100к тест на XV дизел-техн.въпроси

jamie: "Абе съвсем сериозно предлагам подфорум "Субару". Така и така Тойота ще ги купи."

BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
jim_beam
Мнения: 2271
Регистриран: 25 юли 2007 23:01
Репутация: 17
Местоположение: Австрия

100к тест на XV дизел-техн.въпроси

Мнениеот jim_beam » 24 фев 2015 22:48

привет!

наскоро излезе 100к тест на този модел с 2.0 дизел,който се оказва толкова негативен,колкото и този на ауди Q3 tdi.
понеже се интересувам точно от боксера дизел не разбирам какво точно не могат да издялкат,че да тръгне безпроблемно най-после.
първата серия бяха сложили много уплътнителна паста на някаква гарнитура,което беше запушило канали за маслото или за антифриза.от там хвърляха масово мотори.
помислих си,че актуалните вече са ги оправили.теста всъщтност е направен за 2год.,значи възможно е тези XV-та да са с последните стари мотори,кой знае.
след разглабянето на мотора 2 бутала били по периферията стопени поради дефектни дюзи дензо.били дефектирали,защото имало метални частици или финни стружки,които ги прецакали.а сега де,откъде са дошли тия боклуци?от калпава горивна помпа ли?стените на цилиндрите били със сериозни следи от износване!?това заради хоризонталното им разположение ли е или е следствие от горепосочените щети?
иначе мотора като разход е много икономичен,но дали ще успеят да го закърпят откъм надеждност.

минавам на бензиновите боксери,все пак бяха известни с безпроблемност.оказва се,че определени мотори,които се слагат на wrx,им горят гарнитурите.ок тия точно не ме интересуват,а форестъра.най-вече с cvt-автоматик.при нормалния 2.0 атмосф. 150к.с.,който е доста по-евтин,вече има една строшена кутия заради скъсана верига(вътре в ск.кутия).след проучване се оказва,че калпавата фирма LUK ги произвежда техните вериги,прехвърлят вината на някаква под-фирма,която ги закалявала и оплескала някаква партида.наскоро пуснаха форестър дизел с cvt,досега при дизела я имаше само в аутбек.уж за дизелите и за форестър XT турбо 240 кс с такава кутия били подсилили веригата.
всички тия минуси при актуалните модели са доста тревожни,направо отблъскват потенциални клиенти.

бих се радвал някой техн.запознат да направи някое предположение къде може да е причината за неудачите,поне за мотора да кажем,откъде идват тия стружки...

мерси предварително!


пс>ще се опитам да намеря линка за теста,макар че е на немски.
ето>
http://www.autobild.de/artikel/subaru-x ... 57749.html
RAV4 D4D 2007 с кожен салон,фронт гард,ролбари,Вебасто,парктроник,CC,Blaupunkt,17''...

Изображение

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: 100к тест на XV дизел-техн.въпроси

Мнениеот Japanese_fever » 26 фев 2015 22:25

Ужас... С всеки изминал ден чувам все повече тревожни новини за Субару.

Бензиновите им двигатели също не са цвете за мирисане, особено тези на Форестър. Познат, тук в САЩ, който си купи чисто нов Форестър се оплака, че от смяна до смяна маслото му е на Мин. Оплакал се в дилъра и му казал, че било нормално, даже си го пишело в книжката, че си гори масло дори като нов. Просто нямам думи...

Отделно имаме човек от форума, който стопи бутало на неговия WRX STi, но той и едни афтър маркет работи направи, та и от там си навлече беля. Иначе от дилъра на субару едвам му смениха буталото. Все пак не е шега работа да се цепи боксер! Ако KANU или ALTEZZA желаят да разкажат цялата история.ALTEZZA кара вече няколко години Legasy, а KANU продължава да кара WRX на рали мероприятия, но е поне от тези преди 10 години.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
jim_beam
Мнения: 2271
Регистриран: 25 юли 2007 23:01
Репутация: 17
Местоположение: Австрия

Re: 100к тест на XV дизел-техн.въпроси

Мнениеот jim_beam » 28 фев 2015 23:12

днес като разхождах кучето покрай мен мина един аутбек дизел такси,толкова шумно боботеше,че окончателно се отказах от моите мераци.ако ще е 4х4 нещо друго ще трябва да търся,жалко...
RAV4 D4D 2007 с кожен салон,фронт гард,ролбари,Вебасто,парктроник,CC,Blaupunkt,17''...



Изображение

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: 100к тест на XV дизел-техн.въпроси

Мнениеот Japanese_fever » 01 мар 2015 07:21

Японска кола дизел е светотатство. Аз сигурно никога не бих карал дизел, освен ако не е Мерцедес или БМВ.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

proscrip
Мнения: 373
Регистриран: 26 мар 2006 12:46
Репутация: 0
Местоположение: Варна

Re: 100к тест на XV дизел-техн.въпроси

Мнениеот proscrip » 23 мар 2015 23:09

За боксер дизела - проблемът е ясен, няма как да го докарат.... Основния проблем беше при коляновия вал, подсилиха го - избиха други неща.

Причината е проста - идеята на дизела е въртящ момент на ниски обороти - това е основно противоречие с архитектурата на боксерите на субару - голям диаметър и много къс ход на буталото - няма къде да иде тоз момент. Това е проблем и при турбо бензина, когато собствениците му смъкват много границата на въртящия момент в оборотите - на тоз боксер му трябват обороти, за да разтовари момента и да го метне към трансмисията - реално лесно може да се направи от определени обороти до 7000 графиката на момента да е почти права, но с късен пик - доколкото съм забелязал над 3500, което за дизел е безмислено. Мисля, че в последното поколение промениха хода на буталото и диаметър - но все пак са ограничени откъм ход за 2.0 л дизел.

Има нещо съмнително, че откак влезе Тойота в Субару нещата взеха да се скапват ermm.gif ....

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9379
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: 100к тест на XV дизел-техн.въпроси

Мнениеот Japanese_fever » 24 мар 2015 20:41

Може би Тойота ги полват за опитни зайчета като по-малка фирма и за това. biggrin.gif
Аз лично за първи път чувам за боксер дизел. ermm.gif
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!


Върни се в “Subaru + MX5”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта