Второ национално състезание за ретро автомобили Калояново

В този форум ще се обсъждат срещите - национални, регионални и квартални :)
GT 51
Мнения: 13
Регистриран на: 16 Авг 2009 08:19
Местоположение: София

Второ национално състезание за ретро автомобили Калояново

Мнение от GT 51 » 28 Фев 2010 15:15

Колеги , на 18 Април 2010 г, на писта "Дракон" край село Калояново обл.Пловдив ще се проведе Второто национално състезание за издържливост на ретро и класически автомобили.Пускам ви условията и регламента за участие.Надявам се да се видим на пистата.Успех


Уважаеми колеги,
Пускам регламента за състезанието,може да има малки корекций от нас организаторите,за което ще бъдете информирани навреме respect.gif
1.Обща организация
Състезанието се организира от инж.Иван Славов,председател на Старозагорски Автомобилен клуб Ретро,Гео Славов,Владимир Димитров.
2.Място:Автомобилна писта "Дракон" край село Калояново,област Пловдив.
Дата 18 Април 2010г.
3.Програма на състезанието:
-Дата на откриване на записванията 24 Февруари 2010,дата на закриване на записванията: 18 Април 2010 г. Непосредствено преди старта.
-Дата и място на Административния и Технически преглед:18 Април 2010 г.-Неделя ,писта "Дракон" от 9.00 ч.
Административната проверка контролира наличността на свидетелство за управление на МПС,платена такса за участие.По време на Техническия преглед се проверяват преди всичко средствата за сигурност: изправност на спирачките,сигурно закрепване на акумулатора и клемите към него,наличност на изправен пожарогасителв купето на автомобила,действащи фарове,мигачи,габарити,стопове,странични огледала.
Интервал в който записалите се могат правят свободни тренировки и квалификация за стартова позиция 9:00-12:00ч.
-Обявяване на финалния списък с всички състезатели записали се за участие.
Автомобилите ще бъдат разделени в два класа:
1.Производство до 1980 г.
2.Производство до 1985 г.
При наличие на голям брой участници, ще бъдат сформирани и подкласове,според кубатура , до и над 1600 кубически сантиметра.
4.Изисквания към екипажите:Всеки екипаж трябва да бъде съставен от не по малко от двама и не повече от трима пилоти.Всеки от тях управлява автомобила по време на състезанието самостоятелно , без навигатор.Интервалът между две смени трябва да бъде максимум 20 минути , или 3 смени за сесия.
5.Изисквания към автомобилите: До старт ще бъдат допускани автомобили чиито модел е започнал производство преди 1980 г.(пример:ако модела се произвежда в периода 1978-1985 г. а конкретния автомобил е произвевден през 1985 г. , то той ще бъде допуснат до участие).Същото се отнася и за автомобилите произведени след 1980 до 1985 г.
Автомобилите трябва да покриват изискванията за сигурност съгласно протокола на Техническата комисия , всеки автомобил МОЖЕ да бъде с модифициран или подменен агрегат, окачване, трансмисия и спирачки.
6.Протичане на състезанието
Състезанието за издържливост на ретро автомобили се състои в едночасова надпревара,като победител е този екипаж, който направи най-много обиколки за определеното време.Поради съображения за сигурност автомобилите ще бъдат разделени в 2 групи.Старта няма да бъде от стартова решетка, а ще бъде летяш.Реда по който автомобилите ще бъдат наредени зад колата за сигурност ще бъде определен от квалификационните обиколки направени от състезателите преди състезанието.
На всеки автомобил ще бъде поставен транспондер,който отчита всяко преминаване на старт-финалната линия, с което се отчита броя на изминатите обиколки.
Финала се дава от съдия чрез кариран флаг.
Всеки отбор ще има определено място в сервизния парк,където ще има личен бокс в който ще могат да се извършват смяната на пилотите, смяна на гуми , дозареждане с гориво , и евентуално отстраняване на проблеми с автомобила.
При движение по пистата състезателите нямат право на безпричинно спиране.
Предприемащия изпреварване е длъжен да предприеме всички мерки за безопастност.
При агресивно или опасно пилотиране от страна водач, той може да бъде изключен от състезанието по преценка на организаторите или Директора на състезанието.
При излизане на кола за сигурност, състезателите нямат право на изпреварвания и са длъжни да намалят скоростта на движение.
Абсолютно забранена е консумацията на какъвто и да е алкохол, наркотични вещества и транквиланти от страна на пилотите преди и по време на състезанието. Организаторите си запазват правата за промяна в регламента с цел гарантиране на безопастността и коректното протичане на надпреварата. respect.gif

Такса за участие
до 1-ви Април 50 лв. на екипаж
от 1-ви Април да 17 Април -70 лв. на екипаж
Без предварителна заявка на място 90 лв.
За информация по начина на заплащане тел. 0887 24 37 47
0889 83 11 64

за допълнителна информация и всичко свързано със състезанието : 0887 24 37 47 Гео Славов
0889 83 11 64 Влади Димитров

Поздрави и успех на всички участници respect.gif kinggrin.gif
Колумбе , йебем ти откритие !

