Страница 6 от 6

Публикувано на: 13 Окт 2009 07:52
от lz2lps
maggkrabar написа: караш АЕ86. остави ги да умуват другите smile.gif
Та с каква скорост казваш превземаше Митето кроасана ? :whistle: Остави ги празните приказки и бързите Хонди/Субара tongue.gif, знам че можеш да обясниш причините, не само да казваш следствието... Може пък да не е от колата, а от Митко.

Аз мога да ти кажа с Хондата:
  • На входа на Т9 (десен) - 80 км/ч
  • преди turn-in за Т10 (левият) - 90 км/ч
  • в apex-a на T10 - 80 км/ч и от там до Т1, TPS = 100%
  • в T11 (десният преди старт/финала) - 91 км/ч
Това е има няма 10 км/ч по-бързо във Т9 от Тойота събора и 0.7-0.8 десети подобрение във времето само в кроасана. Едва ли отвън изглежда че карам със злоба...

Поне при мен тенденцията е при изпразване на резервоара да давам по-добри времена tongue.gif
rudolf написа:любе при мен бонус се получава ,че цялата писта ми е за 3та скорост и не шифтвам
Това е добре, защото намалява възможностите за грешка. "Колкото по-малко движения правиш, толкова по-бърз ще си."
rudolf написа:за агресията---когато го слушах и мен ми беше смешно за кръвясалия поглед и озлобление за волана
Агресията е различно от кървясал поглед и озлобление... според мен. То и термина агресия малко не мога да го възприема, но бих се съгласил че може да се използва относно автомобил...

Публикувано на: 13 Окт 2009 08:40
от MX5
lz2lps написа:началото на октомври 2006 ми беше първото стъпване изобщо на подобно събитие - Autocross на California Speedway, където веднага се намериха хора да ме въведат без да ме познават въобще. Сега се опитвам да върна добротата.
:thumbsup:



Публикувано на: 13 Окт 2009 08:41
от MX5
andrian999999 написа: това май е единствения заводски мотор 2000 кубика който се произвежда без турбо и е 240 к.с. biggrin.gif ама аз имам 2 отгоре biggrin.gif
Mazda RX-8 е към 240 к.с. и двигателя е 1.3 литра.
Е, работните цикли са малко по-различни де wink.gif

Re: ..

Публикувано на: 13 Окт 2009 09:31
от Troshko
rudolf написа:упппп деер исс,,уп деррр иссс happy.gif

от вчера не ми пада усмивката от лицето,,,,ръждилката даде 1.02.74 и много 1.03+ на драконоподобната писта happy.gif


всичко дълго вървеше в 1.04++ ,докато не дойде краси да даде малко хъс,,да забрани позването на спирачка,и да обясни траекторий,,,и оооо чудо,,,почнаха поредни 1.03ки :thumbsup:

ае86 е старотен автомобил,,,в завойте 2 литровите бегачки с повишена мощност го бавеха,а на правато му дърпаха,,в завойте няма равна. laugh.gif
БРАВО , БРАВО worthy.gif worthy.gif worthy.gif

Публикувано на: 13 Окт 2009 09:48
от andrian999999
MX5 написа:
andrian999999 написа: това май е единствения заводски мотор 2000 кубика който се произвежда без турбо и е 240 к.с. biggrin.gif ама аз имам 2 отгоре biggrin.gif
Mazda RX-8 е към 240 к.с. и двигателя е 1.3 литра.
Е, работните цикли са малко по-различни де wink.gif
ама е ванкел а атмосферен това е най- мощния

Публикувано на: 13 Окт 2009 10:11
от andrian999999
rudolf написа:
след тойота срещата се чувствах малко прецакан че имам кола с задно- пресуква се,,,не можеш да я настъпваш смело,,,прехвалена работа,,може би е добре за много мощни и тежки коли.
така си мислил щтото караш кола с предно. Ако се беше учил на един велик автомобил ЛАДА щеше да го знаеш отдавна особено усезаема е разликата на сняг. Така че купувай едни тесни зимни гуми и Краси че ни води на Бухово ако имамае късмет може и към средата на ноември

Публикувано на: 13 Окт 2009 10:20
от andrian999999
maggkrabar написа:
rudolf написа:...
караш АЕ86. остави ги да умуват другите smile.gif
аз пак че зачекна темата, подчертавам не дразнително АЕ86 е бая стар автомобил с доста минуси като проблем с намирането на части, умора на метала и ръжда...
Та ЛЮБИМАТА МИ МР2 след 2000 година не е ли алтернативен вариянт
централен мотор , 140 к.с. 1040кг (никой от разбиращите във форума не я харесва а и не съм виждал тунинг проекти по страниците тук) докато в нета съм гледал много неща , даже и смяна на двигателя й с такъв от тип-Р

Публикувано на: 13 Окт 2009 12:01
от agent dust
bad_dog написа:...
не се заяждам - така си говорим ние с рудолфо. щеше да е по-интересно ако той беше написал това, което е бил започнал да пише - ама се е отказал smile.gif

адриане, МР2 е чудесен автомобил. но със сигурност е доста специфичен и труден за каране. не съм карал такава, знам само, че най-последните модели са доста по-добре от предните като поведение на пътя.

любо, ае-то със сигурност минава по-бързо през кроасана от кола с предно, защото може да направи инерционен дрифт, без да излети на изхода. тази кола е известна точно с това. в initial D има доста верни неща.

Публикувано на: 13 Окт 2009 12:23
от lz2lps
maggkrabar написа: любо, ае-то със сигурност минава по-бързо през кроасана от кола с предно, защото може да направи инерционен дрифт, без да излети на изхода. тази кола е известна точно с това. в initial D има доста верни неща.
Сигурни неща без доказателства няма biggrin.gif Не казвам че не минава по-бързо, просто ми е интересно примерно с колко. По-бързо, по-бавно, по-агресивно, ..... като няма количествено измерение трудно можеш да съпоставиш 2 неща...