Пали трудно

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4917
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 151 пъти
Получена  благодарност: 140 пъти

Re: Пали трудно

Мнение от slowtraveler » 31 Яну 2014 20:52

Кики, откачи си кабела за подгрева или махни релето/бушона и ще разбереш :)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
TATI
Мнения: 2747
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 44 пъти
Обратна връзка:

Re: Пали трудно

Мнение от TATI » 31 Яну 2014 21:11

Kiki написа:Интерестно как щеше да пали, ако беше изгоряла и четвъртата. rolleyes.gif smile.gif
По-трудно от трудното, ама ще запали :)
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
JapCar
Мнения: 961
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Пали трудно

Мнение от JapCar » 01 Фев 2014 01:16

Мисля, че лятно време ще запали от първия път(без да съм пробвал) ...зимата зависи от температурата.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4917
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 151 пъти
Получена  благодарност: 140 пъти

Re: Пали трудно

Мнение от slowtraveler » 01 Фев 2014 06:06

JapCar написа:Мисля, че лятно време ще запали от първия път(без да съм пробвал) ...зимата зависи от температурата.
И аз така мисля... Лятото особено над +10С би трябвало въобще да не пуска свещите...
Но зимата под -10-15 би трябвало да има сериозен проблем или невъзможност за палене...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 13 пъти

Re: Пали трудно

Мнение от Kiki » 01 Фев 2014 06:45

slowtraveler написа:Кики, откачи си кабела за подгрева или махни релето/бушона и ще разбереш :)
Не искам, защото говоря за палене в сегашния студ -10С и не ми се дават пари за акумулатор ли, за стартер ли?! biggrin.gif tongue.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Re: Пали трудно

Мнение от martod » 01 Фев 2014 09:59

Kiki написа:Интерестно как щеше да пали, ако беше изгоряла и четвъртата. rolleyes.gif smile.gif
Ма на вас и четвърта свещ ли ви слагат бре ? .. laugh.gif
На моята са и сложили само 3 и си пали при -8 с откачен кабел за подгрева, и то от първи път само с малко по удължено въртене на стартера . biggrin.gif
Единствения и недостатък е, че не е Тойота .. tongue.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
icy
Мнения: 23
Регистриран на: 27 Авг 2012 13:50
Местоположение: Русе

Re: Пали трудно

Мнение от icy » 01 Фев 2014 16:32

За да не пускам нова тема ще пиша тук.Проблемът ми е че авенсисът ми Д4Д 2000г. изобщо не пали/проблемът се появи вчера сутринта при опит за запалване и температура -17градуса/.Върти като ненормален но дори и не прави опит да запали или притресе-просто си върти.Проверих всички свещи направо с кабел към акумулатора и всички загряват постепенно от върха нагоре за около 3-4 секунди.Свалих горивният филтър и развих отдолу да изтече каквото има и си изтече бледо жълтеникава нафта около 60-70мл и вътре си бълбукаше още и нямаше следи от други консистенции вътре като у бръкнах в "дупето".След като го монтирах го напомпих отгоре докато се втвърди съвсем бутончето и след опит да запаля пак си въртеше просто.Предложете друго за разглобявне-проверка.Утре ще имам кабел и лаптоп с TIS ,но незнам дали ще мога да проверя за грешки при незапалил автомобил.Идеи приемам всякъкви ,въпреки че е доста хладничко в Русе но ще го преглътна :)
п.с. на -8-9 си палех сутрин до последно от раз.В нафтата има добавка на GoldEagle против "замръзване"

Аватар
JapCar
Мнения: 961
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Пали трудно

Мнение от JapCar » 01 Фев 2014 16:59

icy написа:Утре ще имам кабел и лаптоп с TIS ,но незнам дали ще мога да проверя за грешки при незапалил автомобил.Идеи приемам всякъкви ,въпреки че е доста хладничко в Русе но ще го преглътна :)
С TIS ще прочетеш/изтриеш грешки ако има записани, но щом не ти свети чек енджина и да има записани грешки не са фатални за неплене. При контакт друго няма да видиш, но опитай докато въртиш, натисни червения бутон долу в дясно да направи запис 15 сек и после виж налягане в рейла вдига ли. Говоря за страницата където виждаш данните на живо.
Иначе за непалене може да е мн. ниска компресия на цилиндрите...
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Re: Пали трудно

Мнение от martod » 01 Фев 2014 18:55

icy написа:Идеи приемам всякъкви ,въпреки че е доста хладничко в Русе но ще го преглътна :)
Сваляй клапанчетата на помпата и ги почисти и продухай и после се моли да запали .. smile.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
veso_hds
Мнения: 1429
Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 26 пъти

Re: Пали трудно

Мнение от veso_hds » 01 Фев 2014 19:56

martod написа:
icy написа:Идеи приемам всякъкви ,въпреки че е доста хладничко в Русе но ще го преглътна :)
Сваляй клапанчетата на помпата и ги почисти и продухай и после се моли да запали .. smile.gif
Задължително смени и горивния филтър,по възможност с оригинален!
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

Аватар
JapCar
Мнения: 961
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Пали трудно

Мнение от JapCar » 01 Фев 2014 21:29

veso_hds написа: Задължително смени и горивния филтър,по възможност с оригинален!
Е, само него ли..., други колеги във всяка тема, независимо от проблема, винаги съвета е- всички филтри и масла (и кабинния и масл. в скор. кутия)...и то със най качествените и ако не се оправи иди в сервиза.
Все пак трябва да има някаква логика в съветите, а не щото някой винаги това казва... и при някой нещо си се оправило след смяна на филтъра...
Колегата каза, че е отварял филтъра, нормално се пълни, втвърдява бутона..., е ако има съмнения във филтъра , може да развие изхода му към помпата, да помпи и да види дали минава гориво, па тогава да тича за нов и то...задължително оригинален,... щото ако не е оригинален, пак няма да запали.
Ако филтъра е кофти или позапушен с парафин в големия студ, все ще припалва малко и евентуално ще има недостиг на гориво при високи обороти.
Та, причините за непалене може да са много, но за филтъра може да се направи някаква проверка преди да се сменя, а а щом го е отварял, значи, че не е с 2 леви ръце боднати в г@зъ и вероятно знае за какво е филтъра и кога го е сменял.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Аватар
veso_hds
Мнения: 1429
Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 26 пъти

Re: Пали трудно

Мнение от veso_hds » 01 Фев 2014 22:04

JapCar написа:
veso_hds написа: Задължително смени и горивния филтър,по възможност с оригинален!
Е, само него ли..., други колеги във всяка тема, независимо от проблема, винаги съвета е- всички филтри и масла (и кабинния и масл. в скор. кутия)...и то със най качествените и ако не се оправи иди в сервиза.
Все пак трябва да има някаква логика в съветите, а не щото някой винаги това казва... и при някой нещо си се оправило след смяна на филтъра...
Колегата каза, че е отварял филтъра, нормално се пълни, втвърдява бутона..., е ако има съмнения във филтъра , може да развие изхода му към помпата, да помпи и да види дали минава гориво, па тогава да тича за нов и то...задължително оригинален,... щото ако не е оригинален, пак няма да запали.
Ако филтъра е кофти или позапушен с парафин в големия студ, все ще припалва малко и евентуално ще има недостиг на гориво при високи обороти.
Та, причините за непалене може да са много, но за филтъра може да се направи някаква проверка преди да се сменя, а а щом го е отварял, значи, че не е с 2 леви ръце боднати в г@зъ и вероятно знае за какво е филтъра и кога го е сменял.
Това за филтъра го написах като добавка към препоръката на martod да почисти клапаните(не знам на този мотор 1 ли е или са 2),защото имах подобен случай с моята равка.В оторизирания сервиз в Бургас ми казаха,че при почистване на клапаните на ГНП задължително се сменя и горивния филтър.А какъв филтър да сложи всеки си решава сам.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

Аватар
icy
Мнения: 23
Регистриран на: 27 Авг 2012 13:50
Местоположение: Русе

Re: Пали трудно

Мнение от icy » 01 Фев 2014 22:53

Горивен филтър MAHLE на няма и 7000 километра,не съм го сменял защото ми се струфа колкото и парафин да е полепнал по него все трябва да запали поне за момент.Колата я карах предната вечер без забележки и откакто я отключих сутринта на -17 не е правила и опит да запали,само си върти.Утре ще потърся клапаните и да видя да ги изчистя,някой може да ме упъти ако ги е чистил.Кофтито е ,е колата ме изостави на един неразринат паркинг в който се набутах вечерта и дори немога да си я прибера и сега "ремонтирам" навън за да не разривам 30-40м от паркинга,а синоптиците изобщо не познават за максималните температури в града ни,които са около минималните последно време :)

Аватар
JapCar
Мнения: 961
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Пали трудно

Мнение от JapCar » 01 Фев 2014 23:03

veso_hds написа:В оторизирания сервиз в Бургас ми казаха,че при почистване на клапаните на ГНП задължително се сменя и горивния филтър.А какъв филтър да сложи всеки си решава сам.
Да ти бяха казали защо е задължително, че да им направиш оборот ли, или имат нещо наум,след като тези клапани са след филтъра? Ако филтъра е стар е вероятно да е задръстен и не пуска достатъчно гориво, което не пречи на клапаните, а едва ли дупките му са станали по-големи, пуска по-едри частици и задръства клапаните.
А ако бяха казали, задължително да смениш акумулатора, антифриза, водата в казанчето за чистачките или спирачна течност, нямаше ли да питаш защо?
Аз не бих приел отговори- аз цял живот това работя и знам какво говоря/правя...
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Аватар
JapCar
Мнения: 961
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Пали трудно

Мнение от JapCar » 01 Фев 2014 23:12

icy написа:Утре ще потърся клапаните и да видя да ги изчистя,някой може да ме упъти ако ги е чистил.
Двигателя ти е вероятно 1CD...и има 2 клапана. Потърси из форума с търсачката (SCV клапани), много пъти е писано, съвсем наскоро пак писах нещо за това , бях посочил и клип в youtube...
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 64 госта