Добър ден колеги. Нуждая се от съвет от някой по-опитен от мен.
За 2ри път вече ми се случва колата да забие муцуната на магистралата. Първия път при 160км/ч и около 5000 оборота. Съмненията веднага паднаха в/у горивната система. Влязох в сервиз, сменихме горивен филтър, прегледаха колата през OBD-то. Нямаше никакви грешки натрупани. Юрнах я пак на магистралата - 180км/ч и никакви проблеми. ~1000км по-късно - пак същия филм но на 150км/ч(check engine не свети). Усъмних се, че е малко трудно отново да прецакам горивен филтър за 1000км а и честно казано този, който смених преди не изглеждаше никак мръсен отвътре и ресетнах ECU-то. Колата сега върви нормално.
Малко предистория: Преди време обсъждахме надълго и нашироко евентуален проблем с предваренето. След човъркане по Lean Burn или Camshaft сензора колата работеше нормално за около 3 4 дена, след което ECUто взема някаква кьорава настройка и започва да тресе при потегляне. Тогава грижи по магистралите обаче нямаше. Този проблем остана нерешен.
Имам съмнение, че ECUто се базика с двигателя мн здраво, респективно с мен. Възможно ли е? Ако се наложи да сменям ECU нужно ли е обучение за имобилайзера. Доколкото разбрах от ровене в нета информацията за ключа се съхранява в отделен блок:
Заключен ли е към ECU-то по някакъв начин?
Благодаря предварително на всеки, който има желание да помогне.
Авенсис '99 7A-FE забива нос след 150км/ч
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Re: Авенсис '99 7A-FE забива нос след 150км/ч
Да, колега. Работи повече от нормално. След 1то изрязване над 3000 3500 оборота, клапана се отваря при най-малкото докосване на педала на газта. Наскоро бях сменил всички тръбички около него с нови.
Някой има ли идея Engine ECU сходено ли е по някакъв начин с имобилайзер контролера и може ли да се смени ECUто без да има нужда да се обучават ключове при положение, че всички черва на имобилайзера остават оригиналните?
Някой има ли идея Engine ECU сходено ли е по някакъв начин с имобилайзер контролера и може ли да се смени ECUто без да има нужда да се обучават ключове при положение, че всички черва на имобилайзера остават оригиналните?
Avensis 7A-FE
Re: Авенсис '99 7A-FE забива нос след 150км/ч
Ако компютъра е чисто нов той си се "оженва" сам за първия ключ с който запалиш колата.
Човек и добре да живее умира .......
Re: Авенсис '99 7A-FE забива нос след 150км/ч
Вероятно си прав, защото в нета има база данни с дъмпове на паметите, в които се съхранява "номера" на ключа. Според този документ
http://www.astoundinginc.com/sites/toad ... manual.pdf номерата на ключовете се съхраняват в памет вътре в "theft warning" модула, а не в ECU.
Въпроса е има ли брачна халка м/у него и ECU. Ако има и сложа директно друг употребяван ECU, просто няма да запали.
Останах озадачен също така след като успях да запаля колата с откачена антена на контактния ключ. Единственото според мен логично обяснение е:защото малко преди това запалих колата със закачена антена и може би има таимаут, който не е бил изтекъл. Докато работеше двигателя шината, по която комуникира ECU с "theft warning" модула беше активна => последният му е снесал инф. за коректен ключ.
На всички Авенсиси 99та ли липсва индикатор за имобилайзера на таблото? По-новите имат.
http://www.astoundinginc.com/sites/toad ... manual.pdf номерата на ключовете се съхраняват в памет вътре в "theft warning" модула, а не в ECU.
Въпроса е има ли брачна халка м/у него и ECU. Ако има и сложа директно друг употребяван ECU, просто няма да запали.
Останах озадачен също така след като успях да запаля колата с откачена антена на контактния ключ. Единственото според мен логично обяснение е:защото малко преди това запалих колата със закачена антена и може би има таимаут, който не е бил изтекъл. Докато работеше двигателя шината, по която комуникира ECU с "theft warning" модула беше активна => последният му е снесал инф. за коректен ключ.
На всички Авенсиси 99та ли липсва индикатор за имобилайзера на таблото? По-новите имат.
Avensis 7A-FE
Re: Авенсис '99 7A-FE забива нос след 150км/ч
И в модула и в копютъра има инфо за ключовете като е по-интересен записа за мастър ключа после с него можеш да си обучиш колата да познава и няколко сервизни.Ключарите взимат около 200лв да ти обучат ключ на не нов компютър.
Човек и добре да живее умира .......
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 167 госта