер стои много по-ниско от обикновен 4 цил. редови мотор.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
MX5
Мнения: 2560
Регистриран: 20 ное 2008 09:47
Репутация: 0
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот MX5 » 24 авг 2011 18:38

Japanese_fever написа:Видях я тази снимка на материала. Това може да е прозиволна снимка от някой друг модел на Субару и въобще BRZ да не изглежда с този дизайн.


Те така си слагат случайни снимки на материалите за BRZ.
И кой е тоя модел, от който е снимката?




Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 4497
Регистриран: 21 ное 2007 02:15
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rudolf » 24 авг 2011 18:41

MX5 написа:
rudolf написа:момчета при кастер,коя точка с гледа като основна за килата--на главината или на шапката на амортисиора?


Качваш колата да стъпи с гумите върху 4-те кантара и каквото покаже. Къде се намира амортесьора няма никакво значение - ня някои коли е даже хоризонтално ...


верно:)

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 24 авг 2011 19:42

1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
V35GTR
Мнения: 2945
Регистриран: 09 мар 2005 00:43
Репутация: 0
Местоположение: Chicago
Контакти:

Мнениеот V35GTR » 24 авг 2011 19:48

^phayl!
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа:Обещавам да не се отклонявам от темата и да...


Върни се в “Subaru + MX5”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта