Дали си съгласен или не, няма ефект върху законите на електротехникатаss_mitko написа:Не съм съгласен с теб...
Avensis T22 - свързване на оригинални пищялки ?
- slowtraveler
- Мнения: 4902
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 150 пъти
- Получена благодарност: 140 пъти
Колега, подвел си се по това, че просто си прочел чужди мнения без да си вникнал в същността на процеса...Според теб как се връзват например трилентови тела? И какво ще чуеш ако последователно във веригата си вързал кондензатор?ss_mitko написа:....
Не съм съгласен с теб. http://www.tuning.bg/forums/index.php?showtopic=12759 Ето и други мнения.
Конкретната материя се учи в първи курс ТУ, като предмета поне при нас се казваше ТЕ - Теория на Електротехниката.
Няма какво да ме убеждаваш - нещата на времето съм ги прилагал в практиката - работил съм и по киловатови усилватели (ако щеш вярвай - като товар за пробите ползвахме калорифер, и калорифера започваше да свири като радиоточка)..
П.С. замисли се защо на високоговорителите параметър не е съпротивление, а импеданс...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Akima
- Мнения: 7123
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 33 пъти
- Получена благодарност: 63 пъти
Колеги много съм бос в тази материя, но както казах ги свързах така, защото на предишната ми кола имах компонентна система, която беше свързана по същия начин, с тази разлика, че мидбасите имаха по 4 клеми- 2 за сигнала от СД, 2 за пищалката, без филтри и кондензатори.
ПП нямам усилвател, само СДто.
ПП нямам усилвател, само СДто.
Toyota Avensis 2.0 sedan
Може и да греша,не съм се подвел по чужди мнения.Като тинейджър работех в сервиз за автоаларми и монтаж на музики,от там съм запомнил,че последователно свързани колони разтоварват стъпалото а паралелно свързани го товарът.Наистина завършил съм ТУ София но само магистратура Технология на машиностроенето и не съм учил Електротехника.slowtraveler написа:Колега, подвел си се по това, че просто си прочел чужди мнения без да си вникнал в същността на процеса...Според теб как се връзват например трилентови тела? И какво ще чуеш ако последователно във веригата си вързал кондензатор?ss_mitko написа:....
Не съм съгласен с теб. http://www.tuning.bg/forums/index.php?showtopic=12759 Ето и други мнения.
Конкретната материя се учи в първи курс ТУ, като предмета поне при нас се казваше ТЕ - Теория на Електротехниката.
Няма какво да ме убеждаваш - нещата на времето съм ги прилагал в практиката - работил съм и по киловатови усилватели (ако щеш вярвай - като товар за пробите ползвахме калорифер, и калорифера започваше да свири като радиоточка)..
П.С. замисли се защо на високоговорителите параметър не е съпротивление, а импеданс...
- slowtraveler
- Мнения: 4902
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 150 пъти
- Получена благодарност: 140 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 61 госта