Здравейте колеги,
Бях оставил колата от подписа 2 седмици някъде в гаража без да я карам и решавам събота да я изкарам малко да я раздвижа, отключвам (колата има аларма, Милeниум, българска, слагана допълнително след покупката и заради каското, но я бях заключил ръчно), пробвам да запаля 1,2,3 пъти и не запали
Ясно е, че ще свалям акумулатора за зареждане (65 Ah Deplhi с око,с него я взех от Германия, продавачът твърдеше, че е на 2 години). Има ли някакви особености при свалянето,после колко време е добре да го заредя и т.к. колата няма да се кара много зимата след повторното поставяне след зареждане и търсене на утечки да стои ли закачен или не.
Интревенциите, по ел. системата, които съм правил са както казах по-горе аларма Милeниум, модел H май беше и grom audio,като забравих да махна флашката след като я оставих в гаража...Дали това може да е проблевма или да търся другаде
След слагане на акумулатора след зареждане ще имам ли някакви проблеми с кодиране на радиото или нещо по компютъра или ще се размина само с настройка на станциите,часовника и стъклата ?
И накрая,че малко прекалих с писанията, за което моля да ме извините, ако след всичко излезе, че акумулаторът е за смяна какъв ще ми предложите и 65 Ah не е ли малко за тази кола
Благодаря Ви предварително за отделеното внимание и моля да извините за някой от въпросите по-горе
Това ми е първата дизелова кола и Тойота и явно съм имал малшанса да попадна на Корола, която НЕ пали biggrin.gif
Паднал акумулатор Корола 1.4 d4d
- TATI
- Мнения: 2742
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
- Обратна връзка:
Re: Паднал акумулатор Корола 1.4 d4d
Зареждай с малък ток, макс 5А, че да няма бум. Ако имаш автоматично зарядно е добре, че поне няма да мислиш кога да го спреш. Ако ли не, едни 13 - 14 часа ще са достатъчни, за да се разбере дали е за кофата. Окото не го гледай - не е никакъв критерии. Иначе ще си изгубиш настройката на часовник, запаметените радиостанции, автоматичното сваляне на стъклата, ако има такива. Код на радио нямаш, ако е оригиналното.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Re: Паднал акумулатор Корола 1.4 d4d
Привет колега,
Благодаря ти за отговорите. Относно другите питанки - особености при свалянето на акумулатора и ако се стигне до смяна към какъв да се ориентирам и 65 Ah ли да е пак или да слагам по-голям
Ще съм благодарен също и на други колеги, които имат желание да се включат в темата
Благодаря ти за отговорите. Относно другите питанки - особености при свалянето на акумулатора и ако се стигне до смяна към какъв да се ориентирам и 65 Ah ли да е пак или да слагам по-голям
Ще съм благодарен също и на други колеги, които имат желание да се включат в темата
ех Corolla 1.4 d4d 2006 г. / Corolla 1.8 sedan hybrid 2020 г.
- TATI
- Мнения: 2742
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
- Обратна връзка:
Re: Паднал акумулатор Корола 1.4 d4d
Няма особености. Откачаш минусовата клема, после плюсовата и сваляш. Дори не е нужно да сваляш, ако имаш гараж, а само откачаш минуса и закачаш зарядното. Нов, виж си книжката какъв ти препоръчва производителя или като отидеш в магазина, хората имат каталози и ще ти препоръчат. Никаква философия не е.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Google [Bot] и 55 госта