Страница 2 от 5

Публикувано на: 23 Мар 2010 19:02
от rudolf
3000 написа:а пари няма
biggrin.gif
уффф тва неква епидемия стана,,,и аз имах намерение да дебютирам,ма не ми било писано,,,а и А клас-изгоря.

Публикувано на: 23 Мар 2010 19:05
от 3000
сега е момента да им покажеш-каде е ключа от бараката!и кой кара влака laugh.gif

Публикувано на: 23 Мар 2010 23:13
от rudolf
3000 написа:сега е момента да им покажеш-каде е ключа от бараката!и кой кара влака laugh.gif
biggrin.gif
нито мога,нито има с какво,,,с отпадането на клас А-тойотите минаха в пенсия...

Публикувано на: 23 Мар 2010 23:15
от rudolf
rudolf написа:
3000 написа:сега е момента да им покажеш-каде е ключа от бараката!и кой кара влака laugh.gif
biggrin.gif
нито мога,нито има с какво,,,с отпадането на клас А-тойотите минаха в пенсия..,,така за пълнеж,някъде в класирането-става happy.gif .

Публикувано на: 23 Мар 2010 23:40
от difcho
rudolf написа:
3000 написа:сега е момента да им покажеш-каде е ключа от бараката!и кой кара влака laugh.gif
biggrin.gif
нито мога,нито има с какво,,,с отпадането на клас А-тойотите минаха в пенсия...

Да бе, затва и в S1 и в М1, 1.6 бият двулитровите...

Публикувано на: 24 Мар 2010 00:18
от andrian999999
rudolf написа:http://www.autoguru-bg.com/live.html

....било е супер.

поздравления за 1нет--, с атмосверка 1.6 е дал е времена като най добрите турбо зверове,а на ангел клиото излиза че е смазало м2 с време под 57 сек????

мисля че наистина клас М1 са разгърнали потенциала на на колите си ,щом подминават батковците. :thumbsup:

с нетърпение очакваме видео и временната от състезанието.
това че караш 4х4 турбо кола 300-400 коня не означава ,че може да караш трябва да си много смел за да караш кола 300к.с + на лимита а иначе газ на правите и леко в завойте всеки може , но това е мое мнение примерно аз 150 к.с мисля че ще я разцепя и пак в бързите завои на 3-та или 4-та ще ме е страх и няма да ги минавам на пълна газ, но това е друга тема щото на калояново бързи завои за 4-та няма

Публикувано на: 24 Мар 2010 00:21
от andrian999999
да не кажат че се заяждам

Публикувано на: 24 Мар 2010 00:23
от rudolf
difcho написа:
rudolf написа:
3000 написа:сега е момента да им покажеш-каде е ключа от бараката!и кой кара влака laugh.gif
biggrin.gif
нито мога,нито има с какво,,,с отпадането на клас А-тойотите минаха в пенсия...

Да бе, затва и в S1 и в М1, 1.6 бият двулитровите...
мое мнение е че когато няма достатъчно подготвени автомобили за да направят силни клалификаций,се получават всякакви аномалий .например ниски класове да дават по добро време,,,разликата в времената да са няколко секунди...1.6 да бие турбо зверове.

според мен лимита на 1.6 за рали цели е към сейфти-180 коня,,докато 2.0 е към 250--сейфти

сега това че хондите са с леко купенце , и сифика и 1.6 vtek е по достъпен и масов от с2000, или че някой е зациклил 10 години с голф с кр-мотор или опел с ц20ле- и се радва кат докара 160-170 коня,не значи че хонда и тойота нямат фабрични мотори от по над 200 коня.

до сега повече хора развиваха 1.6 вместо 2.0....те ще продължат да си карат,но появят ли се адекватни 2.0 автомобили- едно класиране на 1.6 ще бъде свързано с геройчни подвизи.

забеляза ли как с новия регламент двете пежа веднага пуснаха обяви за продажба,но никой не им ги купи?
аз лично за едната бройка не купих конкурентен 1.6 двигател,но сега мисля че инвестиция в 1.6 е безмислена.

Публикувано на: 24 Мар 2010 11:49
от difcho
Продажбата на двете пежа няма общо с промяната в регламента... Поне на Резината със сигурност ;) А какво ще кажеш за продажбата на М-ката шампион в клас Ц за миналата година ? И тя беше пусната за продажба, най-вероятно, заради 1.6 и 2.0 класовете...


За мен се доказа това, което вярвах още зимата... Няма нужда от класове при модифицираните... спокойно всички могат да карат на едно, без разделение и така битката ще е много оспорвана и интересна ;)

Публикувано на: 24 Мар 2010 12:18
от Ivche
Аз бях там и видях какво е положението, много съм склонна да подкрепям теорията на Искрен!

Публикувано на: 24 Мар 2010 16:22
от rudolf
difcho написа:...


мисля че като организатор и икономически обвързан с мероприятието ,не можеш да си позволиш да изказваш на 100% личното си мнение.
делигирам инициативата и се радвам да се развива.

Публикувано на: 24 Мар 2010 16:26
от rudolf
Ivche написа:Аз бях там и видях какво е положението, много съм склонна да подкрепям теорията на Искрен!
която е???

че на гошо му върви колата кат на пешо,,което значи че гошо и пешо е нормално да са в един клас???

а гошо и пешо дават по добри времена,,от по силната кола на атанас,,което значи че по слабите коли имат предимство??

Публикувано на: 24 Мар 2010 17:17
от difcho
rudolf написа:
difcho написа:...


мисля че като организатор и икономически обвързан с мероприятието ,не можеш да си позволиш да изказваш на 100% личното си мнение.
делигирам инициативата и се радвам да се развива.

Точно личното ми мнение е водещо, защото след като предположенията ми са се оправдали, то значи, че догодина може и да остане само един клас модифицирани.

Публикувано на: 24 Мар 2010 20:20
от rudolf
difcho написа:
rudolf написа:
difcho написа:...


мисля че като организатор и икономически обвързан с мероприятието ,не можеш да си позволиш да изказваш на 100% личното си мнение.
делигирам инициативата и се радвам да се развива.

Точно личното ми мнение е водещо, защото след като предположенията ми са се оправдали, то значи, че догодина може и да остане само един клас модифицирани.
да, това че няма достатъчно подготвени пилоти и автомобили за 2 класа-го казах още в първите си постове.

това че в ниските класове има технични пилоти които са развили и овладяли автомобила---даващи времена колкото м2,,не значи че двете бази са еднакви.значи само че пилотите от М2- не са разгърнали потенциала. аз лично ако карах над 300 коня модифицирана кола,и давах времена колкото емо-бих се замислил върху какво да поработя.

хубавото да заличиш техничните класове ,защото няма да личи когато м2-се скатават и младежда ще получи свойте герой :thumbsup:

наистина освен тук-никъде при други авто състезания, не съм чул тезата ,че кубатура и мощност-нямали никакво значение,,,но далеч по значимо е примерно корито-8 точки,,,колан 2 точки,,плейтове,,,фланци....

Публикувано на: 24 Мар 2010 20:22
от rudolf
на емо му се възхищавам,че въпреки че е най засегнат от промените,,в предвид автомобила и двигателя който развива-не се оплака,не црънка и спазва колегиалност към всички.

представям си повечето от м2 ако им бяха орезали оръжията и шансовете за класиране ,кви лайна щяха да избълват laugh.gif