За едно Легаси турбо

jamie: "Абе съвсем сериозно предлагам подфорум "Субару". Така и така Тойота ще ги купи."

BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"
proscrip
Мнения: 373
Регистриран на: 26 Мар 2006 12:46
Местоположение: Варна

За едно Легаси турбо

Мнение от proscrip » 11 Окт 2008 08:31

Здравейте,

Харесал съм си едно Легаси турбо - та те това http://www.subaru.bg/forum/viewtopic.php?t=71

Някой да знае нещо повече за историята на точно този автомобил?

Че градското ми возило, вече от всякъде взе да се скапва, милото, а за това Легаси поне части ще намирам много по-лесно...

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Re: За едно Легаси турбо

Мнение от LordDigital » 11 Окт 2008 09:28

proscrip написа:Здравейте,

Харесал съм си едно Легаси турбо - та те това http://www.subaru.bg/forum/viewtopic.php?t=71

Някой да знае нещо повече за историята на точно този автомобил?

Че градското ми возило, вече от всякъде взе да се скапва, милото, а за това Легаси поне части ще намирам много по-лесно...
Косуарт сектант да турбинира субару - може да го направи надежно ,че да издърпа коси-то на въже неколко пъти ама до там wink.gif

Иначе на сериозно ,чужди салоделки за градски коли - забррави!
Изображение

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 11 Окт 2008 09:41

Много измъчен вид има горкото, от друга страна турбокола 4х4 за 6к читава трудно ще намериш...Ако окачването и трансмисията не са в плачевно състояние на тез пари си заслужава. Само разхода малко ме съмнява да е 15. Мойто не беше турбо и в София си ги лапаше.
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

proscrip
Мнения: 373
Регистриран на: 26 Мар 2006 12:46
Местоположение: Варна

Мнение от proscrip » 11 Окт 2008 12:43

Мен за дърпане не ми трябва - аз и едва ли много ще я карам над 3к оборота, просто не мога да се кача вече на атмосферен бензин, да не говорим атмосф. дизел - свикнал съм с въртящия момент, коне не ми трябват, нито обороти. Колкото и странно да ви се струва. Просто съм фен на марката, а и 4х4 си е друго, а точно за този двигател знам, че достатъчно здрав, гледам няма теглич, което не значи, че е нямала... но пак е по-добре. Като няма корола 4х4 турбо....

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 13 Окт 2008 19:02

6to si mislq 4e taq kola posledno q kara6e edno mom4e Vladi ot Plovdiv pone nego vidqh v4era sus neq. No za vseki slu4ei moje da pita6 Slayer te se poznavat li4no.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 14 Окт 2008 00:36

колата е чудесна - само дето вече я купиха и сега момчето ще прави тунинг на съединителя че фабричният го яде като бисквитка smile.gif
status: за БАН

proscrip
Мнения: 373
Регистриран на: 26 Мар 2006 12:46
Местоположение: Варна

Мнение от proscrip » 14 Окт 2008 08:55

ааа е, честито да му е на момчето, аз бях говорил с момчето, че към средата на октомври ще мога да отида да я видя, той ми беше казал за фабричния съединител...

Айде ще гледам нещо друго

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 14 Окт 2008 23:13

ако намериш - непременно ми пусни ЛС! почти всички такива коли минават през мен и им знам кусурите. старото легаси турбо е ЖЕЛЕЗЕН автомобил - стига да няма простотии по него. двигателят му е възможно най-здравият субару боксер, тотално презапасен. и върви на пушка. 2.0 турбо боксер е верният избор smile.gif мога да разпитам за едно такова, с двигател от импреса турбо е. но едва ли ще искат да го продадат. има още едно, с турбина от STi - и него едва ли ще искат да го продават. който си купи легаси турбо - не иска да го продава smile.gif
status: за БАН

proscrip
Мнения: 373
Регистриран на: 26 Мар 2006 12:46
Местоположение: Варна

Мнение от proscrip » 14 Окт 2008 23:25

Ами то - няма такива Легасита, само това беше, но на - късметът ми бил такъв, аз си го харесах още от снимките.. ама....сега гледам има един Форестър Турбо - няма следи от теглич само трябва да се наканя да ида да го видя до София....

