Съединител Тойота Корола Е12 (2004) 2.0 D-4D

Аватар
PyCoKoCkA
Мнения: 6
Регистриран на: 19 Окт 2012 19:21
Местоположение: Пловдив

Съединител Тойота Корола Е12 (2004) 2.0 D-4D

Мнение от PyCoKoCkA » 19 Яну 2014 12:13

Здравейте, колеги. Имам известен проблем със съединителя на Королата, който не знам дали ще се окаже малък или голям. Колата е януари 2004год., мисля, че се води Е12, 2,0, дизел,. Само при натискане на педала на съединителя се чува скърцане, за което четох в няколко теми, че (в повечето случаи) се оправяло с напръскване с течна грес и било причинено от натрупване на прах от феродото върху някаква втулка на вилката или нещо подобно. (извинявам се за некомпетентността, но не разбирам от коли ermm.gif ) Темата, от която четох беше тази: http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f ... BB#p141508 Понеже баща ми работи в сервиз, който обаче е оторизиран за друга марка коли, може ли, ако някой знае и е минал по този път с разглобяването на съединителя, да ме насочи откъде точно се стига до тези пружини, втулки и вилки на съединителя, за да мога поне частично да дам някаква насока, понеже майсторите още не са видели колата, но не съм сигурна дали ще могат да се справят, защото японските коли са доста сложно конструирани. Имам още едно запитване-четох, че королите имали два вида съединители- хидравличен и обикновен (ръчен). Знаете ли моят модел с какъв вид е и каква е цената на смяната му (+ ремонт), защото, за съжаление, взех колата на много километри (в момента ще прави 150 000 км) и много ме тревожи в рамките на какви километри издържат съединителите на тези коли? Когато я купувах преди малко повече от година, и направиха основен преглед в Тойота Тиксим гр.Пловдив и казаха, че колата е в отлично състояние, но не споменаха нищо за съединителя...

Аватар
iovkito
Мнения: 2835
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 57 пъти

Re: Съединител Тойота Корола Е12 (2004) 2.0 D-4D

Мнение от iovkito » 19 Яну 2014 13:29

Карай си така , няма проблем. Все пак могат да понапръскат самия педал на съединителя и скърцането ще спре , но след време пак ще се появи. Моя съм го пръскал 1-2 пъти , но пак се започна и не съм го пипал повече. Колата ти не е на много километри , ако е карана нормално , съединителят ще изкара спокойно над 200 000 км. Под нормално имам предвид без дърпане на ремаркета , закъсвания в сняг и т.н. Все пак къде отделя и каква е твърдостта му ?
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Аватар
PyCoKoCkA
Мнения: 6
Регистриран на: 19 Окт 2012 19:21
Местоположение: Пловдив

Re: Съединител Тойота Корола Е12 (2004) 2.0 D-4D

Мнение от PyCoKoCkA » 19 Яну 2014 17:23

Благодаря много, успокои ме :) Иначе още откогато я купих отделя доста ниско, а като твърдост е средна работа-не е много мек, но не е много труден за натискане. Не знам как е поддържана колата преди това, надявам се всичко да е наред :thumbsup:

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Re: Съединител Тойота Корола Е12 (2004) 2.0 D-4D

Мнение от martod » 20 Яну 2014 09:25

PyCoKoCkA написа: Само при натискане на педала на съединителя се чува скърцане, за което четох в няколко теми, че (в повечето случаи) се оправяло с напръскване с течна грес и било причинено от натрупване на прах от феродото върху някаква втулка на вилката или нещо подобно.
Течната грес се пръска през предпазния маншон на вилката, като се пръска от задната страна (откъм скоростите, а не отпред към двигателя) ..
Ако скърцането е в купето, вместо да пръскате там с течна, по добре баща ви да разглоби педала и да смаже втулките и оста с които педала се захваща за конзолата, ама с нормална грес, wink.gif така дълги години после ще имате тишина в купето .. smile.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 13 пъти

Re: Съединител Тойота Корола Е12 (2004) 2.0 D-4D

Мнение от Kiki » 20 Яну 2014 20:52

PyCoKoCkA написа:а като твърдост е средна работа-не е много мек, но не е много труден за натискане.
По принцип съединителят на колите с дизелов двигател е винаги по-твърд от бензиновите заради денпферния маховик. Това не трябва да те притеснява.
Последно промяна от Kiki на 21 Яну 2014 09:09, променено общо 1 път.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
Airfan
Мнения: 1452
Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
Местоположение: Пловдив
Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
Обратна връзка:

Re: Съединител Тойота Корола Е12 (2004) 2.0 D-4D

Мнение от Airfan » 20 Яну 2014 21:52

Kiki написа:
PyCoKoCkA написа:а като твърдост е средна работа-не е много мек, но не е много труден за натискане.
По принцип съединителят на колите с дизелов двигател е винаги по-твърд от бензиновите заради денферния маховик. Това не трябва да те притеснява.
Демпферният маховик няма отношение към твърдостта. Тя се определя от притискателя и хидравличната система/жилото на педала.
Изображение Изображение

Deyan_V
Мнения: 7
Регистриран на: 20 Фев 2014 18:08

Re: Съединител Тойота Корола Е12 (2004) 2.0 D-4D

Мнение от Deyan_V » 21 Фев 2014 15:54

PyCoKoCkA написа: Здравейте, колеги. Имам известен проблем със съединителя на Королата, който не знам дали ще се окаже малък или голям. Колата е януари 2004год., мисля, че се води Е12, 2,0, дизел,. Само при натискане на педала на съединителя се чува скърцане, за което четох в няколко теми, че (в повечето случаи) се оправяло с напръскване с течна грес и било причинено от натрупване на прах от феродото върху някаква втулка на вилката или нещо подобно. (извинявам се за некомпетентността, но не разбирам от коли ermm.gif ) Темата, от която четох беше тази: http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f ... BB#p141508 Понеже баща ми работи в сервиз, който обаче е оторизиран за друга марка коли, може ли, ако някой знае и е минал по този път с разглобяването на съединителя, да ме насочи откъде точно се стига до тези пружини, втулки и вилки на съединителя, за да мога поне частично да дам някаква насока, понеже майсторите още не са видели колата, но не съм сигурна дали ще могат да се справят, защото японските коли са доста сложно конструирани. Имам още едно запитване-четох, че королите имали два вида съединители- хидравличен и обикновен (ръчен). Знаете ли моят модел с какъв вид е и каква е цената на смяната му (+ ремонт), защото, за съжаление, взех колата на много километри (в момента ще прави 150 000 км) и много ме тревожи в рамките на какви километри издържат съединителите на тези коли? Когато я купувах преди малко повече от година, и направиха основен преглед в Тойота
Тиксим гр.Пловдив и казаха, че колата е в отлично състояние, но не споменаха нищо за съединителя...


Здравей да споделя иаз нещо.
Имам същата тойотка с 3 врати и скоро си оправих същия проблем. Имах скърцане на педала на съединителя като шумът се чуваше само в купето. Отидох при приятел механик който поправя тойота и сеоказа че са някъкви уплътнителни гумички на стойност под 10 лв.съединителят до колкото ми е ясно скоро нямадасеналага да го сменяш ( много са здрави ) само може да му смениш течността около 21 лв и нямаш проблеми.
Надявам се да съм помогнал.
Toyota Corolla 2.0 d4d 2004

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 145 госта