Масло за 1.4 d4d

Tук можете да попитате всичко за моделите Toyota

Модератори: Uncle Dido, slowtraveler, Georgimitrovich

Масло за 1.4 d4d

Мнениеот dany.killmister » 22 Фев 2012 13:36

Дали да сложа от това масло на auris 1.4 d4d или от ТM AUTO е по добро.Mobil 1 0w40,950ml.за 18лв.
Прикачени файлове
img_4924_170.jpg
img_4924_170.jpg (81.62 KiB) Прегледано 2235 пъти
img_4924_170.jpg
img_4924_170.jpg (81.62 KiB) Прегледано 2232 пъти
Mercedes GL 450,2006, E 220 CDI,2005, Toyota Auris 1.4 D4D2009
Аватар
dany.killmister
 
Мнения: 182
Регистриран на: 14 Май 2009 14:43
Местоположение: по-света и у нас

Мнениеот nowyaris » 22 Фев 2012 19:52

Май някъде в книжката видях да дават за 1,4Д маслото да е 5W30,SM,B1/B5.Тоз Мобил е В3/В4,но според мен няма да е никакъв проблем да налееш това масло,което си снимал.Тойотско недей налива.Ей сега ще ме вдигнат на рогата някои колеги,но съвета ми е да не наливаш тойотско.В1/В5 се водят енергоспестяващи,ама казват че не стават за някои двигатели.Така че налей си това,което си снимал.Ако не е тайна,откъде го докопа тоз американски мобил на тез пари?
nowyaris
 
Мнения: 3254
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17

Мнениеот dany.killmister » 23 Фев 2012 12:29

Колега какво ще кажеш за Mobil 1 5w30 дали е по подходящо от Mobil1 0w40
Прикачени файлове
Mobil1_5W-30_-_2.JPG
Mobil1_5W-30_-_2.JPG (70.64 KiB) Прегледано 2164 пъти
Mercedes GL 450,2006, E 220 CDI,2005, Toyota Auris 1.4 D4D2009
Аватар
dany.killmister
 
Мнения: 182
Регистриран на: 14 Май 2009 14:43
Местоположение: по-света и у нас

Мнениеот Brigo » 23 Фев 2012 18:13

Принципно второто масло отговаря най-точно на изискванията за 1.4 Д4Д двигател по книжка. Пък ти дали ще ги спазиш е твой избор - за мен лично не е от такова значение... по-важното е маслото да се сменя по - честичко поради ред причини. Освен това внимавай с марки като Мобил, Кастрол и Мотул, че е пълно с ментета,но ако си сигурен, че е истинско сипвай смело :thumbsup: Аз лично залагам на по - неизвестни марки масло за нашия пазар, та поне да ми е мирна главата biggrin.gif
Toyota Auris 1.4 D4D '08
Hyundai Terracan 2.9 CRDI '06
Аватар
Brigo
 
Мнения: 82
Регистриран на: 06 Юли 2010 18:01

Мнениеот LEXUS » 23 Фев 2012 18:20

Brigo написа:Освен това внимавай с марки като Мобил, Кастрол и Мотул, че е пълно с ментета
И аз така знам.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Аватар
LEXUS
 
Мнения: 3193
Регистриран на: 01 Апр 2005 01:06
Местоположение: Sofia

Мнениеот dany.killmister » 23 Фев 2012 19:23

Благодаря,маслото е 100% от usa.
Mercedes GL 450,2006, E 220 CDI,2005, Toyota Auris 1.4 D4D2009
Аватар
dany.killmister
 
Мнения: 182
Регистриран на: 14 Май 2009 14:43
Местоположение: по-света и у нас

Мнениеот jim_beam » 23 Фев 2012 21:41

колега тоя мобил е едно от най-добрите масла,пълна синтетика.може да го караш спокойно поне 20к без смяна!макар че за дизел вискозитета е малко неподходящ,ще го гори най-вероятно повече.но е определено най-доброто,което човек може да си сложи в мотора! :thumbsup: има същото 0W40 на арал и отзивите са,че го гори.но този мобил е по-добър безспорно! cool.gif
каква е цената,ако не е тайна?
RAV4 D4D 2007 с кожен салон,фронт гард,ролбари,Вебасто,парктроник,CC,Blaupunkt,17''...

Изображение
Аватар
jim_beam
 
Мнения: 1977
Регистриран на: 25 Юли 2007 22:01
Местоположение: Zimbabwe

Мнениеот nowyaris » 23 Фев 2012 22:57

dany.killmister написа:Колега какво ще кажеш за Mobil 1 5w30 дали е по подходящо от Mobil1 0w40
От моята скромна информация,с която разполагам ИДЕАЛНОТО масло за двигателя Д4-Д е MOBIL 1 ESP Formula 5W30.Ама най-евтино го намерих при Владо АСЕ-то в Пловдив-25 лв./л.На другите места бе по-дебело.Мисля че това което си си намерил ще ти свърши идеална работа,ама не го чакай 20 хил.км.-на 10 хил. по-добре,за всеки случай. :thumbsup: Не ми отговори откъде на тази пара си го намери (ако не е голяма тайна,разбира се).
nowyaris
 
Мнения: 3254
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17

Мнениеот Japanese_fever » 23 Фев 2012 23:09

jim_beam написа:...
може да го караш спокойно поне 20к без смяна!


laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Absoliutno NEvqrno.
Smenqi go nai-mnogo na 10 000 km ili 6-12 meseca.
5W30 e dosta dobro maslo i se preporu4va ot Toyota.
Tui kato e diesel moje da se zamislish i za 5W40, no 0W40 ne ti trqbva.
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!
Аватар
Japanese_fever
 
Мнения: 938702
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: US

Мнениеот nowyaris » 23 Фев 2012 23:47

Аз предлагам с Джапанезето вече никой да не спори.Напълно безмисленно е.
nowyaris
 
Мнения: 3254
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17

Мнениеот Me4oKyX » 23 Фев 2012 23:59

Хем си прав, хем не точно, защото той също не чете напълно мненията, но при повторно напомняне преглежда и се коригира.... Обира от дума/и, докато много други нема такъв шанс да се получи.... Та към момента си е напълно прав - никой продавач на Тойота не препоръчва 0w40 за дизелите си.... За бензините - да, но иначе не... А и 30 вискозитета не е особено подходящ също за нашия климат....
http://www.meat.org/ -> после който иска да муца мръвки ......

http://pleasehelp.hit.bg/


http://www.youtube.com/watch?v=ullTkGA-BvQ - по-здраффффф :D
http://www.youtube.com/watch?v=jXtRsY9f ... re=related - за БЪЛГАРИЯ!!!
Аватар
Me4oKyX
 
Мнения: 2346
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив

Мнениеот jim_beam » 24 Фев 2012 00:20

Japanese_fever написа:
jim_beam написа:...
може да го караш спокойно поне 20к без смяна!


laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Absoliutno NEvqrno.
...



вярно,объркал съм се,спецификацията mb 229.3 е до 30к,а това масло има mb 229.5,което е макс. възможноto long life до 60k за колите с променливи серв. интервали. biggrin.gif
използването на това масло за 10к е меко казано безсмислено,би било оптимално при пробег от 50к на год!те затова са ги измислили long life маслата. cool.gif
RAV4 D4D 2007 с кожен салон,фронт гард,ролбари,Вебасто,парктроник,CC,Blaupunkt,17''...

Изображение
Аватар
jim_beam
 
Мнения: 1977
Регистриран на: 25 Юли 2007 22:01
Местоположение: Zimbabwe

Мнениеот Japanese_fever » 24 Фев 2012 06:42

Me4oKyX написа: А и 30 вискозитета не е особено подходящ също за нашия климат....


Мерси Мечо, но и това не е вярно.
Всъщност да си призная не съм в час с какво масло се карат дизелите, тък като тук няма дизели, но както съм казвал и преди 5W30 е универсално всесезонно моторно с което карат Прошета, БМВ-та, Мерцедеси и т.н. Няма неподходящ климат за 5W30, то е всесезонно.
Има неподходящ климат за 10W40, Което зимата не си върши работата, поради ниските температури. Тук карат с 5W30 на писта.

Не си запознат с характеристиките на маслата и постоянно повтаряш, че 5W30 било неподходящо за БГ може ли да ми обясниш защо не е?

Отделно е важно какъв API клас е маслото новите SM и SN масла имат намалено съдържание на цинк (заради екологични нужди) и мазането с тях не е толкова добро, колкото с по-стария клас SL. Така, че мотори със стария вид разп. валове може да имат повече износване, ако маслото не се смяна навреме. Новите разп. валове, по-точно повтигачите са с метални ролки и при тях азането не е толкова фатално.
Циковата добавка съкратено се нарича ZDDP и е задължителна за рейсинг маслата, но вече не се слага на обикновените масла, за да са по-екологични. Та мисълта ми е, че е не е важен само вискозитета, а и присадките в маслото. Ти примерно знаеш ли, че в на Хонда трансмисиите се кара с 10W30 и 10W40 масло, ама занеш ли колко хора са си прецакали трнасмисии като карат с моторно масло в скоростите, 'щото то маслото трябва да е този вискозитет, но API класа му не е SL, SM или SN, a SG, който вече не се предлага по магазините тук.

@Jim Beam
За първи път чувам за long life масло.
Тук синтетиката я сменят най-много на 5К мили.
Само с Amsoil може да караш 10-15К мили.
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!
Аватар
Japanese_fever
 
Мнения: 938702
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: US

Мнениеот dany.killmister » 24 Фев 2012 09:52

cool.gif
каква е цената,ако не е тайна?[/quote] Маслото е внос от USA ако някой колега иска 18 лв 950ml. 0887418999
Mercedes GL 450,2006, E 220 CDI,2005, Toyota Auris 1.4 D4D2009
Аватар
dany.killmister
 
Мнения: 182
Регистриран на: 14 Май 2009 14:43
Местоположение: по-света и у нас

Мнениеот iceman1234 » 24 Фев 2012 23:41

Малко оффтопик, но все пак:
Japanese_fever написа:...
Тук синтетиката я сменят най-много на 5К мили.
Само с Amsoil може да караш 10-15К мили.

Ей с това направо ме убиват тия хАмериканците. Карат V6ци, V8ци 3литра, 5литра ...с по .. феноменалните 150-220 коня (визирам един понтиак и един мустанг ГТ, които съм карал - за да е по-точно сравнението ми) Огромни мотори с никаква мощност, огромен ресурс, никакво натоварване ... просто ... и маслата им се сменят на 3к мили ... дето викаш макс - 5к мили ... което е 5-8 000 км .... Незнам, или маслата всичките са им рециклаж там или наистна немогат да правят двигатели - чесно. Тука най-глупавата фиеста с 1.4 дизел 68 коня е с 20 000 км интервал, с някво форд масло (5-30 е, ама без значение - за сервизен интервал става дума).
D4D & シビック Изображение
Аватар
iceman1234
 
Мнения: 140
Регистриран на: 29 Авг 2011 12:15
Местоположение: Plovdiv

Следваща

Назад към Технически въпроси

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: me4o_5 и 7 госта