Помощ колеги...проблем с Daihatsu

Soichiroo
Мнения: 8
Регистриран на: 09 Май 2010 00:49

Помощ колеги...проблем с Daihatsu

Мнение от Soichiroo » 09 Май 2010 01:17

Здравеите.Въпросът ми не е точно за Toyota,но все пак е тяхно производство и мисля,че няма нищо лошо да се опитаме да решим този проблем.Става Въпрос за Daihatsu разбира се Daihatsu Charade 91 година пълна инжекция.Кабели ,дистрибутор,масла, филтри, ремаци ,всичко съм сменил без свещи. Преди 2 месеца, я взех колата и си беше наред гореше ми 5.5 6 на 100 градско.Стопли се времето и започна да не пали сутрин когато е студена само, и да гори 9 на 100.В понеделник ще сменя свещите ,но не мисля,че така може да вдигат разхода ,но все пак и те да са нови NGK съм поръчал...Остава една ламбда сонда да е проблема според мен или някои датчик поне така мисля аз,но затова пиша тук де.Да насоча по специалистите Ламбда сондата е с един кабел,но нз как се мери и какво трябва да дава,също и има два датчика зад входящият колектор се падат ,мерих ги на студено и на топло единият си променя стоиностите когато загрее,а другия на студено и топло се седи на едно 65 70 ома.Мисля и на компютър да е водя дали ще излезе нещо незнам.Мерси много на тези които ми помогнат с нещо. :thumbsup:
JAPANESE ...

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Re: Помощ колеги...проблем с Daihatsu

Мнение от diver » 09 Май 2010 11:41

Soichiroo написа:З....Стопли се времето и започна да не пали :
Дали пък не преобогатява сместа и от там трудно палене и висок разход...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 09 Май 2010 12:05

ТЯ НЯМА ЛИ ОПЦИЯ ЗА САМОДИАГНОСТИКА
ИЛИ ВЪРВИ В НЯКОИ ОФИС НА ДАИХАТСУ
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

nikonikov
Мнения: 11
Регистриран на: 09 Апр 2010 12:09

Мнение от nikonikov » 09 Май 2010 21:34

Виж дали новата дистрибуторна капачка, която си сложил е наред. Обърни внимание на температурния датчк, дали си мени стойностите , като загрее.От ламбдасонда не може да ти пали трудно, влияе само бърху разхода.

Soichiroo
Мнения: 8
Регистриран на: 09 Май 2010 00:49

Мнение от Soichiroo » 10 Май 2010 00:45

ами то има два датчика единия си мени стоиностите другия не.незнам дали двата са за температурата един до друг са и двата.Капачката съм, я проверил добре е даже сложих пак старата и е същата работа,не е от нея.
JAPANESE ...

xtreme
Мнения: 308
Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
Местоположение: София

Мнение от xtreme » 10 Май 2010 11:30

Колега много е важно за тия малки кошници топлинното число на свещите. Имахме нечовешки проблем с едно MOVE , половината от симптомите, които описваш. 5 пъти засичахме ремъка центровки чудеса, и не става и не става. Гледаме в Аутодата свещите са ОК , и накрая се оказа че в аутодата са сбъркали. Намерихме един юзер менюал и вътре бяха с друго топлинно число, купихме такива и заспа. Дано да е това и при теб.

Soichiroo
Мнения: 8
Регистриран на: 09 Май 2010 00:49

Мнение от Soichiroo » 10 Май 2010 23:51

Колега утре ще сменям свещите и ще видя на самия капак на колата пише на табелката какви трябва да са ,а това мисля че е добар ориентир.Мерси мн ще пиша утре как стоят нещата. mellow.gif
JAPANESE ...

Soichiroo
Мнения: 8
Регистриран на: 09 Май 2010 00:49

Мнение от Soichiroo » 13 Май 2010 19:43

Смених свещите сложих точно такива каквито пише на капака NGK,но паленето не се оправи,пак на студен двигател върти 4,5 пъти и тогава пали,докато пък на топъл от първият път. sad.gif Ходих и на един маистор тука в Бургас каза,че не може да,я закачи на компутара защото нямала букса нз дали е тъка и къде трябва да е ,но щом казва...все пак я закачи там да и провери запалителната система центровка всичко си е ОК всичко работи перфектно.Остана да му ,я закарам там да престои една вечер и на сутринта да и мери този температурен датчик студен как дава и топъл след това,и ми каза че можело да е от един клапан има на входящия колектор които впръсквал гориво когато е студена да запали по лесно нещо такова,тези две неща само били възможни за този проблем според него.Ламбдата каза че отчитала,сложи единия кабел на сондата другия на минуса на акумулатора,явно така се мери... Някои колега нещо да предложи.
JAPANESE ...

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 13 Май 2010 21:56

по принцип не трябва да пали от първия път това е така да качи масло за да намали износването при студен старт
а отделно може да имаш 5-та дюза която не работи щото е задръстена
тя е средата на колектора преди да станат 4 тръби
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 13 Май 2010 21:59

Soichiroo написа:ами то има два датчика единия си мени стоиностите другия не.незнам дали двата са за температурата един до друг са и двата.Капачката съм, я проверил добре е даже сложих пак старата и е същата работа,не е от нея.
единия е за таблото другия за екуто
така че този за екуто ако е прецакан сменяи
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

Soichiroo
Мнения: 8
Регистриран на: 09 Май 2010 00:49

Мнение от Soichiroo » 13 Май 2010 22:00

Ми тя колата е три цилиндъра.Иначе този за екуто както казваш,трябва ли да си мени стоиностите,защото единият си мени другият не.И под какво да разбирам екуто по точно.Мерси.
JAPANESE ...

Soichiroo
Мнения: 8
Регистриран на: 09 Май 2010 00:49

Мнение от Soichiroo » 17 Май 2010 20:40

Горенето го оправихме вече,незнам дали от свещите или от това болче където наглася маистора на колектора за входящия въздух,но идва вече към 5 на 100 biggrin.gif :thumbsup: Но проблема с паленето все още го има.Когато е студена или когато поседи малко и аз незнам кое от двете по точно е проблема,но не пали.Може ако има някои клапан на горивотои да не работи и да връща горивото от системата като поседи и затова да не пали или този обогатител клапана на входящия колектор също ако не се задеиства когато е студена според мен поне. mellow.gif
JAPANESE ...

xtreme
Мнения: 308
Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
Местоположение: София

Мнение от xtreme » 18 Май 2010 14:18

Щом си оправил горенето карай :) другото не е страшно като се влоши ще го търсиш.

Soichiroo
Мнения: 8
Регистриран на: 09 Май 2010 00:49

Мнение от Soichiroo » 19 Май 2010 18:45

е да аз и това правя,ама е дразнещо такова въртя кат някои коза biggrin.gif пък и ме човърка де.
JAPANESE ...

Soichiroo
Мнения: 8
Регистриран на: 09 Май 2010 00:49

Мнение от Soichiroo » 24 Май 2010 14:36

за клапана обогатител ,някои да знае нещо този които е на входящия колектор и впръсква гориво при студен старт.Не ми сработва ни когато е топла ни когато е студена,а бензин идва до него и някакво напрежение идва за момент,на импулс само предполагам така трябва ,но тои не отваря и същевременно въртя по полвин минута сутрин.Меря го дава само 3,5 ома.Мерси. unsure.gif
JAPANESE ...

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 183 госта