problem diuzi toyota carina speshno

vpanev75
Мнения: 9
Регистриран на: 23 Фев 2010 18:02

problem diuzi toyota carina speshno

Мнение от vpanev75 » 22 Юни 2013 21:47

Kolegi, izviniavam se che pisha na lat, no se namiram v chujbina I niamam v momenta cyr, a espeshno
Pls help, kolata ostana sigurno na dva cilindara, moje bi zaradi diuzite, az sam s gazov inj I za da raboti na gaz triabva benz diuzi da sa v izpravnost.... ta kakto karah na gaz taka se prevkliuchi na benzin I ne iska na gaz.... zagubi moshtnost, zapochna da raboti s pomalko cilindri.... daje poedno vreme svetna indikacia problem dvig....a se namiram v chujbina.....kolko triabva da e aktivnoto saprotivlenie ne shibanite diuzi ot 15 do kolko oma....s prodaljitelno vreme rabota I nagriavane saprotivlenieto narastva no kolko e max... I dali sam moga da precakam neshto kato minah pochti 80 km na polovin motor.....niamah izbor
Pomognete

vpanev75
Мнения: 9
Регистриран на: 23 Фев 2010 18:02

Re: problem diuzi toyota carina speshno

Мнение от vpanev75 » 22 Юни 2013 21:53

Zabravih nai vajnoto ima li razlika v diuzite za toyota carina 1.8 16V. I toyota carina 2.0 16V

Аватар
max-2
Мнения: 1789
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 44 пъти

Re: problem diuzi toyota carina speshno

Мнение от max-2 » 22 Юни 2013 22:43

Ако може да се пали направо на газ опитай, ако пак не работи добре пробвай да рестартираш компютъра и пак пали директно на газ. Ако е от бензинови дюзи ще стане така, ако не - нещо друго се е скапало. Тогава включи бензиновите дюзи с оригиналните куплунзи (трябва да махнеш преходните букси, които са от газовия инжекцион) и опитай на бензин дали ще работи нормално.
Carina E 4AFE LB 1992

vpanev75
Мнения: 9
Регистриран на: 23 Фев 2010 18:02

Re: problem diuzi toyota carina speshno

Мнение от vpanev75 » 23 Юни 2013 08:54

Nameril sam diuzi ot carina 2.0 dali shte stanat?
Otnosno gazovata - diuzite na benz I gazta ne sa obshti I ima dva kompiutara, avtomatichno preminavane na gaz I e slojno da pochti nev da mina samo na gaz

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Re: problem diuzi toyota carina speshno

Мнение от PESHO OT MARS » 24 Юни 2013 09:07

Последно не разбрахме ти с 1.8/16V ли си?
Защото има една лека но съществена разлика в управлението на дюзите. При 1.6/1.8 управлението е за всяка дюза поотделно а при 2.0 дюзите се командват по двойки. Отделно на това провери отзад на ауспуха какво се случва мирише ли на неизгоряло гориво (газ или бензин).
Дори и при неизправни бензинови или газови инжектори едните не пречат на другите. Т.е. ако имаш проблем с бензиновите на газ не би трябвало да имаш ядове и обратното. Друг е въпроса ако имаш проблем с управлението им, при монтирането на ГИ-то газовия комп застава между ECU-то на колата и инжекторите евентуално може да има проблем във връзките (кабелите) от някоя калпава "спайка" или да са думнали крайните ключове в газовия комп. По принцип при минаване на бензин се възстановява връзката между бензиновия комп и бензиновите дюзи през релета така че би трябвало да имаш поне 3 цилиндъра ако е приключило земния си път някое реле. Отделно пък при евтините газови рейки заминават едни уплътнители и колата губи ума и дума на газ но не би трябвало да се случва подобно и на бензин.

