Страница 6 от 8

Re: покана

Публикувано на: 03 Юни 2009 00:20
от MX5
andrian999999 написа:АБЕ ИЗВИНЯВАИ АМА СИ МНОГО..... ПАРЧЕ МИ ДАИ ДА СИ ГИ МЕРИМЕ Н
Тоя пак комплексите го изтрещяха ...
andrian999999 написа:1. КОГАТО МОИТА КОЛА Е БИЛА РАЛИ ШАМПИОН 1994 АМЕРИКАНЦИТЕ СА КАЗВАЛИ ТАЗИ Е АВТОМАТИК , ЗНАЧИ Е СПОРТНА!!!!
Забрави да добавиш, че те, също като японците, доматите ги ядат заедно с въжетата и колците ... laugh.gif
andrian999999 написа:2. ЗА ОКАЧВАНЕТО КАЖИ МИ 2009 ГОДИНА СМЕ А КОРВЕТА ТИ Е С РЕСОРИИИИИ!!!! ИЗВИНЯВАИ АМА ТОВА НЕ ГО ЛИ СЛАГАХА НА ЛАЗКАТА, КАМАЗА, И НА МОСКВИЧА 12 КОИТО ДЯДО ТИ Е КАРАЛ
Тук си пролича, че освен комплексар, си и доста неграмотен на тема как работи окачването на един автомобил laugh.gif

Корвета е доста далеч от на дедо ти Москвича и много по-напред от тоя леген дето го караш.

За разлика от твоята МакСтрът/SuperStrutShit бингия, окачването му е double wishbone геометрия с алуминиеви носачи.

А на това, на което му викаш ресор е минало покрай руските ресори.
Просто вместо винтова пружина, ползват напречен еластичен елемент, направен от композити. И тоя елемент има следните много важни предимства:
- по-лек е от винтова пружина
- по-ниско разположен (под носачите), понижава центъра на масите
- за разлика от конфигурациите с винтова пружина около амортесьор, при движение на окачването не поражда напречни сили върху амортесьора (създаващи допълнително триене).
- играе ролята и на реактивна щанга (т.е. пестиш маса и от това, че не ти трябва допълнителна реактивна щанга)

Недостатъците са:
- Заема повече място
- Струва много пари да се направи. Цената е към 10 пъти по-висока от винтова пружина
- Не са универсални - формата трябва да е направена за конкретния модел автомобил
- При offroad (рали и т.н.) могат да се повредят по-лесно, защото са по-ниско разположени.

Та следващия път иди кажи на отборите във Формула 1, вместо double wishbone геометрия и торсиони, да започнат да ползват твоите Макферсони и винтови пружини, че да могат да завиват и наляво, и надясно ... laugh.gif



Re: покана

Публикувано на: 03 Юни 2009 03:39
от Japanese_fever
andrian999999 написа: АБЕ ИЗВИНЯВАИ АМА СИ МНОГО..... ПАРЧЕ МИ ДАИ ДА СИ ГИ МЕРИМЕ Н
......
Ще СКОЧА В 911 ТУРБО С МАЛКИЯ МУ ПИКЛИВ БОКСТЕР 3,6 ИМА НЕМА 500 КОНЯ
biggrin.gif
Back4eeeeeeeeeee, o6te li karash druglivata Celica s 160km/h po ulicite na Sofia/Belogradchik?!? laugh.gif V Belogradchik ima li asfaltirani ulici btw? :whistle:

Sledvashtiq put kato karash s 160km.h po ulicite na grada vzemi i 6terka si v kolata da si PO-SOGUREN, 4e dokato karash nqma da izko4i pred teb na ulicata!!! smile.gif

Smotanqk! mad.gif

Публикувано на: 03 Юни 2009 04:47
от Japanese_fever
smb написа:обратно по темата...

