защо не ми изгарят крушките на фаровете? единия е готов!
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
защо не ми изгарят крушките на фаровете? единия е готов!
привет!
реших и аз да споделя един проблем,вече повече от 4 г. не ще да изгори никоя крушка,ама че работа!още преди 2 г. си купих комплект резервни крушки,ама само се търкалят в багажника.
помагайте със съвети,че не знам какво да правя вече.
ps: в краен случай ще си купя един мерцедес дизел,какъвто имах навремето,че при него поне на всеки 2-3 месеца ми изгаряше по една подгряваща свещ.даже и след като ги смених всичките с нови!
реших и аз да споделя един проблем,вече повече от 4 г. не ще да изгори никоя крушка,ама че работа!още преди 2 г. си купих комплект резервни крушки,ама само се търкалят в багажника.
помагайте със съвети,че не знам какво да правя вече.
ps: в краен случай ще си купя един мерцедес дизел,какъвто имах навремето,че при него поне на всеки 2-3 месеца ми изгаряше по една подгряваща свещ.даже и след като ги смених всичките с нови!
Последно промяна от jim_beam на 22 Яну 2014 18:35, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 11 Ное 2010 10:52
- zi_zi_top
- Мнения: 4202
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Получена благодарност: 11 пъти
Не дърпай Дявола за опашката в тези студове!
Иначе има само едно обяснение - не ги ползваш.
Всяка крушка си има определен брой часове +/-10% и гори.
Те и на Авенсиса на Скорпион и на Яриса на nowyaris ще изкарат по 10 години с това темпо на експлоатация.
Иначе има само едно обяснение - не ги ползваш.
Всяка крушка си има определен брой часове +/-10% и гори.
Те и на Авенсиса на Скорпион и на Яриса на nowyaris ще изкарат по 10 години с това темпо на експлоатация.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
zi_zi_top написа:Не дърпай Дявола за опашката в тези студове!
Иначе има само едно обяснение - не ги ползваш.
Всяка крушка си има определен брой часове +/-10% и гори.
...
за беда имам DRL още откакто я купих,демек винаги са включени късите+гaбаритите,след като стартира двигателя,вече над 86к.явно съм уцелил някаква дефектна серия.
-
- Мнения: 4515
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 1 път
Такава е Идеята.Иначе като видя нещо забележително винаги му светкам с дългите.zi_zi_top написа:Не дърпай Дявола за опашката в тези студове!
Иначе има само едно обяснение - не ги ползваш.
Всяка крушка си има определен брой часове +/-10% и гори.
Те и на Авенсиса на Скорпион и на Яриса на nowyaris ще изкарат по 10 години с това темпо на експлоатация.
Ако DRL-а ти е с ШИМ на светлините (да пуска фаровете на частична мощност през деня) е нормално да се износват по-малко. Отделно и включването е плавно (когато са на 100%, за през нощта говоря) което съхранява живота им.
Не бих казал, че 4 години е кой знае какво постижение - защо си мислиш че трябва да горят по-често?
Както казаха, зависи колко време са били включени, и колко включвания имат зад гърба си.
Не бих казал, че 4 години е кой знае какво постижение - защо си мислиш че трябва да горят по-често?
Както казаха, зависи колко време са били включени, и колко включвания имат зад гърба си.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifzi_zi_top написа:Не дърпай Дявола за опашката в тези студове!
Иначе има само едно обяснение - не ги ползваш.
Всяка крушка си има определен брой часове +/-10% и гори.
Те и на Авенсиса на Скорпион и на Яриса на nowyaris ще изкарат по 10 години с това темпо на експлоатация.
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
при моята кола DLR=все едно си включил на къси,само дето става автоматично.има разлика само в интериора-не се включва осветлението на врътките за темп.,вентилатор и др. копчета,както и яркостта на таблото не се намалява.намирам го за много добро решение!
иначе респект за старата вектра на колегата,само дето при новите вече не е така-на един приятел му изгоря единия ксенон още в гаранция,но му казаха,че това било консуматив и не го поемат.съответно го наведоха с 300-400€.та малко след това я разкара,че повече висеше в сервиза отколкото я караше.
ps: аве накрая ще ги изкарам и с чука отгоре,че иначе само дето се набутах за резервни! laugh.gif
иначе респект за старата вектра на колегата,само дето при новите вече не е така-на един приятел му изгоря единия ксенон още в гаранция,но му казаха,че това било консуматив и не го поемат.съответно го наведоха с 300-400€.та малко след това я разкара,че повече висеше в сервиза отколкото я караше.
ps: аве накрая ще ги изкарам и с чука отгоре,че иначе само дето се набутах за резервни! laugh.gif
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Счупи резервните направо, така няма да се набутваш с труд по смяната им biggrin.gifjim_beam написа:при моята кола DLR=все едно си включил на къси,само дето става автоматично.има разлика само в интериора-не се включва осветлението на врътките за темп.,вентилатор и др. копчета,както и яркостта на таблото не се намалява.намирам го за много добро решение!
иначе респект за старата вектра на колегата,само дето при новите вече не е така-на един приятел му изгоря единия ксенон още в гаранция,но му казаха,че това било консуматив и не го поемат.съответно го наведоха с 300-400€.та малко след това я разкара,че повече висеше в сервиза отколкото я караше.
ps: аве накрая ще ги изкарам и с чука отгоре,че иначе само дето се набутах за резервни! laugh.gif
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
проблема решен!мерси Vesko!
scorpion написа:Джими, не дърпай дявола за опашката а си . Щом всичко е ОК.jim_beam написа:
ps: аве накрая ще ги изкарам и с чука отгоре,че иначе само дето се набутах за резервни! laugh.gif
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
аве не е сичко ок,проблем си е!
на Vesko съвета май е най як,поне няма да се мъча! laugh.gif
ей добре че е тоя форум,че както е паднало качеството при тойота само ядове,едни крушки кат хората не могат да сложат!ако бех ги развъртел тия кинти за 2 год. щех да съм вече бая напред,а не да ме връщат в първи клас!
мерси за съветите!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 132 госта