Страница 75 от 75

Публикувано на: 16 Юли 2009 19:34
от Uncle Dido
andrian999999 написа:по принцип мисля че тунинговането е ташак работа с тия ауспоси дето само пърдят
Ами миналата седмица правих едно такова пърдящо, на една Ланча, Интеграле. Умряла работа - осем клапановия мотор извади само 450 к.с.
Верно - ташак работа.

Публикувано на: 16 Юли 2009 20:14
от Troshko
Fido Dido написа:
andrian999999 написа:по принцип мисля че тунинговането е ташак работа с тия ауспоси дето само пърдят
Ами миналата седмица правих едно такова пърдящо, на една Ланча, Интеграле. Умряла работа - осем клапановия мотор извади само 450 к.с.
Верно - ташак работа.
За какво са 16 клапана ,като можеш да си имаш 8-ем резерФ :whistle:

Публикувано на: 18 Юли 2009 01:47
от andrian999999
Fido Dido написа:
andrian999999 написа:по принцип мисля че тунинговането е ташак работа с тия ауспоси дето само пърдят
Ами миналата седмица правих едно такова пърдящо, на една Ланча, Интеграле. Умряла работа - осем клапановия мотор извади само 450 к.с.
Верно - ташак работа.
лъжеш бе, верно ли ? луд съм много ми харесва макар един приятел да разправя, че бая се чупели. Добре де 450к.с ама нов мотор ли са правили, интересно ми е ,разкажи. ще я пускат ли на състезания. напоследък гледам , поради липса на пари доста хора копуват стари коли и карат хоби кар на затворен марширут-писта, от любов и ентусиазъм към спорта . щтото за рали доста скъпо то и за писта трябват доста де.

Публикувано на: 18 Юли 2009 10:24
от diver
andrian999999 написа:
Fido Dido написа:
andrian999999 написа:по принцип мисля че тунинговането е ташак работа с тия ауспоси дето само пърдят
Ами миналата седмица правих едно такова пърдящо, на една Ланча, Интеграле. Умряла работа - осем клапановия мотор извади само 450 к.с.
Верно - ташак работа.
лъжеш бе, верно ли ? луд съм много ми харесва макар един приятел да разправя, че бая се чупели. Добре де 450к.с ама нов мотор ли са правили, интересно ми е ,разкажи. ще я пускат ли на състезания. напоследък гледам , поради липса на пари доста хора копуват стари коли и карат хоби кар на затворен марширут-писта, от любов и ентусиазъм към спорта . щтото за рали доста скъпо то и за писта трябват доста де.
Да се чупят, да се чупят колко да се чупят....инак сигурен съм, че човека си е направил ежедневка, да не го бегат само пернишките гоуфета по светофарите....

П.П. Диде, тургнахте ли му сини пръскалки, или тез 450 коня са натурал? tooth.gif tooth.gif tooth.gif

Публикувано на: 18 Юли 2009 11:44
от Bass_Man
Не са натурал ве tongue.gif принудителни са ! wacko.gif

Публикувано на: 25 Юли 2009 01:44
от andrian999999
diver написа:
П.П. Диде, тургнахте ли му сини пръскалки, или тез 450 коня са натурал? tooth.gif tooth.gif tooth.gif

натурал е 177кс. само не разбирам , дават 2 вида на двигателя и на колелата, това дето го казват е на двигателя предполагам. а кога е на колелата, и колко са загубите. примерно 450к.ц. на двигателя на колелата колко ще е? 360 ли примерно

Публикувано на: 25 Юли 2009 08:33
от diver
andrian999999 написа:
diver написа:
П.П. Диде, тургнахте ли му сини пръскалки, или тез 450 коня са натурал? tooth.gif tooth.gif tooth.gif

натурал е 177кс. само не разбирам , дават 2 вида на двигателя и на колелата, това дето го казват е на двигателя предполагам. а кога е на колелата, и колко са загубите. примерно 450к.ц. на двигателя на колелата колко ще е? 360 ли примерно
Как точно си представяш, че се мерят конете на двигателя? Загубите по трансмисия и т.н. са между 20% и 50% в зависимост от зависи....Тези 450 кончета са на колелата колега. На вала вероятно са къде или над 600...

Публикувано на: 25 Юли 2009 09:05
от Troshko
andrian999999 написа:
diver написа:
П.П. Диде, тургнахте ли му сини пръскалки, или тез 450 коня са натурал? tooth.gif tooth.gif tooth.gif

натурал е 177кс. само не разбирам , дават 2 вида на двигателя и на колелата, това дето го казват е на двигателя предполагам. а кога е на колелата, и колко са загубите. примерно 450к.ц. на двигателя на колелата колко ще е? 360 ли примерно
Твойта селика не си мисли ,че е повече от 170кс на колелата доста надолу е :whistle:

Публикувано на: 28 Юли 2009 02:02
от andrian999999
Tibi.B написа:
andrian999999 написа:
diver написа:
П.П. Диде, тургнахте ли му сини пръскалки, или тез 450 коня са натурал? tooth.gif tooth.gif tooth.gif

натурал е 177кс. само не разбирам , дават 2 вида на двигателя и на колелата, това дето го казват е на двигателя предполагам. а кога е на колелата, и колко са загубите. примерно 450к.ц. на двигателя на колелата колко ще е? 360 ли примерно
Твойта селика не си мисли ,че е повече от 170кс на колелата доста надолу е :whistle:

е колко е?

Публикувано на: 28 Юли 2009 08:15
от Troshko
andrian999999 написа:
Tibi.B написа:
andrian999999 написа:
натурал е 177кс. само не разбирам , дават 2 вида на двигателя и на колелата, това дето го казват е на двигателя предполагам. а кога е на колелата, и колко са загубите. примерно 450к.ц. на двигателя на колелата колко ще е? 360 ли примерно
Твойта селика не си мисли ,че е повече от 170кс на колелата доста надолу е :whistle:

е колко е?
Давам пример ,Хонда с 2000 (240 коня) на диното дава 175/180 коня .
Както се досещаш върти само един мост :whistle:

Публикувано на: 28 Юли 2009 08:30
от diver
andrian999999 написа:
Tibi.B написа:
andrian999999 написа:
натурал е 177кс. само не разбирам , дават 2 вида на двигателя и на колелата, това дето го казват е на двигателя предполагам. а кога е на колелата, и колко са загубите. примерно 450к.ц. на двигателя на колелата колко ще е? 360 ли примерно
Твойта селика не си мисли ,че е повече от 170кс на колелата доста надолу е :whistle:

е колко е?
Ако чукне 150 ще е добре. При 4х4 загубите са повечко. Последно в ХЕАД гледах един кайен дет чукна 125 кончета laugh.gif laugh.gif laugh.gif

..

Публикувано на: 28 Юли 2009 18:33
от andrian999999
дотук всичко ясно , само още не мога да разбера дали карам и двете си коли със приста ойл. Ако не бях дошъл на срещата в неделя сега нямаше да се чудя.