Абе вземи си нещо ретро и не се занимавай с глупости !

GT 51
Мнения: 13
Регистриран на: 16 Авг 2009 08:19
Местоположение: София

Мнение от GT 51 » 27 Мар 2010 18:07

:thumbsup:
Другарки и другари,
Пускам списък на платените до момента заявки.Все още имате време да се запишете за участие.Поздрави

1.Владимир Димитров- Опел Аскона А -70 г.
2.Гео Славов -Форд Капри -78 г.
3.Марин Генов- Рено 16 - 79г.
4.Мартин Шиков - Опел Рекорд Ц -71 г.
5.Ива Русинова - Тойота Корола - 84 г.
6.Георги Стойлов - БМВ 635 -79 г.
7.Марио Ганчев-Лада 2103 -80 г.
8.Владимир Николов - Опел Манта Б - 76 г.
9.Красимир Койчев-Тойота Корола - 84 г.
10.Огнян Билбилев- Фолксваген Голф 1 - 84 г.
11.Димитър Ненов - Пежо 205 - 82 г.
12.Боян Божилов - Форд Капри - 79 г.
13.Тодор Хаджиев - Застава Юго - 84 г.
14.Александър Шахов - ВАЗ 2101 - 79 г.
15.Валери Манджуков -Ланчия Бета - 76.г


Поздрави и успех !
Последно промяна от GT 51 на 30 Мар 2010 22:43, променено общо 1 път.
Колумбе , йебем ти откритие !

Абе вземи си нещо ретро и не се занимавай с глупости !

IG89
Мнения: 10
Регистриран на: 20 Мар 2010 17:01

Мнение от IG89 » 27 Мар 2010 19:31

то аз имам голф 2 1983г Ретро ли е ? хах

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 27 Мар 2010 21:52

Тия сите ТСъ-Сте-Затели ша ги остаим мноо замислени ако имаше как да се замъкна със Рапида :whistle:

Иначе евала за идеята и органзиацията :thumbsup:
Изображение

GT 51
Мнения: 13
Регистриран на: 16 Авг 2009 08:19
Местоположение: София

Мнение от GT 51 » 05 Апр 2010 16:06

:thumbsup: :whistle:
Нови заявки платени до момента: respect.gif
16.Любомир Хаджикостов БМВ 1802
17.Любомир Хаджикостов БМВ 1600 ГТ
18.Станислав Стоев Волво 240 ТДИ
19.Георги Тенев БМВ Е 21
20.Юлиан Русанов Фиат Ритмо
21.Димитър Ников Шкода 120 Л
22.Николай Колев Фиат Бертоне
23.Николай Колев Порше 911 РС
24.Георги Казаков Шкода Гарде
25.Пламен Митев Форд Капри ГТ
26.Антон Антонов БМВ 728

Това е засега сисъка с участниците.Очаквам още престрашили се ! icon_wink.gif
Колумбе , йебем ти откритие !

Абе вземи си нещо ретро и не се занимавай с глупости !

GT 51
Мнения: 13
Регистриран на: 16 Авг 2009 08:19
Местоположение: София

Мнение от GT 51 » 16 Апр 2010 22:56

:thumbsup: smile.gif

Уважаеми колеги, имам удоволствието да Ви съобщя , че между маншовете на състезанието Тодор Дунев ще направи дрифт шоу с двата си Нисана за публиката и ще има възможност зрителите да се повозят при него,да усетят тръпката на дрифтинга.Поръчал съм за Неделя хубаво време и съм сигурен , че ще си направим един хубав празник.Поздрави и успех на всички екипажи respect.gif
Колумбе , йебем ти откритие !

Абе вземи си нещо ретро и не се занимавай с глупости !

Аватар
Ivche
Мнения: 182
Регистриран на: 01 Юни 2009 00:42
Местоположение: София

Мнение от Ivche » 19 Апр 2010 17:54

За архива искам само да отбележа резултата от ретро състезанието:
Краси взе първо място с хачирокуто заедно с Тодор Дунев, който му беше съотборник. :thumbsup:
Аз и Сандра(моята съотборничка) с моето хачироку бяхме на седмо място.
Тойотите се представиха изключително добре, един час на това яко раздаване на газ-поздравления за нашите машинки!!!! :thumbsup:
Даже и по телевизията не пропуснах да го спомена,че тойотите са сила

biggrin.gif

Искам да изкажа специални благодарности на екип Ландикар за оказаното съдействие, по специално на Краси и Миро за помощта. Както и на бащата на Миро, който беше пратеник на съдбата и беше така добър да ни събере от магистралата, когато на моя тойотник скоростната кутия даде фира biggrin.gif
МНОГО БЛАГОДАРЯ пак!!!

