За едно Легаси турбо

jamie: "Абе съвсем сериозно предлагам подфорум "Субару". Така и така Тойота ще ги купи."

BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"
ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 16 Дек 2008 17:17

Royal purple ftw :thumbsup:
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 16 Дек 2008 17:40

ugabuga написа:Royal purple ftw :thumbsup:
Royala Esteren li e?
Изображение

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 17 Дек 2008 00:04

Iskam samo da dopulnq, 4e tova, koeto sum pisal po-gore se otnasq za mineralno maslo, ako ima nqkakva razlika vuv viskoziteta sus sinteti4noto.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 17 Дек 2008 00:29

Bass_Man написа:maggkrabar - пич знаеш , че много пъти се ядеме тука за тези масла и доста се изписа . Джапаниса е доста прав относно температурите . Аз лично никога не бих сложил масло завършващо на 30 на кола с турбо !
5W30 е масло дето е рядко на студено и чорба на топло . Какво точно ще търси в спортен автомобил не знам . Може би Субарото да има някакво гениално охлаждане на маслото ?!?!
От там нататък всеки да си слага каквото иска в колата .
имам чувството че си говоря с човек, по-начетен дори от инженерите на Субару smile.gif т.е. при положение че от субару бъкел не разбираш, както е видно и от знания за маслата си лишен - що изобщо се обаждаш навсякъде? както е видно - дори не ти е ясна първата цифра в означенията на маслата. 5w30 не става на каша квото и да го правиш, не е нито рядко, нито става на чорба. 300V са серия състезателни масла, с гарантирани качества в целият температурен диапазон, в който можеш да ги вкараш. в дълбока заблуда си.
status: за БАН

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 17 Дек 2008 00:31

bad_dog написа:
Bass_Man написа:maggkrabar - пич знаеш , че много пъти се ядеме тука за тези масла и доста се изписа . Джапаниса е доста прав относно температурите . Аз лично никога не бих сложил масло завършващо на 30 на кола с турбо !
5W30 е масло дето е рядко на студено и чорба на топло . Какво точно ще търси в спортен автомобил не знам . Може би Субарото да има някакво гениално охлаждане на маслото ?!?!
От там нататък всеки да си слага каквото иска в колата .
Субару от новите 2.5 иска такова масло каквото е казал maggkrabar. В началото и мен ме учуди, но след като почетох малко ми стана ясно защо. Защото заводски е с hypereuretic (дали така се пише?), при това подбрани така, че да имат същотото температурно разщирение като блока. Това им позволява да имат много малки хлабини и затова се ползва "тънко" масло. Това, което написах не знам доколко е вярно, но автора е един от батките в scoobynet.
това по принцип важи за всички турбодвигатели на субару след 1993г. т.е. параметрите на 1993 и 2008г са едни и същи като хлабини. тези двигатели нямат проблем с лагери, а с бутала, там е важно каква хлабина избираш - тя варира от една стотна до 15 стотни хлабина бутало-цилиндър.
status: за БАН

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 17 Дек 2008 00:53

Добре де малсото е страшно тънко обаче какво от това ?
Какво правиме , като загрее ? И като влезе това масло в напечената турбина защото те не захранват турбината с отделно "дебело масло" какво се случва ? Защото xW-50 не значи дебело масло , а значи масло стабилно на висока температура ! A xW-30 значи масло не особенно стабилно на висока температура . До колкото си спомням двата върхови продукта на Castrol за момента са 0W-40 , което го дават много подходящо за ледени ( зимни ) ралита и 10W-60 , което го дават за всичко живо над 0-та . А пък Мобил 1 имат едно 0W-20 обаче го дават за високооборотни атмосферни двигатели . И едно доста по-високо примерно 15W-60 за турбо крале . Също маслото специално направено за М-серия на БМВ е Castrol TWS 10W-60 за всички сезони . А БМВ също не са марка , която ползва големи луфтове и дори двигателите им за сега са атмосферни .

Понеже си говорим за дебелини и допуски прилагам и стандартния клиренс и разликите в размерите на лагерите от една шийка до друга , а не ремотните размери ! На моето дърто моторче .
Както ще забележим се мери с точност до хилядните и толерансите са в стотиците и хилядите !
Не ме разбирайте погрешно аз не искам да се карам с вас но няма логична причина да се ползва това масло освен , както казвате някаква твърда конструкторска идея ! Която обаче не знам до колко е смислена при положение , че тези двигатели все пак не са кой знае колко феноменални .
Прикачени файлове
2.JPG
2.JPG (62.06 KiB) Преглеждано 2625 пъти
1.JPG
1.JPG (71.53 KiB) Преглеждано 2625 пъти

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 17 Дек 2008 01:06

maggkrabar написа: имам чувството че си говоря с човек, по-начетен дори от инженерите на Субару smile.gif т.е. при положение че от субару бъкел не разбираш, както е видно и от знания за маслата си лишен - що изобщо се обаждаш навсякъде? както е видно - дори не ти е ясна първата цифра в означенията на маслата. 5w30 не става на каша квото и да го правиш, не е нито рядко, нито става на чорба. 300V са серия състезателни масла, с гарантирани качества в целият температурен диапазон, в който можеш да ги вкараш. в дълбока заблуда си.
А всъщност иамш ли нещо конкретно или понеже мама ти е казала да си играеш само с инжинерите на субару и ти за това ги слушаш сляпо , като духовни гурота без да влагаш грам мисъл ?
Ако искаш да си направиме по един тест да видим кой колко разбира от масла ? Ауууу забравих , че то тука в БГ няма къде да стане това чудо защото тука майсторите са "богоизбрани" паднали от небето в комплект с всичките знания на света .
Слдващия път преди да се обадя ще ти искам специално разрешение оооо Боже на СУБАРУ !!!!!!!!
Не разбира се 5W-30 е кръстено така защото само тези номера са били свободни и това е означение за най-великото масло на света ! И от утре всички трябва да започнем да се движим само с него ! Аз съм абсолютно сигурен , че F1 карат само с такова масло !!!!
Прикачени файлове
Боже господи какви тъпаци са инжинерите на Тойота та са имали неблагоразумието да свържат вискозитета с температурата ?!?!?! Явно не са си говорили с боговете от сУбАрУуууууууу да ги светнат на някой неща ........
Боже господи какви тъпаци са инжинерите на Тойота та са имали неблагоразумието да свържат вискозитета с температурата ?!?!?! Явно не са си говорили с боговете от сУбАрУуууууууу да ги светнат на някой неща ........
oil.JPG (22.36 KiB) Преглеждано 2621 пъти

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 17 Дек 2008 01:16

Bass_Man написа:...
както споменах, първата цифра в означенията на маслата хич не ти е ясна, нито пък какво е това "дабълестер" laugh.gif 5w30 300V е стабилно при всякакви температури, за които е предивидено да се експлоатира.

двигателят на моята тойота е 1984г, над 250 хил. км. на дрифт дей 2 и 3 си карах с 300V 5w30 около 150(сто и петдесет) обиколки на заварка - 7000-7500об на 2ра. преди това бях прочел тва онова за маслата smile.gif единственият проблем на това масло беше, че изпуска през семерингите. затова минах на 5w40 и вече не тече.

последният тест който направих с това масло беше - няколко минути на прекъсвач(7500), колата на свободна на място. налягането на маслото в нито един от случаите не падна повече от нормалното.

причината да се слагат масла от сорта на 300V 15w50 и 20w60 е в тяхната устойчивост към влага, бензин, сажди, картерни газове и петролни продукти - каквито са проблемите на засилените бигачки. иначе всички качествени масла с първа цифра 5 или по-малка - не стават на чорба и са температурно стабилни в целият диапазон за който са предназначени. пак си провери източниците.
status: за БАН

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 17 Дек 2008 01:20

Bass_Man написа:...
тъй като приказваш, ти колко двигателя си виждал разглобени - или не дай си боже си сглобил? че приказваш като доста запознат smile.gif щото аз имам в момента разглобени субару двигатели от 90кс до 600кс, 1987 до 2008г - и са ми много интересни такива спецове като теб smile.gif

300v е дабълестер технология. виж си в лексикона кво означава това laugh.gif
status: за БАН

