STI Podkrepa
- racing_fan
- Мнения: 182
- Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
- Местоположение: София
Mnogo hubav izbor, sakvartiranta mi ima takiva na negovoto BMW no sa v krafiten cvqt, opredeleno v Gold mi haresvat pove4e
Malko update i ot mene po moqta kola. Slojih i spoilera WRC replica, i instalirah Stage 1 software Accesport. Kolata stana mnogo po smooth, nqma go ve4e otvratitelniq turbo creep i varvi malko pove4e. Sega sa na dneven red prujini i sway barove no koga li....neznam
Mislq 4e imam nujda ot po dobra snimka na kolata s noviq spoiler sa6to
Malko update i ot mene po moqta kola. Slojih i spoilera WRC replica, i instalirah Stage 1 software Accesport. Kolata stana mnogo po smooth, nqma go ve4e otvratitelniq turbo creep i varvi malko pove4e. Sega sa na dneven red prujini i sway barove no koga li....neznam
Mislq 4e imam nujda ot po dobra snimka na kolata s noviq spoiler sa6to
- Прикачени файлове
-
- Photo0180.jpg (401.62 KiB) Преглеждано 2761 пъти
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Аз пак доколкото знам дисковете са Клас Б а на STi sa Class-A ...maggkrabar написа:новото попълнение на Субару сервизът - 350Z. турихме накладки за 50лв - никъде нямаше истински и докато дойдат...
колата е много готина, и много добре стои на фона на импресите. спирачките са същите нато на STI, има само малка разлика в накладките
- racing_fan
- Мнения: 182
- Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
- Местоположение: София
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- racing_fan
- Мнения: 182
- Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
- Местоположение: София
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
малко факти за STi в БГ - много STi има тука, да знаете! и поне при нас няма нито една редовна - почти всички имат някакъв тунинг - най-малкото мнооого лепенки
2.5 моторът го трошат като за световно. в момента имам две разглобени, утре разглобявам още една с изпочупени бутала - при 220км/ч остава без масло и задира валът . на 2-3 вече им сложихме ковани карантии и ги понадухме. 2.5 двигателят е страшен като му се сложат правилните железа. има едно 2.5 с ковани карантии(всякакви косуърд железа), което вече се кара на 1.5 бара. колата е на коиловъри, навсякъде полиуретан - единствен недостатък според мен е липсата на челен кулер. вместо това момчето си сложи PERRIN кулер, който замества оригиналният. преди смяната на железата колата се наду със сток карантии до 1.6 бара с тенденции да поломи моторът. дигаше 250км/ч като на шега, на правата пред сервизът. все пак успя да духне гарнитури, и задра две от буталата. момчето я хвана навреме че харчи масло и не поломи двигателят. аз още като дойде му казах че ще се счупи, ама той искаше да се увери сам
имаме и една 2.0, 2004г, бившата тренировъчна на Крум Дончев. тя е с манияшки турбо кит APS с турбина гарет за 700кс, съединителят е carbonetics triple plate, челен кулер, коиловъри, акумулаторът преместихме в багажникът - собственик е Мишо от Бургас. само си чака 850сс дюзите и на 1.7 бара ще прави чудеса - мапер е Келеша съединителя го монтирах два часа - то са едни карбонови плочи, едни чудеса с 16 болтчета има специална процедура по разработване 2000км, и още една специална подгряваща процедура преди юнашко газене. държи до 1000кс, може да се ползва полусъединител около половин секунда максимум. карбон, а не керамика! обръща се и вилката, а лагерът на съединителя се сменя с такъв от нисан. за лош късмет на Мишо - въпреки старанието, като му сменях гарнитурите на капаците му прищипах едната гарнитура та имаше малък теч на масло, но го оправиха. гаф май ще му подаря един BLITZ racing радиатор за компенсация. ето ги снимките:
П.П. вече се специализирах в навиване на колектори с термоизолационна лента. специално при субарата, понеже има меки връзки на хедърите - ако не се направи като хората, лентата се къса много бързо. ама му хванах цаката - с тънка лента, плътно навита, с по една скоба в двата края, а не както го правят на много места, с тел. вижте на Мишо хедърите как съм ги намотал той не искаше да ги намотвам целите, защото в Бургас има много влага и мухлясвали. но в софето няма грижи и им ги намотваме целите. успях да крадна доста бигачкови карти за US STi, написах една програма, която ги конвертира за европейските - има разлика в таблиците. сега вече за около 10 минути и европейско STi полудява ама ако е 2.5 и не е оправен моторът - хвърля котва за една минута намерих хубав софтуер, с който мога да следя всички важни параметри директно от OBD II буксата - така избягвам опасността от лоши горивни смеси, а и не се налага да им връзвам широколентова сонда, чета директно стандартната, тя е широколентова и дава AFR-то, стига да вържеш кабелите като хората. ЕКУ-то на тези коли е много яко, можеш да правиш с него каквото ти скимне, и изобщо не е нужна допълнителна електроника. само с лаптоп и един кабел може да се вдига мощността докато държат железата