Аз залагам на някой кабел/връзка която е разплакала майката и на газовите и на бензиновите инжектори. А и не бързай с лека ръка да отхвърляш проблеми в запалителната система като свещи/кабели/палец/капачка.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

vpanev75
Мнения: 9
Регистриран на: 23 Фев 2010 18:02

Re: problem diuzi toyota carina speshno

Мнение от vpanev75 » 24 Юни 2013 09:36

Da raziasnia.... az sam s 1.8 16v
Nameril sam diuzi ot 2.0 no oshte ne sa mi izprateni
Gazovata raboti po slednia nachin - imam avtomatichno kopche koeto kato e postaveno na gaz - kolata pali na benzin (svetva chervena indikaciq I pri opredeleni param (temp I oboroti)minava na gaz kato indikaciqta svetva v jalto (niakakav mejdinen rejim na poetapno prevkl) I kogato e na gaz e zeleno. Vednaj imah problem s edna diuza pone az taka si misleh - omichnoto saprotivlenie na tazi probl diuza beshe nai visoko I kopcheto stoeshe samo v jalto I ne minavashe v zeleno ( pak gubeshe oboroti I cilindar) smenih ia I se opravi.....
Sega pipam diuzite I tazi na 1 cilindar mi se vijda che mnogo lesno se varti v gnezdoto siakash ne e pritisnata dostatachno...ili kalpavo uplatnenie..... premerih diuzite - 16 oma sa.... no na izstinalo..... kogato imah prednia problem problemnata diuza vdigashe saprotivlenito s 2-3 oma sled izvestno vreme rabota dokato drugite ne go praveha.... a pak moje I da e bilo ot gumichkite....kak mislish?
Sega kolata e sediala 2-3 dni I kato ia zapalia ne se vijda problem no sam siguren che kato tragna pak shte pochne da go pravi
Az go useshtam kato pochva da gubi svobodnite oboroti I se trese....i pri tova polojenie ako karam na benzin I prevkliucha na gaz s kopcheto.. indikaciata ostava v gorespomenatia jalt cviat I razbira se ne reminava na gaz

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Re: problem diuzi toyota carina speshno

Мнение от PESHO OT MARS » 24 Юни 2013 14:29

Няма нужда да поясняваш как превключва ГИ. Достатъчно съм навътре в материята. Сpоред toyodiy.com инжекторите са с различни номера и респективно различни, макар че например О-пръстенчетата им да ги дава еднакви. Предполагам разликата идва от това което ти казах за управлението на инжекторите. Странно ми се вижда това с изгорелите инжектори, досега подобни проблеми не съм чувал. За запекли или пикаещи инжектори да но за пробили....

По принцип ако лесно се вадят и "хлопат" в гнезадата си това на някой коли ще доведе до грешно смесообразуване и до подобни на твоите проблеми, само дето 7A-FE е с MAP който ще го отчете това и не би трябвало да прави чак такива проблеми.

Не каза дали на смръдва на неизгоряло гориво.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

vpanev75
Мнения: 9
Регистриран на: 23 Фев 2010 18:02

Re: problem diuzi toyota carina speshno

Мнение от vpanev75 » 24 Юни 2013 16:50

Mislia che reshih problema, poogledah sled kato svalih reikata I namerih skasano markuche kam vakuuma, deto vliza otkam parvi cilindar na diuzata.... nadiavam se da e tova... ot zad mirishe dosta na izgoreli gazove no ne I na benzin...
Mnogo ti blagodaria che vse pak se otzova...i uspia da me nasochish. Tnx

vpanev75
Мнения: 9
Регистриран на: 23 Фев 2010 18:02

Re: problem diuzi toyota carina speshno

Мнение от vpanev75 » 26 Авг 2013 21:29

Малко късно,но за колеги с подобен проблем искам да разясня проблема:
Оказа се дюза която е тръгнала да прекъсва...става въпрос електрически...
С увеличаване на температурата растеше и съпротивлението на бубината на електромагнита и отиваше в мегаоми, което от своя страна бъркаше и двата компютъра и на бензина и на газта.
Благодаря на колегите за предложенията за дюзи... от 2.0 не стават трябва да изменям и общия колектор за дюзите...
Намерих заместители от пасео и за сега проблема е решен.
Също искам да отбележа и колко важни са гумичките на ижекторите за уплътнение към всмукателния отсек...Отначало сложих дюзи с старите гумички, но колата не работеше добре и менеше обороти...качена на комп се виждаше странно че сместа е бедна, като ижекторите пускаха над 3,2мс което неможеше да е вярно за бедна смес...оказа се че засмуква допълнително въздух и от тези гумички от към ижектора. Колата нямаше мощност и харчеше много 10-17 бензин/газ. (Преди проблема не качваше над 12.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 152 госта