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 17 Дек 2008 01:38

Аз пък не мога да разбера , като са толкова големи тия мотори на Субару що ги разглобявате ве ?
Те трябва да са вечни с тези велики масла и технологий ?!?!?! Или , като ги барнете вие и след това през 10000 км и се почват ремонтите а ?
И Али има разглобени 1000 двигателя ! Ама я да видя колко зглобени двигателя имаш дето са искарали 200 000 км ??? А пък я да видим някой 600 кс Субару на 50 000 км ???
И къде видя да пиша нещо за първата цифра от означението или така наречения вискозитет при 0 градуса ??? А чиче , вуйче , батка , браточка ?!?!?!? А , земи прочети малко преди да бързаш да се покажеш колко си умен :thumbsup: .
И triple-ester да е маслото числата , които са му написани ОЗНАЧАВАТ НЕГОВИЯ ВИСКОЗИТЕТ ПРИ ОПРЕДЕЛНА ТЕМПЕРАТУРА !!!! А не у твоя кокошарник на пълна газ . Хората са давали пълна газ на ладите и преди 30 години с къде къде по скапани масла !
А тва за нагарите и водата е най-голямата тъпотия на света и няма нищо общо с вискозитета !!! Ама явно много си чел и ся ти се е объркала базата (бозата) tongue.gif .
А и между другото искам само да ти кажа , че двигателите съвсем не са върха на технологията и се моли да няма в скоро време масови електромобили защото такива "разбирачи" , като тебе с хиляди разглобени мотори ( нищо , че в БГ има 10-STi-ки ) ще умрат от глад на момента !!!

ПС:
Лошото Куче винаги пише доста аргументирани и технически грамотни мнения . С него винаги може да се говори нормално и да има дискусия . Докато ти винаги целиш да покажеш какъв си ПРО и колко ги разбираш нещата и общо взето си , като некое пуберче пред момичета във фитнеса . Колко мотора съм разглобил , колко кутий съм качил и тн тъпотий . Дай да видим колко сертификата имаш от Субару за лицензиран сервизен специалист и по какво точно си специалист . Или ти се специалист по всичко от гумите до клапаните нищо не ти се опира biggrin.gif laugh.gif .
Нема оправия в тая смрад деа .......................................
Като ме нямаше близо два месеца по форума да те "подтискам" на колко човека се опита да помогнеш с ПРО съвет или с някаква идея въобще ?
Ама друго си е мистър дрифт на 8000 оборота заварка . Вчера играхте на NFS-то и днеска всички станахте дрифтери .................

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 17 Дек 2008 07:46

maggkrabar написа:
300v е дабълестер технология. виж си в лексикона кво означава това laugh.gif
Abe qvno v tova 300V se krie kliu4a za palatkata, no az ne sum zapoznat s takiva masla. Deto se kazva az biga4ki ne karam, oshte ... :whistle:
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 17 Дек 2008 14:36

Bass_Man написа: Защото xW-50 не значи дебело масло , а значи масло стабилно на висока температура ! A xW-30 значи масло не особенно стабилно на висока температура
Bass_Man написа: И къде видя да пиша нещо за първата цифра от означението или така наречения вискозитет при 0 градуса ??? А чиче , вуйче , батка , браточка ?!?!?!? А , земи прочети малко преди да бързаш да се покажеш колко си умен :thumbsup: .
И triple-ester да е маслото числата , които са му написани ОЗНАЧАВАТ НЕГОВИЯ ВИСКОЗИТЕТ ПРИ ОПРЕДЕЛНА ТЕМПЕРАТУРА !!!!
Последно стабилност или вискозитет са тея цифри? И бтв, първата цифра не е вискозитет при 0 градуса.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 17 Дек 2008 19:01

Да взема си го купя тва легаси, барем се реши спора за вискозитета.....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 17 Дек 2008 22:55

dimd00d написа:
Последно стабилност или вискозитет са тея цифри? И бтв, първата цифра не е вискозитет при 0 градуса.
бинго smile.gif

бассман, не целя да покажа какво ПРО съм аз - ми какво ГЛУ си ти laugh.gif при положение, че бигачка и конкретно субару си виждал през крив макарон, за кво ти е да трупаш постове с глупости?
status: за БАН

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4920
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 152 пъти
Получена  благодарност: 142 пъти

Мнение от slowtraveler » 17 Дек 2008 23:13

Тук има малко инфо за маслото: http://www.tuning.bg/index.php?id=26,140,0,0,1,0
Айде давайте нататък biggrin.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 62 госта