difcho написа:Явно през цялото време говорим за едно и също нещо, но се изразяваме по различен начин
пак ни отнесохте купата за германия с тези м2 бмв-та-нормално е да ни ни е приятно като японски домакини

поздравления за всички участници

Модератори: zi_zi_top, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich
To perfect things, speed is a unifying force, To imperfect things, speed is a destructive force." Michael Schumacher
Learning a difficult skill is a difficult and frustrating task. But if you become good at it, and master it, then its a lot of fun. Its like that with everything in life. Everything that we learn to do which is easy to do and doesnt require much skill or dedication gets boring quickly to anyone of us. But if we put in the effort to learn something difficult and master it, then the reward is much bigger.
There is no dishonor in losing the race,” Don said.“There is only dishonor in not racing because you are afraid to lose.” "The art of Racing in the Rain
That which we manifest is before us; we are the creators of our own destiny. Be it through intention or ignorance, our successes and our failures have been brought on by none other than ourselves. - Enzo the Dog "The Art of Racing in the Rain"
Your car goes where your eyes go. Simply another way of saying that which you manifest is before you - Enzo the Dog "The art of Racing in the Rain"
lz2lps написа:Това за скоростта и мисълта и аз смятам че е така. Някои хора, които разбират повече от мен казват, че ако не можеш да правиш нещо с по-малка скорост, то вероятността да успяваш да го правиш с по-голяма скорост не е много голяма. Затова аз смятам че малолитражките са важна стъпка при развитието - оставят ти време и възможност да мислиш повече и да трупаш добри навици. След това можеш да увеличаваш скоростта, едва когато спреш да мислиш по време на карането и то да става подсъзнателно. Едва ли е добра идея да се качиш веднага на по-мощен автомобил, още като не знаеш какво е turn-in, apex, exit и как да "четеш" какво се случва във всички фази на завоя... Предполатам тогава единствената ти мисъл ще е как да останеш на пистата.
lz2lps написа:Натрупана разлика само за правата (до там, където графиките на скоростта ни започвата да се сливат): 1.650 сек
Дали правата няма значение, вие си преценете. 5 км/ч на изхода повече, също мисля е оказало влияние върху тези 1.650 сек.
).
andrian999999 написа:чета темата, но каквото и да пишете , за мен слабия автомобил няма шанс пред мощния автомобил оборудван с нови гуми, така ,че хонда сивик 160-180к.с няма шанс пред 400к.с субару с нови гуми. КОЛАТА Е ОТ най- ГОЛЯМО ЗНАЧЕНИЕ мога да дам доста примери пилота после
LordDigital написа:Не съм отлично запознат със условията на другите писти дето са карат тия тайм атаки ,но предполагам са още по-спънаит от калояново.
lz2lps написа:LordDigital написа:Не съм отлично запознат със условията на другите писти дето са карат тия тайм атаки ,но предполагам са още по-спънаит от калояново.
Всичко останало е картинг писти. Дължината на тази в Плевен е 600метра. Моята максимална скорост там е 81км/ч.
Плевен - Google Maps
Кюстендил - Google Maps
Не е като да можем караме на Road Atlanta, Road America, Mosport, Brands Hatch, Zandvoort и т.н. Затова може би за момента това разделение на класове работи.
Иначе за аеродинамиката... да тя също е важен фактор при високите скорости. Над определена граница се изисква доста мощност само за преодоляване на въздушното съпротивление...
Съпротивлението на въздуха = (скоростта на квадрат) x (челната площ) x (cw-коеф.) x (0,5 х плътността на въздуха)
съпротивлението се увеличава със квадрата на скоростта.
LordDigital написа:...
lz2lps написа:Като гледам screenshot-a от МoTeC софтуера (най-отдолу е дистанцията в метри) е към 1550м.
Би ли споделил какво е "шифтър" (картинг?!?!)и имаш ли някаква представа какви са G-тата? Мисля за нормални автомобили 2.0G са границата без използване на притискаща сила.
така е говорех за що годе еднакви шофьори, ма без гуми може ли... (вземи ги тия по 80 лева на гума добри са малко са карани...) освен Калояново другите писти си представям какви са то и затова пистовият шампионат се води ЗАТВОРЕН МАРШРУТ и карат по улиците на по големите градоветеSlayer написа:andrian999999 написа:чета темата, но каквото и да пишете , за мен слабия автомобил няма шанс пред мощния автомобил оборудван с нови гуми, така ,че хонда сивик 160-180к.с няма шанс пред 400к.с субару с нови гуми. КОЛАТА Е ОТ най- ГОЛЯМО ЗНАЧЕНИЕ мога да дам доста примери пилота после
Теорията за слабия и мощния автомобил ти е желязна, но практическите "занимания" на пистата неведнъж са я оборвали.
Гарнитурата между седалката и волана не е за пренебрегване!
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта