ВТОРИ НАЦИОНАЛЕН ТОЙОТА СЪБОР 20.09.2009
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
МР-2 то не беше сток ,говорих с пича .Moтора е 4аге 20в силвър топGeorgimitrovich написа:Бургаското мр-2 било 1,6 каза момчето и уж било сток, но когато бях в евото то даваще времена 1:02 а малката чарвена буба 1,04
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_e ... 0-valve.29
Re: ...
мен ми е леко криво ,че много гледах, дупих се, гъзих се,,,и ми артиса бензина в тубичкитеmaggkrabar написа:
рудолфо, можем да пием, но можем и да караме. мисля че отсрамихме пиянската групичка достойно, трошко също даде страхотно време. тва че койотите няколко пъти напуснаха обекта не се брои - на дрифт всичко е позволено laugh.gif
...
момци вчера открих времената на републиканския шампионат на дракона от 07.06.2009 г,,,,разпределението на пистата същото като онзи деншното ли е??
x1/x2
http://www.motorsport.bg/images/stories ... 2009-1.pdf
x3/x4
http://www.motorsport.bg/images/stories ... 2009-2.pdf
A/N do 1600
http://www.motorsport.bg/images/stories ... 2009-3.pdf
A/N nad 1600cc
http://www.motorsport.bg/images/stories ... 2009-4.pdf
x1/x2
http://www.motorsport.bg/images/stories ... 2009-1.pdf
x3/x4
http://www.motorsport.bg/images/stories ... 2009-2.pdf
A/N do 1600
http://www.motorsport.bg/images/stories ... 2009-3.pdf
A/N nad 1600cc
http://www.motorsport.bg/images/stories ... 2009-4.pdf
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Ето малко говор и картина от срещата през моя поглед/обектив:
Към 6 сутринта тръгнахме с Миленчо от Плевен ...
Часът и мястото на срещата бяха известни и на LiakaDj ..
... през целия път до Троян ни посрещаха красиви гледки ...
С пристигането ни на пистата някои хора нямаха търпение да покарат ..
LiakaDj: Ако не престанеш да снимаш ще сляза и ...! Svetlix: "Ще си снимам! А ако слезеш, пак ще се качиш".
На паркинга се забелязваше един интересен автомобил с номер "ЕНМиленчоМ".
По едно време паркинга се понапълни ...
..но за съжаление не мина без инциденти по пистата :(
Това не попречи обаче на състезателния дух на повечето
Смолянската Celica GT бягаше повече от всякога ...
Ето защо ...
А това бургазлийско MR2 ми скри шапката! Цял ден тоя пич не спря да му дава газ до ламарината и все пак двигателя му оцеля Евала на японците за якия мотор
Победителят от миналата година в дисциплината "Майсторско шофиране" също уважи събитието ...
Една жива класика показва мускули ..
Много ми е интересно този пич какво време даде ..
Дрифтмастъра показва защо мухите му са по странишните джамове ...
Един автомобил който наистина заслужава внимание ..
... който за съжаление финишира извън пистата но важното, е че шофьорът е ок!
Освен на пистата, доста адреналин имаше и извън нея ..
Срещата беше на ниво! Който е чул нещо друго от моята уста и в същото време съм държал телефон в ръката си - да знаете, че е ставало на въпрос за дрифта в Плевен
На следващия събор живот и здраве от сега ме бройте и мен
Всички мои снимки от двата събора могат да се видят:
Първия събор: http://svetlix.snimka.bg/automobiles/i- ... 23.7758145
Втори събор: http://svetlix.snimka.bg/automobiles/ii ... 6.14967301
Към 6 сутринта тръгнахме с Миленчо от Плевен ...
Часът и мястото на срещата бяха известни и на LiakaDj ..
... през целия път до Троян ни посрещаха красиви гледки ...
С пристигането ни на пистата някои хора нямаха търпение да покарат ..
LiakaDj: Ако не престанеш да снимаш ще сляза и ...! Svetlix: "Ще си снимам! А ако слезеш, пак ще се качиш".
На паркинга се забелязваше един интересен автомобил с номер "ЕНМиленчоМ".
По едно време паркинга се понапълни ...
..но за съжаление не мина без инциденти по пистата :(
Това не попречи обаче на състезателния дух на повечето
Смолянската Celica GT бягаше повече от всякога ...