kokoVmaxa
Мнения: 1
Регистриран на: 10 Дек 2008 20:39
Местоположение: Шумен\Шумен\Шумен

женщин люблю – удивительный факт

Мнение от kokoVmaxa » 11 Дек 2008 18:47

Поршни НЕ ТРОГАТЬ! Понижать или прокладкой (плохая идея) или поршни нормальные поставить (хорошая идея). Почему это клапана не прокатят? ГБЦ вообще можете не трогать, на турбо моторе это самое безп .
Последно промяна от kokoVmaxa на 26 Дек 2009 14:33, променено общо 2 пъти.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 11 Дек 2008 19:17

Да ве и нещо му пада цената ?!?!?!

proscrip
Мнения: 373
Регистриран на: 26 Мар 2006 12:46
Местоположение: Варна

Мнение от proscrip » 11 Дек 2008 20:56

Ходих да го гледам и купувам направо - още преди 20 дена, но не се оказа моята кола, просто не им пасна след промените, макар много да се двоумих и дори още да се двоумя - но нямам нито време, нито гараж сега да го преправям след като го взема - а така не мога да си я карам за всекидневна кола, каквато ми беше идеята. Двигателят е много добре, да не кажа отличен - единствено заради това, че все пак е на години, както и трансмисия и окачване, има един скъсан тампон на скоростната кутия, удряна е отпред в ляво, не знам колко е било сериозно, а и мен не ме интересуваше - за тази цена и тази кола, все пак за бъдещите мераклии - мигача е сменян, кората е пукната и по калника долу е тръгнала леко ръжда, явно не било оправено много добре, салона е добре, някой друга пукната пластмаса, отзад липсва чистачката, барабар с мотора, което на мокър път си е проблем, щото е комби, кората е счупена на петата врата - но се лепи, звука от проходните гърнета е интересен вътре в колата, керамиката се кара почти като нормален съединител, но не е за всекидневно и градско каране, предполагам от това е и заминал съвсем тампона на скоростната кутия, според мен тормози и скоростите като цяло керамиката, щото купето никак не е леко. Колата върви след 3800 оборота, като след 4000 - излита, наистина вървенето във високите обороти няма нищо общо със сток легасито - 200 коня което е, но пък тази до 3800 е доста по-тромава от варианта с фабрична турбина, която пък не смогва във високите обороти.
Отзад диференциала е стандартния за легасу турбо - ЛСД 3.9
Като цяло колата е за човек, който ще и се накефи така както е направена. Със сигурност ако се кара до към 3000 - 3500 оборота ще дава разход градско почти като атмосферка 2.0 - сиреч към 12.5-13/100 на това купе, извън градско - момчето каза 9 при 130 средно и съм склонен да му вярвам - но истината е, че трудно ще се докара такъв разод след като чоуш два пъти блоуофф-а wink.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 12 Дек 2008 01:07

Аве турбо кола 12-13л/100км градско мнооого трудна работа . Това , че го караш до 3000 rpm няма как да компенсира по-ниската степен пък и 4x4 . Според мен под 15/100 в София няма да падне дори и да е сток .
А иначе освен турбината , кулера и съединителя какво друго му е правено ?

proscrip
Мнения: 373
Регистриран на: 26 Мар 2006 12:46
Местоположение: Варна

Мнение от proscrip » 12 Дек 2008 09:11

то си пише в субару форума и в тунинг форума какво и е правено още, колкото до разхода това е за Пловдив - няма много общо със софийския трафик, а разликата между турбо кола 2.0 и атмосферен на купе тон и полвина е не повече от литър, това до определени граници, в които влиза и сток легаси турбо,форустър турбо и старите импреци врх - става въпрос за нормално каране - дори по документи си спомням, че форустър турбо го дават под 0.8-0.9 повече да дърпа на 100 от 122 или 125 кс.

А това че е 4х4 си влиза в сметката - никой не ти казва, че харчи колкото карина или селика с 2.0 двг на предно.

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 12 Дек 2008 11:18

разход под 15 литра на сто в софия с нормално "пържене" на това турбо легаси е научна фантастика

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 37 госта