Газифициране на 3SGE MR2/CelicaT18 (размер на плочката)

Аватар
TUNGO
Мнения: 152
Регистриран на: 18 Фев 2008 23:34
Местоположение: Велико Търново

Газифициране на 3SGE MR2/CelicaT18 (размер на плочката)

Мнение от TUNGO » 07 Ное 2013 02:48

Здравейте на всички ето ме пак в тойота клуба тоя път с MR2 SW20 с 3SGE. Понеже замисъла е икономична ежедневка реших да газифицирам с обикновенна газова уредба заради разликата в цената мисля че при тази кола няма да има кой знае каква разлика. До колкото знам за този мотор не са необходими допълнителни емулатори или други такива. Та Въпроса ми е правил ли си е някой от вас опити с размери на отвора на газовата плочка. Понеже целенето с проба грешка знам е уморително разчитам на вас да споделите какви диаметрите на вашите плочки и как се държи мотора с тях като разход и вървене. Иска ми се плочката да е с максимално голям отвор за да може да си върви колата добре и на бензин. Благодаря :)

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Re: Газифициране на 3SGE MR2/CelicaT18 (размер на плочката)

Мнение от PESHO OT MARS » 07 Ное 2013 08:19

Моя съвет е не се занимавай с глупости да слагаш обикновена газова. Ще удушиш мотора сериозно защото трудно се намират плочки над 33-35 мм дифузьор които да са твоя размер за захващане (а за сведение си погледни диаметъра на дросела колко ти е). Или трябва да търсиш другите концепции смесители от типа на струнните или имаше още едни.

Но читавата обикновена газова ще ти стъпи на около 350-450 лева в зависимост от компонентите и монтажа. А бюджетния ГИ ще отиде на 700-850 лева. Повече не бих дал пари за обикновена газова освен ако не я имам (както имам такава на едната Корола) не си струва просто.

Моя съвет е вземи си ГИ и не се занимавай с обикновените, дори бюджетните варианти на БСМ и Фобос се справят без проблем.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

Аватар
TUNGO
Мнения: 152
Регистриран на: 18 Фев 2008 23:34
Местоположение: Велико Търново

Re: Газифициране на 3SGE MR2/CelicaT18 (размер на плочката)

Мнение от TUNGO » 07 Ное 2013 11:36

Там е работата е я имам обикновенната газова уредба и остава само смесителната плочка. Честно казано като мощност не търся кой знае какво понеже като за градска кола с този мотор си върви доста добре. Мотора не знам дали прави детонации имал съм 4A-FE с обикновенна газова и бях много доволен и от разхода и от вървенето за това мисля че и тук няма да е проблем. Единственното нещо което не ми харесва при тоя тип уредби е че смесителната плочна задължително намалява проводимостта на въздух и това наистина спъва колата когато се кара на бензин. Изпробвал съм какви ли не варянти на 4A-FE-то дори и само с щуцер но неуспешно понеже трябва уникално винна настройка и добро смесване, тогава разбрах че задължително трябва да се намери точния размер. Виждал съм доста Селики Т18 с 3SGE на газ, ако някой може да сподели с каква точно плочка кара ще съм благодарен :)

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Re: Газифициране на 3SGE MR2/CelicaT18 (размер на плочката)

Мнение от PESHO OT MARS » 07 Ное 2013 21:37

Като цяло повечето коли които съм имал в минало време са били с обикновени газови и проблеми с гърмежи не съм имал. Все пак това не е дарак с механичен инжекцион а кола.

Пробвай да си намериш такъв смесител:

Изображение
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 192 госта