Ето защо ...
А това бургазлийско MR2 ми скри шапката! Цял ден тоя пич не спря да му дава газ до ламарината и все пак двигателя му оцеля Евала на японците за якия мотор
Победителят от миналата година в дисциплината "Майсторско шофиране" също уважи събитието ...
Една жива класика показва мускули ..
Много ми е интересно този пич какво време даде ..
Дрифтмастъра показва защо мухите му са по странишните джамове ...
Един автомобил който наистина заслужава внимание ..
... който за съжаление финишира извън пистата но важното, е че шофьорът е ок!
Освен на пистата, доста адреналин имаше и извън нея ..
Срещата беше на ниво! Който е чул нещо друго от моята уста и в същото време съм държал телефон в ръката си - да знаете, че е ставало на въпрос за дрифта в Плевен
На следващия събор живот и здраве от сега ме бройте и мен
Всички мои снимки от двата събора могат да се видят:
Първия събор: http://svetlix.snimka.bg/automobiles/i- ... 23.7758145
Втори събор: http://svetlix.snimka.bg/automobiles/ii ... 6.14967301
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Кво ще предупреждаваш, нали каза че ще е тайина изненада. Както виждаш още не съм те издалElboriso написа:Следващия път ще предопредяmaggkrabar написа:а някой да знае нещо по случая с тези каки? фотосесията я мернах съвсем случайно - не бяхме подготвени за такива неща, иначе щяхме да извадим конкуренцията.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Re: ...
BTW Едно от най-слабите времена е моето, но на мен целта ми бе да сляз под 1:20 и ако може още малко надолу с тия гуми. Краиния резултат е за 5 обиколки 1,12.96 Следващия път ще се целя в времена под 1,10, да видим дали няма да са и под 1,09 с нови гумиLiakaDJ написа:БЛОГОДАРЯ ! biggrin.giflz2lps написа:Смятам че който излезе да кара на пистата, без значение крайното време заслужава поздравления
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
аз си цъкам над любчовото време...:
94. lz2lps ****** Honda Civic 1,5 - Разград
1.05.54"
нормални гуми,люлееща се,,,невидях нещо да е олекотявана....
# Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)
# Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (3.0 in × 3.3 in)
# Compression : 9.2:1
# Power : 102 hp (76.1 kW, 103 ps) @ 6200 rpm
# Torque : 98 ft·lbf (13.5 kg/m, 133 Nm) @ 3800 rpm
# Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)
преди си мислех че маграбар кара--но останах впечатлен,,,
съжалявам,че никога не съм виждал CJ- на бърза писта....
мислех че суприте са малко по бавни и малко по смешни на писта,но недков ги отсрами,,,
мислех ,че селиките са по сполучливи,но ми приличаха на гмуркачи по пистата,,,предните им колела ъндърстийраха кат на снегорин-лопатата
94. lz2lps ****** Honda Civic 1,5 - Разград
1.05.54"
нормални гуми,люлееща се,,,невидях нещо да е олекотявана....
# Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)
# Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (3.0 in × 3.3 in)
# Compression : 9.2:1
# Power : 102 hp (76.1 kW, 103 ps) @ 6200 rpm
# Torque : 98 ft·lbf (13.5 kg/m, 133 Nm) @ 3800 rpm
# Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)
преди си мислех че маграбар кара--но останах впечатлен,,,
съжалявам,че никога не съм виждал CJ- на бърза писта....
мислех че суприте са малко по бавни и малко по смешни на писта,но недков ги отсрами,,,
мислех ,че селиките са по сполучливи,но ми приличаха на гмуркачи по пистата,,,предните им колела ъндърстийраха кат на снегорин-лопатата
евала и на момчето с яриса,,който се бори с тая буболечка и единствен представи съвременен модел на тойота...и Ню' мироlz2lps написа:
Смятам че който излезе да кара на пистата, без значение крайното време заслужава поздравления
Май си пропуснал ,че Любо направи 1.04.xx''rudolf написа:аз си цъкам над любчовото време...:
94. lz2lps ****** Honda Civic 1,5 - Разград
1.05.54"
нормални гуми,люлееща се,,,невидях нещо да е олекотявана....
# Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)
# Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (3.0 in × 3.3 in)
# Compression : 9.2:1
# Power : 102 hp (76.1 kW, 103 ps) @ 6200 rpm
# Torque : 98 ft·lbf (13.5 kg/m, 133 Nm) @ 3800 rpm
# Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)
преди си мислех че маграбар кара--но останах впечатлен,,,
съжалявам,че никога не съм виждал CJ- на бърза писта....
мислех че суприте са малко по бавни и малко по смешни на писта,но недков ги отсрами,,,
мислех ,че селиките са по сполучливи,но ми приличаха на гмуркачи по пистата,,,предните им колела ъндърстийраха кат на снегорин-лопатата
евала и на момчето с яриса,,който се бори с тая буболечка и единствен представи съвременен модел на тойота...и Ню' мироlz2lps написа:
Смятам че който излезе да кара на пистата, без значение крайното време заслужава поздравления
1:05:54 ми е най-доброто време. Някъде просто бях написал че е възможно да се слезе и до 1:04:хх, защо не и до 1:03:7/8. Няма нищо толкова учудващо 1:05:54 за Хондата.Troshko написа:Май си пропуснал ,че Любо направи 1.04.xx''
За да придобиеш по-пълна картинка ето какво точно е правено:
- Махнат асфалта от пода
- Махната хидравлика на волана
- Махнат климатик
- Някакъв Short Ram Air Intake - AEM
- Гърнето е само за шум laugh.gif. Цялата генерация до него си е фабрична. Някой беше изтърбушил катализатора преди мен. Дали се отразило добре или зле няма идея.
- Външна бобина MSD, защото фабричната е в делкото и бях я изгорил.
- Разпределителен вал от 1.6 (D16A6), но на практика е със същият лифт и градуси. Търсих си занимание преди 1-2 години какво да човъркам.
- Раздвижно колело на разпределителният вал, за да мога да компенсирам това че е от 1.6 (Има разлика в блока на D15B7 и D16A6, но не и в главата. Компенсира се разликата в deck height, каквото и да значи . Трябваше да се коригира с 4.5 градуса).
- Чипнал съм си ECU-то, но сега си беше с оригиналната програма и таблици. По-скоро го използвах за да логвам. Така и не си играх да настроя добре таблици на горивото в допълнителният чип, защото батерията на лаптопа ми се скапа и от тогава съм го зарязал. От предното каране нещо с другият чип (където има код за data logging) почна да влиза в авариен режим и махнах jumper-а, за да си чете оригиналната програма и таблици.
- Прекъсвача е на около 6500 оборота.
- Пружини от Honda Civic VTi. Около 1.5 до 2 пъти по-твърди.
- Ferodo DS Performance накладки. Motul RBF 600 спирачна течност, защото най-големият проблем беше че обикновената кипваше и педала потъваше.
- Отпред със MAXXIS Victra MA-Z1 205/50/15; Отзад със Yokohama Parada 195/50/15
- Реглажа на предницата го правих предният ден на око, защото нещо ми седеше накриво волана след като смених гумите. Иначе едното предно колело има 2 градуса отрицателен camber от удар laugh.gif
- Фабрично има предна стабилизираща щанга. Отзад няма. Няма и разпънки.
Накратко: малко олекотена, не повече от 20кг; добри накладки и спирачна течност; по-твърди пружини и чат пат добри гуми - но не полусликове/сликове.
А, да - колата е на 360 000 км. Чат пат доливам масло
Това е грешно. Максималният въртящ момент е при 5000, не при 3800.rudolf написа:# Torque : 98 ft·lbf (13.5 kg/m, 133 Nm) @ 3800 rpm
При положение че ти даваш 1:07.ххх, и то в единствената сесия не знам какво толкова се чудиш. Аз останах доволен защото си подобрих предното време, както и осъзнавах къде и защо се получават нещата (предимно при спирането след голямата права). Heel & Toe със двойно амбриране също се получаваше чат пат добре. Бях и доста по-постоянен. Имай в предвид че сигурно съм направил 100тина обиколки. Като крайно време има още много да уча...rudolf написа:аз си цъкам над любчовото време
Последно промяна от lz2lps на 22 Сеп 2009 18:01, променено общо 10 пъти.
"Одни трусят, бросают вёсла, ложатся на дно баркаса, и их разбивает о скалы! А другие крепче берутся за весла, и гребут, гребут, навстречу ветру, наперекор буре гребут, и они побеждают стихию!" (с) "Повесть о настоящем человеке"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 109 госта