Проблем след смяна на крушката на късите (корола е12))

Kpuc
Мнения: 16
Регистриран на: 08 Яну 2013 16:52

Проблем след смяна на крушката на късите (корола е12))

Мнение от Kpuc » 04 Ное 2013 17:01

Здравейте, колеги,

След като ми изгоря лявата крушка на късите видях голям зор докато я сменя. В крайна сметка се наложи да махна акумулаторът за по-добър достъп. След като я смених едно по едно започнах да намирам някакви проблеми в колата. Първо като включих фаровете и таблото изгасна. Оказа се че свети много слабо... след като влезнах в специалното меню видях, че все още си е на 2 чертички. Увеличих го на макс и така вече се вижда, че свети но според мен нещо не е наред там. Следващият проблем който открих - като задържа копчето на прозореца не се вдига/сваля сам до долу (иска да го държиш до края). Преди не беше така, просто задържаш малко в началото и той си слиза/вдига сам до горе. Не е нещо кой знае какво, но нямам идея как е станало и как да се отстрани. Та ако някой има идея да казва :thumbsup:

П.П. Проверих всички бушончета - здрави са...


Поздрави,

Крис
Тойота Корола 1.4 VVT-i Е12(hatchback) 2003г.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4920
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 152 пъти
Получена  благодарност: 142 пъти

Re: Проблем след смяна на крушката на късите (корола е12))

Мнение от slowtraveler » 04 Ное 2013 17:15

Крис, за стъклата проблема е ясен и многократно разискван тук във форума...
Откачането на акумулатора води до 'забравяне' на автоматичната функция за затваряне/отваряне на стъклото на почти всички автомобили.
'Ремонтира' се като задържиш 3-4 секунди бутона след достигане на крайното положение (обикновено и само на затваряне е достатъчно)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Kpuc
Мнения: 16
Регистриран на: 08 Яну 2013 16:52

Re: Проблем след смяна на крушката на късите (корола е12))

Мнение от Kpuc » 05 Ное 2013 08:01

Мерси за бързият отговор!

А някаква идея защто светлината на таблото спадна драстично? В смисал преди си беше на 2 чертички и светеше нормално, сега за да свети така съм го направил на максимум.
Тойота Корола 1.4 VVT-i Е12(hatchback) 2003г.

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4203
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Получена  благодарност: 11 пъти

Re: Проблем след смяна на крушката на късите (корола е12))

Мнение от zi_zi_top » 05 Ное 2013 08:07

Има 2 варианта:
- или си се объркал и не си запомнил какво е било преди
- или преди това е имало проблем и с откачването на акумулатора си рестартирал системата и сега всичко е в ред. :thumbsup:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Проблем след смяна на крушката на късите (корола е12))

Мнение от Vesko » 05 Ное 2013 08:37

И за светлината на таблото работата е ясна. Таблото има вде настройки за силата на светене: дневен и нощен. Нощният режим се включва с включването на фаровете (въпреки че може д ае ден). Явно преди той е бил настроен, а с изключването на акумулатора се е рестартирал на настройките по подразбиране и трябва да се настрой пак. Но така и вечер ще свети силно.
Преди: Авенсис 1.6 4АФЕ/1999г, Авенсис 1.8/2003г, Ярис 1.3 Авт/2004г, Авенсис 2.2Д4Д/2005г
Изображение

Kpuc
Мнения: 16
Регистриран на: 08 Яну 2013 16:52

Re: Проблем след смяна на крушката на късите (корола е12))

Мнение от Kpuc » 05 Ное 2013 09:20

Да, моя е грешката, че не съм доуточнил. Таблото на дневен режим (без включени фарове) си светеше нормално, а когато ги включа (нощен режим) светваше много слабо (реално загасяше), първият път даже си помислих, че не изобщо свети. Веднага си помислих, че компютърът се е рестартирал и отидох на настройките - тогава се наложи да го направя на макс. Преди да сменя крушката и да сваля акумулатора на макс щеше да те ослепи нощно време, сага на макс е ОК нощно.
или си се объркал и не си запомнил какво е било преди
Не съм се объркал, в момента на дневен режим свети по-силно от колкото на нощен. Това беше преди да влзена в настройките и да го направя на макс ако не се лъжа 4/4. До 3 от 4 чертички реално като включваш/ изключваш фаровете таблото съответно изгасяше/святкаше. В смисал на 3 чертички таблото свети горе долу еднакво на дневен и нощен режим.
Тойота Корола 1.4 VVT-i Е12(hatchback) 2003г.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 173 госта