получих си RCE пружинките. Вече трябва да съм доста по-конкурентен на аутокросите ...[/img]
the bump stops are the same like on my Civic. biggrin.gif
Very ugly springs, btw. mellow.gif Why didn't they paint them red or orange like all racing stuff?!? wacko.gif biggrin.gif

Публикувано на: 03 Юни 2009 06:18
от Japanese_fever
smb написа:
според теб какво значение има какъв цвят са пружините, като се има на предвид, че изключително рядко ще бъдат виждани ?
Tzvetovete za men sa ot osobeno, specilano zna4eni.

Vij tzvetovete na K&N mnogo me ketq. Nqkaksi topli sa - cherveno i oranjevo. Ina4e moite uplatneniq za filter-a sa 4erni, ne kato nekoi selski 4erveni, julti tongue.gif ili sini. laugh.gif

Re: покана

Публикувано на: 03 Юни 2009 13:49
от rudolf
andrian999999 написа:...
едва след като започнеш да се интересуваш от автомобили,и скъсаш с алхимията,ще разбереш колко много елементарни неща не знаеш за тях...
не е срамно да си фен който не разбира,,,не е срамно да се учиш,независимо дали и съгласен с нещо или не.
аз съм по възрастен от повечето членове на форума и не се срамувам да питам като първолак, да искам мнение и да си признавам кат бъркам.

след като помагах за направата на спортен автомобил,,,след като бях прочел 1-2 книжки за автомобили,присъствах на сбирка на форума и се уверих какви елементарни пропуски имам в техническата култура..а на теми като електроника--направо не ги разбирах за какво говорят,,и не можех дори да формулирам въпрос.
колегите с които си в дебат,са прекрасни и отзивчиви хора.

п.с. за физиката ,няма никакво значение какъв дизайн има колата ти,марката , и дали ти си я обичаш и и се кефиш...

Re: покана

Публикувано на: 03 Юни 2009 13:54
от andrian999999
Japanese_fever написа:
andrian999999 написа: АБЕ ИЗВИНЯВАИ АМА СИ МНОГО..... ПАРЧЕ МИ ДАИ ДА СИ ГИ МЕРИМЕ Н
......
Ще СКОЧА В 911 ТУРБО С МАЛКИЯ МУ ПИКЛИВ БОКСТЕР 3,6 ИМА НЕМА 500 КОНЯ
biggrin.gif
Back4eeeeeeeeeee, o6te li karash druglivata Celica s 160km/h po ulicite na Sofia/Belogradchik?!? laugh.gif V Belogradchik ima li asfaltirani ulici btw? :whistle:

Sledvashtiq put kato karash s 160km.h po ulicite na grada vzemi i 6terka si v kolata da si PO-SOGUREN, 4e dokato karash nqma da izko4i pred teb na ulicata!!! smile.gif

Smotanqk! mad.gif

ТИ ЗАТОВА ЛИ ОТИДЕ В ЩАТИТЕ? ОТ ЛИЧЕН ОПИТ ЛИ ЗНАЕШ, ЩТОТО ТАМ КЪДЕТО СИ СЕ РОДИЛ НЯМАТЕ АСФАЛТ ! "ЕМИГРАНТ" това маи нетрябваше да го пиша , че са ще изпишеш томове
biggrin.gif

Re: покана

Публикувано на: 03 Юни 2009 14:08
от andrian999999
bad_dog написа:
andrian999999 написа:глупости разни
Човек, не е зле да те прегледа специалист. Явно имаш сериозен проблем с гнева, съчетан с неспособност да изразиш мислите си (явно защото такива липсват), което от своя страна вероятно е породило комплексите, които демострираш откакто си се регистрирал.
Очевидно си доста неграмотен по автомобилните въпроси, така че вместо да губиш време пред монитора, отиди да теглиш един бой на жена си и лягай да спиш...
не бе с грешно впечатление си останал, с гнева нямам проблеми даже ми много забавно и смешно като чета и пиша. някакво момче написа че карало със 160-180 по улиците на софия със своето субару и аз му написах ако ще и с 200 да кара ама с премерен риск. и от тук вече темата придоби истинси смисъл И АЗ СЪМ В СЕКТАТА biggrin.gif

Re: покана

Публикувано на: 03 Юни 2009 15:28
от Japanese_fever
andrian999999 написа:

ТИ ЗАТОВА ЛИ ОТИДЕ В ЩАТИТЕ? ОТ ЛИЧЕН ОПИТ ЛИ ЗНАЕШ, ЩТОТО ТАМ КЪДЕТО СИ СЕ РОДИЛ НЯМАТЕ АСФАЛТ ! "ЕМИГРАНТ" това маи нетрябваше да го пиша , че са ще изпишеш томове
biggrin.gif
Abeeeee, ne znam dali da pisha, 4e skoro mai tuk vsi4ko 6te bude iztrito.
Ama kakda ti obqsnq, 4e asfalta nqma ni6to ob6to s moqta imigrantska dusha. Ama tuk v USA nqma - Mama mesi, tati nosi. Nali znaesh! laugh.gif wink.gif

Публикувано на: 03 Юни 2009 16:22
от ugabuga
toia she go ban-ne li bat Asen nai nakraia??

Re: покана

Публикувано на: 03 Юни 2009 17:28
от MX5
andrian999999 написа:...
Не е истина какъв "философ" се пръкна тука laugh.gif
Нещо много му се е събрало отвътре ... я от жената, я като малък ... laugh.gif



Re: покана

Публикувано на: 03 Юни 2009 17:59
от andrian999999
Japanese_fever написа:
andrian999999 написа:

ТИ ЗАТОВА ЛИ ОТИДЕ В ЩАТИТЕ? ОТ ЛИЧЕН ОПИТ ЛИ ЗНАЕШ, ЩТОТО ТАМ КЪДЕТО СИ СЕ РОДИЛ НЯМАТЕ АСФАЛТ ! "ЕМИГРАНТ" това маи нетрябваше да го пиша , че са ще изпишеш томове
biggrin.gif
Abeeeee, ne znam dali da pisha, 4e skoro mai tuk vsi4ko 6te bude iztrito.
Ama kakda ti obqsnq, 4e asfalta nqma ni6to ob6to s moqta imigrantska dusha. Ama tuk v USA nqma - Mama mesi, tati nosi. Nali znaesh! laugh.gif wink.gif
ПРАВ СИ !!!
СПИРАМ КРАЙ biggrin.gif

Публикувано на: 03 Юни 2009 18:00
от MX5
smb написа:обратно по темата...

получих си RCE пружинките. Вече трябва да съм доста по-конкурентен на аутокросите

утре вечер ще ги монтираме и ще пием бири :cheers:

Рапорт даден. biggrin.gif

Много гърчави тез пружинки :whistle: ... j/k wink.gif

Аз тая седмица съм почивка от тия неща - най-много да измия колата. На ремаркето един лагер трябва да се сменя, но ме е хванал мързела - докато са на Maywood следващите състезания, все ще стигне някакси :)

Следващото състезание с WCMC на Maywood е на 13-ти Юни. Идваш ли?



Публикувано на: 03 Юни 2009 18:04
от MX5
smb написа:ako si napravq alignment do togava i jenata me pusne.... DA unsure.gif
Сходимостта ще ти я нагласят за 20 мин има-няма ... wink.gif
Жената не се ли кефи на екстремни изживявания? Докарай я да се вози и току-виж се запалила.



Публикувано на: 03 Юни 2009 18:16
от b_d
Ето къде са изчезналите седалки на Лорда!

Пипнахме крадците!

Публикувано на: 04 Юни 2009 09:13
от Troshko
smb написа:пружините са сложени и първите ми впечатления са много добри, вече при ускорение и спиране не се накланя толкова и сложих максимален камбър, струва ми се че е завива вече мигновенно и в завой като цъкна спирачката има лека склонност към oversteer. Не усетих understeer но и не съм я напъвал много, че нямаше време.

А возенето определено е по-добро от преди. Малки неравности и дори линийте на влака се усещат много по-малко. Само на по-големи препятствия се усеща, че е по-твърдо когато по-мекото на пружините вече е събрано. biggrin.gif

:wav:
Яка работа tongue.gif