COROLLA 1.6VVTi 2007 MMT

pavel
Мнения: 14
Регистриран на: 17 Юни 2009 15:00

COROLLA 1.6VVTi 2007 MMT

Мнение от pavel » 17 Юни 2009 15:15

Имам корола ММТ 2007г. И хубавото свършва тук.
на 8000км започна да подскача при потегляне казаха ще сменяме съединител в Габрово. Смениха го. Тръгвам стигам Търново и всичко започва от начало пак тресе при потегляне. Пращат ме в София там се оказва че колегите дето сменяли съединителя не били наместили актуатора. Добре наместиха го супер докато колата стана на 15000км, по това време съм в Бургас отивам там правят и обучение и хоп отново е добре. Добре докато колата стана на 25000км, междувременно вече съм се прибрал във Варна и на 20000км сменяме рейка защото се прецакалал. 25000км Правим обучение на съединителя във Варна, и хоп чудо колата е като нова потегля и превключва предавките плавно, супер. Добре сега е на 30000км а сега познайте какво се случва с нея. Превключва като старо жигули без съединител. Във Варна ми казват поръчваме съединител и сменяме. Питам аз до кога???
Някой имал ли е такъв проблем или подобен да сподели направо съм бесен това е изродщина през 5000км в сервиз!!!
Последно промяна от pavel на 17 Юни 2009 21:16, променено общо 1 път.

Аватар
Kiki
Мнения: 8210
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 13 пъти

Re: COROLLA 1.6VVTi 2007 MMT

Мнение от Kiki » 17 Юни 2009 17:35

pavel написа:Имам корла ММТ 2007г. И хубавото свършва тукл
на 8000км започна да подскача при потегляне казаха ще сменяме съединител в Габрово. Смениха го. Тръгвам стигам Търново и всичко започва от начало пак тресе при потегляне. Пращат ме в София там се оказва че колегите дето сменяли съединителя не били наместили актуатора. Добре наместиха го супер докато колата стана на 15000км, по това време съм в Бургас отивам там правят и обучение и хоп отново е добре. Добре докато колата стана на 25000км, междувременно вече съм се прибрал във Варна и на 20000км сменяме рейка защото се прецакалал. 25000км Правим обучение на съединителя във Варна, и хоп чудо колата е като нова потегля и превключва предавките плавно, супер. Добре сега е на 30000км а сега познайте какво се случва с нея. Превключва като старо жигули без съединител. Във Варна ми казват поръчваме съединител и сменяме. Питам аз до кога???
Някой имал ли е такъв проблем или подобен да сподели направо съм бесен това е изродщина през 5000км в сервиз!!!
ПРез 5 000, или през 50 000км? wacko.gif wacko.gif wacko.gif

misho09
Мнения: 112
Регистриран на: 29 Мар 2009 22:31

Мнение от misho09 » 17 Юни 2009 17:49

Споко човече, не дръж на тия неща biggrin.gif .Аз моита откакто съм си я взел все в сервиза вися.За милата ни родна страна и 3-тия сват отиват коли 8-ми качество та не се очудваи ;)

P.S. От както съм се качил на нея скоростите превкючват като на джоган

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 17 Юни 2009 18:42

продаваи я няма да се оправи почти всички ммт са така
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

pavel
Мнения: 14
Регистриран на: 17 Юни 2009 15:00

Мнение от pavel » 17 Юни 2009 21:11

как всички ммт-а са така бе човек, тия в тоита друго разправят.
за какав автоматик ми говорят тогава ебахти автоматичната скоростна кутия. то не било като нормален автоматик а било механична кутия с електронно управление на съединителя. Сигурно затова трябва да превключнва като джоган?

pavel
Мнения: 14
Регистриран на: 17 Юни 2009 15:00

Re: COROLLA 1.6VVTi 2007 MMT

Мнение от pavel » 17 Юни 2009 21:12

Kiki написа:
pavel написа:Имам корла ММТ 2007г. И хубавото свършва тукл
на 8000км започна да подскача при потегляне казаха ще сменяме съединител в Габрово. Смениха го. Тръгвам стигам Търново и всичко започва от начало пак тресе при потегляне. Пращат ме в София там се оказва че колегите дето сменяли съединителя не били наместили актуатора. Добре наместиха го супер докато колата стана на 15000км, по това време съм в Бургас отивам там правят и обучение и хоп отново е добре. Добре докато колата стана на 25000км, междувременно вече съм се прибрал във Варна и на 20000км сменяме рейка защото се прецакалал. 25000км Правим обучение на съединителя във Варна, и хоп чудо колата е като нова потегля и превключва предавките плавно, супер. Добре сега е на 30000км а сега познайте какво се случва с нея. Превключва като старо жигули без съединител. Във Варна ми казват поръчваме съединител и сменяме. Питам аз до кога???
Някой имал ли е такъв проблем или подобен да сподели направо съм бесен това е изродщина през 5000км в сервиз!!!
ПРез 5 000, или през 50 000км? wacko.gif wacko.gif wacko.gif[/quot