2.5 моторът го трошат като за световно. в момента имам две разглобени, утре разглобявам още една с изпочупени бутала - при 220км/ч остава без масло и задира валът . на 2-3 вече им сложихме ковани карантии и ги понадухме. 2.5 двигателят е страшен като му се сложат правилните железа. има едно 2.5 с ковани карантии(всякакви косуърд железа), което вече се кара на 1.5 бара. колата е на коиловъри, навсякъде полиуретан - единствен недостатък според мен е липсата на челен кулер. вместо това момчето си сложи PERRIN кулер, който замества оригиналният. преди смяната на железата колата се наду със сток карантии до 1.6 бара с тенденции да поломи моторът. дигаше 250км/ч като на шега, на правата пред сервизът. все пак успя да духне гарнитури, и задра две от буталата. момчето я хвана навреме че харчи масло и не поломи двигателят. аз още като дойде му казах че ще се счупи, ама той искаше да се увери сам
имаме и една 2.0, 2004г, бившата тренировъчна на Крум Дончев. тя е с манияшки турбо кит APS с турбина гарет за 700кс, съединителят е carbonetics triple plate, челен кулер, коиловъри, акумулаторът преместихме в багажникът - собственик е Мишо от Бургас. само си чака 850сс дюзите и на 1.7 бара ще прави чудеса - мапер е Келеша съединителя го монтирах два часа - то са едни карбонови плочи, едни чудеса с 16 болтчета има специална процедура по разработване 2000км, и още една специална подгряваща процедура преди юнашко газене. държи до 1000кс, може да се ползва полусъединител около половин секунда максимум. карбон, а не керамика! обръща се и вилката, а лагерът на съединителя се сменя с такъв от нисан. за лош късмет на Мишо - въпреки старанието, като му сменях гарнитурите на капаците му прищипах едната гарнитура та имаше малък теч на масло, но го оправиха. гаф май ще му подаря един BLITZ racing радиатор за компенсация. ето ги снимките:
П.П. вече се специализирах в навиване на колектори с термоизолационна лента. специално при субарата, понеже има меки връзки на хедърите - ако не се направи като хората, лентата се къса много бързо. ама му хванах цаката - с тънка лента, плътно навита, с по една скоба в двата края, а не както го правят на много места, с тел. вижте на Мишо хедърите как съм ги намотал той не искаше да ги намотвам целите, защото в Бургас има много влага и мухлясвали. но в софето няма грижи и им ги намотваме целите. успях да крадна доста бигачкови карти за US STi, написах една програма, която ги конвертира за европейските - има разлика в таблиците. сега вече за около 10 минути и европейско STi полудява ама ако е 2.5 и не е оправен моторът - хвърля котва за една минута намерих хубав софтуер, с който мога да следя всички важни параметри директно от OBD II буксата - така избягвам опасността от лоши горивни смеси, а и не се налага да им връзвам широколентова сонда, чета директно стандартната, тя е широколентова и дава AFR-то, стига да вържеш кабелите като хората. ЕКУ-то на тези коли е много яко, можеш да правиш с него каквото ти скимне, и изобщо не е нужна допълнителна електроника. само с лаптоп и един кабел може да се вдига мощността докато държат железата
status: за БАН
- racing_fan
- Мнения: 182
- Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
- Местоположение: София
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
да, точно такъв е - позволява около половин секунда полусъединител без проблем. ама има разни специални процедури за удължаване на живота на плочите - на Мишо като му ги прочетох свят му се зави т.е. преди всяка яка ръчка е добре да се извърши 5 минутна подгряваща процедура - та като настъпиш яко плочите вече да са дигнали достатъчно температура
Мишо тва субару го купи стоковица - имаше само кевларен щит под двигателя, ама той ми го подари и му сложихме ламаринен. наслагал е доста оръжия, ама още не е готово. иначе колата кърти - тва е моделът който на и мен най-много ми харесва
Мишо тва субару го купи стоковица - имаше само кевларен щит под двигателя, ама той ми го подари и му сложихме ламаринен. наслагал е доста оръжия, ама още не е готово. иначе колата кърти - тва е моделът който на и мен най-много ми харесва
status: за БАН
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта