При работещ двигател, от гърловината на капака на клапаните където се налива маслото се усеща доста силно "Духане" .На въпросът ми към собственика, това нормално ли е-отговора беше,"ами в картера при движението на буталата се помпи въздух и за това" Не мисля, че това е вярно-просто не виждам каква връзка може да има картера с това пространство,освен маслената магистрала за смазване? Същевременно,излизащите газове си миришеха просто на масло,може би защото колата работеше на газ LPG. Това ме притеснява,защото е посочено като основен риск при закупуване на кола на старо в една много полезна статия тук:http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=55&t=1462 и особено в тази си част:
При тест-драйв се усеща приплъзване на съединителя на 4 и 5 скорост/двигателят се изфорсирва/- та в тази връзка ако е съединител за смяна/ колата е на около 200 000 декларирано "реални" км - 1998год./-каква е цената на читав такъв заедно със труда в сервиза?Отвийте капачката на маслото при работещ двигател, от там не трябва да духа!!!!!!!!
Това е много важно!!!!!
Ако духа бягайте далеч от такъв двигател.
Много ми харесва автомобила,собственика изглежда свястно момче и много ще се радвам,ако разсеете опасенията ми. Благодаря ви предварително за отговорите.