правилно през 5000

pavel
Мнения: 14
Регистриран на: 17 Юни 2009 15:00

Мнение от pavel » 05 Юли 2009 13:38

на 31000 км пак сменихме съединителя!!!
казаха надран притискател е сеге много ми е чудно колко ще издържи???

pavel
Мнения: 14
Регистриран на: 17 Юни 2009 15:00

Мнение от pavel » 29 Авг 2009 20:07

сега на 37000км пак е на същото дередже казаха ще сменяме компютъра и го смениха сега стават 2дни от както го смениха и познайте на къде отиват нещата???
Някой има ли подобен проблем моля да сподели!

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 29 Авг 2009 20:51

проблема е в това че няма датчик които да следи за дебелината на диска и от там са тези проблеми затова като я обучат с тази дебелина и се оправя и после като намалее онзи турския съединител валео или бош пак същия цирк та проблема се решава много лесно продаваш я и си купуваш новия авенсис да видиш кутия няма друга такава на пазара
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 30 Авг 2009 00:03

Аве така , като ви слуша човек ще си каже , че са продадени не повече от 10-тина CVT-та . Просто пак сервиза ни е на ниво !
Между другото да кажа , че не само тази кутия е автомат на пазара със съединител ами всичко ново що е троник е така . Даже най-модерните са с по 2 съединителя . А Вейрона май беше с 3 .

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 30 Авг 2009 13:38

аз си казвам моето мнение и опит а вие като имате нещо към производителя се обърнете кум него все пак не е броил на мен пари за кола
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

pavel
Мнения: 14
Регистриран на: 17 Юни 2009 15:00

Мнение от pavel » 30 Авг 2009 18:07

nikolov22
не мога да се съглася че няма датчик който да следи за дебелината на диска нали точно това прави въпросния комп и затова го смениха тъй като според тях имал някакъв бъг и неможел да каже на актуатора да навакса износването на диска и да се самонастрои към новата му дебелинал
Просто си мисля вече от къде ли е проблема?

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 31 Авг 2009 02:11

Очевадно има проблем с , който Тойота БГ не може да се справи .

Аватар
Рошко
Мнения: 918
Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Мнение от Рошко » 31 Авг 2009 10:48

Bass_Man написа:Очевадно има проблем с , който Тойота БГ не може да се справи .
Не е само Тойота БГ, а Тойота като цяло... Наскоро колега - финландец беше пуснал справка колко са стрували гаранционните му ремонти на Тойота и сумата беше шокираща - над 5000 евро (огромна част от тази сума беше заради подмяна на ММТ, подмяна на комп на ММТ) и сега се подготвят май пак да я сменят, защото пак си има същите проблеми. Отделно от него, камара народ "пищи" в английския Тойота форум от ММТ и споменават майки, бащи и цели родове.... tooth.gif

Edit: Открих темата, а ето и разпечатката:
Изображение

И един цитат:
Is it repaired now?
Some of the problems are repaired, some not. If they did them right they'd be okay now, but as for some reason they cannot seem to do that I do still have some of those bugs. For example the gearbox is working better now, but I cannot say for sure as I drove about 20KMs after the last repair. Brakes are still squeaky, at least now they're doing it only when reversing and not every time. Wiper is still leaving that annoying stripe because of which I cannot see anything when it's raining. Front console rattles sometimes and front seatbelts do the same thing... Much more rare now though. After the last repair I haven't noticed other problems, but they usually appear only after some time, so...
I think they just cannot locate the source of those problems, or then they don't have developed any solution to fix those bugs. They just insert new part which is exactly the same as the previous one, and when it appears to be as faulty as the previous one, they do the same thing again, don't know.

pavel
Мнения: 14
Регистриран на: 17 Юни 2009 15:00

Мнение от pavel » 31 Авг 2009 11:55

Познайте на мен какво ми казаха от софия като за пореден път се обадих за този проблем на ММТ то вече търсели в базата данни за такъв проблем в цял свят и нямало данни за такова нещо.
Е питам аз какво ме интересува мен че нямали такива проблеми,
и все още продължават да не могат да отстранят проблема.
Днес последно говорих с тойота варна и сега пак чакаме отговор какво ще правим с колата.
Не е ли редно вече това се повтаря за 10 път да си вземат фалшивата кола и да осигурят нова.
На какво прилича това незнам вече!
И продължават да ми говорят едно и също и едно и също да ще сменим съединител ще сменим комп ще сменим незнам си какво и така вече 2години!
Това е изродщина!!!!!!!!!!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 187 госта