Изкарахме си страхотно, много страсти, много адреналин и истинска борба!! Браво на всички участници и по-специално на тези в нашия клас- след 80-та година.. там бяха сериозните бегачки happy.gif

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 19 Апр 2010 18:35

Браво на ретро тойотаджиите! :thumbsup:

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

...

Мнение от rudolf » 21 Апр 2010 19:52

e30-ките защо не участваха?

че има некви дет вървят повече от субару ohmy.gif

IG89
Мнения: 10
Регистриран на: 20 Мар 2010 17:01

Мнение от IG89 » 21 Апр 2010 22:23

имаше 2 мацки на по 18-20г някаде с една червена тоиота дето мн съскаше :) от форума ли са

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 21 Апр 2010 23:14

IG89 написа:имаше 2 мацки на по 18-20г някаде с една червена тоиота дето мн съскаше :) от форума ли са

ма те и двете си имат гаджета...
,,,ти коя си хареса повече???...

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 21 Апр 2010 23:19

Тази с рогите....

Аватар
andrian999999
Мнения: 1513
Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
Местоположение: София

Мнение от andrian999999 » 22 Апр 2010 00:23

Ivche написа: Тойотите се представиха изключително добре, един час на това яко раздаване на газ-поздравления за нашите машинки!!!! :thumbsup:
Даже и по телевизията не пропуснах да го спомена,че тойотите са сила

biggrin.gif

борба!! Браво на всички участници и по-специално на тези в нашия клас- след 80-та година.. там бяха сериозните бегачки happy.gif
добре че не е дошъл Емо с хондата да ви напука шушоните

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 22 Апр 2010 00:45

andrian999999 написа:
Ivche написа: Тойотите се представиха изключително добре, един час на това яко раздаване на газ-поздравления за нашите машинки!!!! :thumbsup:
Даже и по телевизията не пропуснах да го спомена,че тойотите са сила

biggrin.gif

борба!! Браво на всички участници и по-специално на тези в нашия клас- след 80-та година.. там бяха сериозните бегачки happy.gif
добре че не е дошъл Емо с хондата да ви напука шушоните
имаше тема в дрифт форума,в която управата на писта дракона заяви че няма да допусне състезания с модифицираните коли на решетка,без предпазни клетки,заради безопасността на пилотите в любителския шампионат..

.,,,,този формат на състезание с ретро автомобили,според мен е бил допуснат единствено ,защото не е имало бързи модифицирани автомобили, атмосверата е била приятелска,и скоростта е била сравнително ниска...
нямам представа как биха се развили събитията с регламентите,ако бяха цъфнали е30ките емо ,турбо алфи и фиатове, и всякаква турбо пасмина която отговаря на регламента laugh.gif

GT 51
Мнения: 13
Регистриран на: 16 Авг 2009 08:19
Местоположение: София

Мнение от GT 51 » 27 Апр 2010 00:30

wink.gif Колега , ако цялата турбо пасмина , както я наричаш , беше дошла на пистата , щях да направя отделен клас wink.gif .Смятам , че ние като организатори си свършихме работата перфектно с разпределението на колите и всички са доволни :thumbsup:
Малко статистика , може ли да ви пусна ...????
Имам всички времена , който се интересува му ги пращам , по обиколки newsm05_41.gif drinking.gif

Айде малко времена и класиране :
Малкия клас до 1,6 до 1980 г.
1.Георги Казаков Шкода Гарде -44 обиколки за час
2.Димитър Ненов Пежо 205 - 43 обиколки
3.Димитър Ников Шкода 120 - 41 обиколки

Най оспорвания клас :
над 1,6 до 1980 г.
1.Георги Тенев БМВ е 21 3,5 - 47 обиколки за час
2.Георги Стоилов БМВ 635 - 46 обиколки
3.Гео Славов Форд Капри МК2 2.0 44 обиколки
ние тук финишираме на 43 обиколки 6-ти

Модифицирани:
след 1980 г. до 1985 г.
1.Красимир Койчев/Тодор Дунев Тойота Корола 53 обиколки за час
2.Владимир Николов Опел Манта 52 обиколки
3.Юлиян Русанов Фиат Ритмо Абарт 51 обиколки
respect.gif drinking.gif
Колумбе , йебем ти откритие !

Абе вземи си нещо ретро и не се занимавай с глупости !

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта