Georgimitrovich написа: От тук нататък, за момента, аз оставам само наблюдател.
В началото и ти беше обзет от ентусиазъм, признай си. Заедно с Мечо Кух се опитахте да създадете нещо, после ви нахокаха, че сте хлътнали само с по два бона на човек - трябваше с по четири. Общо за двете срещи.
Много сте нагли двамата, майка му стара!
Не стига, че имаше присъствие от 50 коли от цяла България, ами и с претенции!
Я вижте колко малко хора има във форума - близо 8000 човека, но на националните ни срещи си проличава силата ни - макс 100.
Всякакъв ентусиазъм бързо секва, когато човек проумее следното - че Тойота няма спортно насочени автомобили от дълго време, на старите се гледа като на експонати, че най - масовата Тойота е в класа на Авенсис, а те се карат предимно от хора, които са далеч от участие в каквото и да е било мероприятие. Просто целево са насочени към аудитория, която е попрехвърлила четеридесетте години.
Има и изключения, които да потвърдят правилото за изключенията, но те се броят на пръсти.
Другата масовост на марката е благодарение на служебните автомобили.
Жоре, не веднъж сме коментирали, че имате два варианта - или изцяло японска среща - на всички марки, или да се използва пистата тогава, когато има свободно каране. Който иска - да кара.
В противен случай просто не излизат сметките и всичко остава контра за организатора.
За това говорих преди време - да направим среща, не означава да пилим гуми по пистата и кой карал - карал, после си хваща пътя. И нито се е запознал с другите, нито те са му видели физиономията.
Това не е среща.
Аз съм стар човек, или по-скоро настройката ми е такава. На мен ми дай дебела сянка, да разпаля скарата, да си поркам студена бира и да общувам с хора - не с асфалт. На днешно време е трудно да си намериш хора, достойни за компания, доволно общуваме тук, защо да не го правим наяве?
Аз съм лесен - две бири, бутилка ракия и вече ми е все тая с кой ще си легна.
Та - както бях писал и преди - пистата си е писта и не е само тя, но къде - по дяволите - остава общуването - фейс ту фейс?
Или според голяма част от тук присъстващите - национална среща на един клуб се ограничава само в каране на писта?
В такъв случай имам идея - тези, които искат да въртят обиколки - да си пуснат тема, в която да се преброят, да си поделят разходите за един ден каране и да кръстят темата "Национално каране на писта "Дракон"".
Не искам да остана криво разбран - нямам нищо потив спортния дух и адреналина, който дава пистата. На мен градското ми стига.
Но трябва ли това да бъде приоритет №1, при условие, че на мен ми е по - приятно да се запозная с хората, а не с ламарините?
Онзи ден гледах стари снимки от срещи на Хонда - форум.
Тук - там се виждат и хора, случайно хванати в кадър, като - естествено - звездите са автомобилите.
Автомобили, които всички познават доволно много, снимки има със стотици в други теми за тая цел, много са и аватари на собствениците си.
Хора обаче няма.
Та - някой да ми дефинира израза - "среща".
Georgimitrovich написа:P.с. Първата тема за събор тази година е пусната от преди половин година и пак няма развитие.
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=128 ... sc&start=0
Тук си прав.